
Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Miesto vadovams nereikia dirbtinio intelekto valdomų technologijų, kad galėtų pasakyti, kad turi klimato kaitos problemą, bent jau Niujorko vyriausiojo klimato pareigūno Rohito Aggarwala akimis.
„Mums nereikia dirbtinio intelekto ar didelių duomenų, kad galėtume daug išsamiau pasakyti, kokie esame susierzinę kaip miestas ar planeta“, – praėjusią savaitę sakė Aggarwala. Miesto technologijų viršūnių susitikimas vyko Cornell Tech Ruzvelto salos miestelyje Niujorke.
Vietoj to, technologijų kūrėjai turėtų sutelkti dėmesį į „tikrųjų problemų, su kuriomis susiduriame“ miesto valdžioje sprendimą, įskaitant inžineriją, projektų koordinavimą ir finansavimo kliūtis, sakė Aggarwala, kuris taip pat yra miesto Aplinkos apsaugos departamento komisaras.
Aggarwala savo pastabose detalizavo kai kurias iš šių „tikrųjų problemų“. Pavyzdžiui, Niujorko pastatų dekarbonizacijos įstatymas, Vietos įstatymas 97susiduria su kelių milijardų dolerių kaina, susijusia su miesto pastatų modernizavimu, ir prastu daugelio pastatų valdymu.
„Daugelis mūsų pastatų yra netinkamai valdomi, todėl prašome jų padaryti tai, kas tikrai sudėtinga ir labai ambicinga“, – sakė Aggarwala. „Šiuo metu mes tai darome, kai palūkanų normos yra tikrai didelės.
Jis taip pat atkreipė dėmesį į inžinerines kliūtis, su kuriomis miestas susidūrė dirbdamas Champlain Hudson Power Express, perdavimo projektas, kuris atneš Kanadoje pagamintą švarią energiją į Niujorką. Projekto vystytojo pradinis miesto infrastruktūros projektas buvo „visiškai nepriimtinas“, sakė Aggarwala, nes jis trukdė svarbiai Kvinso miesto kanalizacijos infrastruktūrai. Konfliktas pabrėžia, kaip požeminių statybų sudėtingumas ir kaina Niujorke gali sulaikyti atsinaujinančios energijos perėjimą, sakė Aggarwala.
Aggarwala paaiškino, kad tokie iššūkiai yra „pažangiausios sritys“ galimoms dirbtinio intelekto programoms.
„Jei norite, kad dirbtinis intelektas būtų sprendžiamas klimato, turiu paprašyti jūsų padėti, kad vyriausybė veiktų geriau“, – auditorijai sakė Aggarwala. „Ypač tose srityse, kur valdžia jau bando spręsti dalykus, bet tai nėra politikoje, net nebūtinai piniguose. Tai priklauso nuo to, kaip mes darome dalykus.
Aggarwala tikisi, kad dirbtinis intelektas gali išspręsti vietos valdžios veiklos iššūkius, tačiau teigė, kad su klimatu susijusios AI programos gali būti naudingos miestams taip, kaip buvo kitos miesto technologijos.
„Žinome, kad miesto technologijos visiškai įveikė tą seną problemą „Kaip man pristatyti burito? Tačiau tai tikrai nepadėjo išspręsti mūsų būsto krizės. Tai tikrai nepataisė mūsų tranzito sistemų“, – sakė Aggarwala.
Daugėjant dirbtinio intelekto įrankių, reikės investicijų, kad viešasis sektorius būtų išmokytas jomis naudotis, pridūrė Elijas HutchinsonasNiujorko mero klimato ir aplinkos teisingumo biuro vykdomasis direktorius, savo pastabose Urban Tech Summit.
„Drąsu girdėti apie įvairius būdus, kuriais dirbtinis intelektas gali būti naudingas“, – sakė Hutchinsonas. „Mums tikrai reikia, kad dirbtinis intelektas taip pat dirbtų vyriausybei ir kad būtume kartu su šiuo pereinamuoju laikotarpiu. Technologijos, kurias jis norėtų matyti, apima įrankius, įvertinančius, kaip autobusų ir dviračių juostos veikia transporto priemonių kelionės trukmę, taip pat įrankius, padedančius miestui stebėti triukšmo ir oro kokybės poveikį, „kuris dažnai yra labai sunku išmatuoti ir gali būti trumpalaikis“.
Tačiau AI klimato galimybės turi būti subalansuotos su technologijų keliama žala aplinkai, sakė Hutchinsonas. Skaičiavimo intensyvūs modeliai sparčiai auga duomenų centrų paklausakurie naudoja daug žemės, energijos ir vandens. Hutchinsonas pažymėjo, kad vidutiniškai duomenų centro vandens suvartojimas per dieną prilygsta 3000 niujorkiečių vandens suvartojimui.
„Šiame kraštovaizdyje yra tiek daug daugiau, ko mes nežinome“, – sakė Hutchinsonas. „Kaip ir bet kuris įrankis, tai, kas gali mums padėti, gali mums pakenkti, todėl jį reikia naudoti atsargiai.”