
Šis garsas yra automatiškai sugeneruotas. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Remiantis balandžio 29 d. Niujorko universiteto „Marron“, „Urban Management“ instituto, „Amtrak“ galėtų sukurti modernų greitųjų geležinkelių tinklą šiaurės rytų koridoriuje tarp Bostono ir Vašingtono DC.
Planas nėra noro mąstymas. Tai priklauso nuo to, ar pergalvoti geležinkelio liniją kaip koordinuotą greitųjų, regioninių ir priemiestinių traukinių šokį, „Forne-Shelf Electric“ kelių vienetų traukinius ir patikrintas technologijas iš Europos ir Japonijos. „Jūs tikrai turite traktuoti sistemą kaip vieną šiaurės rytų koridoriaus sistemą“, – sakė tyrimų mokslininkas Alonas Levy.
Tyrėjai mano, kad apie 12,5 milijardo JAV dolerių investicijos į infrastruktūrą ir 4,5 milijardo dolerių didelės spartos traukinių rinkiniams galėtų per dvi valandas keliauti tarp Niujorko ir Bostono ar Vašingtono. Traukiniai išvyktų kas 10 minučių, nes padidėja paklausa, Bostono segmente važiuodami iki 199 mph tarp Niujorko ir Vašingtono ir iki 160 mylių per valandą. Dabartinis „Amtrak“ traukinys viršuje yra 150 mylių per valandą greičiu.
Koordinuojantys priemiesčių ir greitaeigiai traukiniai
Bet tai neveiks, nebent tvarkaraščiai bus suderinti su priemiestiniais traukiniais, kurie dalijasi „Amtrak“ geležinkelių linijomis aplink Bostoną, Niujorką, Naująjį Džersį, Filadelfiją ir Merilandą. Tyrime numatoma, kad dažni visos dienos priemiesčių geležinkelių tarnyba, su standartizuotomis stočių sustojimo modeliais. Pavyzdžiui, planas sumažina 13 skirtingų sustojimo modelių „Metro-North New Haven Line“ traukiniuose iki dviejų iki Didžiojo centrinio terminalo ir vieno į Penno stotį Manhatane.
Didelės spartos traukiniai sudarytų mažiau sustojimų nei dabartiniai „Amtrak“ greitaeigiai „Acela“ traukiniai, o geležinkelio lėtesni šiaurės rytų regioniniai traukiniai bus pašalinti, dar labiau supaprastinant planavimą koridoriuje, taip sumažinant šiuo metu reikalingą tvarkaraščio tvarstą, remiantis tyrimu. Priimdami priemiestinius traukinius į labiau regioninį modelį, kaip tai daro Masačusetso įlankos transporto tarnyba, motociklininkams leistų pasiekti daugiau vietų su suderintais ryšiais.
„Amtrak“ tikisi, kad nauji greitaeigiai traukiniai šį pavasarį pateks į tarnybą, pakeisdamas 25 metų „Acela“ traukinius. „Alstom“ pastatė Hornell mieste, Niujorke, traukiniai yra pagrįsti traukinių gamintojo „Avelia“ platforma, modifikuota pagal JAV specifikacijas. Jie kiekviename gale pasižymi energijos automobiliais ir devyni nepalenkiami autobusai.
Palyginimui, kiekvienas automobilis yra maitinamas daugumoje elektrinių kelių vienetų traukinių, kuriuos NYU ataskaita rekomenduoja šiaurės rytų koridoriui. Panašiai kaip ir tų, kuriuos praėjusiais metais palei Caltrainą palei San Francisko pusiasalį, jie gali pagreitinti greičiau nei traukiniai į lokomotyvas, padėdamas sumažinti bendrą kelionės laiką tarp stočių.
Kaip sutaupyti 100 milijardų dolerių
Tačiau kaip NYU tyrėjai sutaupo maždaug 100 milijardų dolerių, palyginti su „Amtrak“ planu? Tai prasideda nuo federalinės vyriausybės ir valstybinių transporto agentūrų institucijos įsteigimo, kad jie koordinuotų infrastruktūros projektus, riedmenų pirkimus, traukinių tvarkaraščius ir techninius standartus.
Ataskaitoje rekomenduojama įvykdyti tuos projektus, kuriuos numatyta Šiaurės rytų koridorių komisijos 15 metų plane, kuris padidins kelio pajėgumus ir sumažins vėlavimą, tačiau iš anksto nusimins megaprojektus, tokius kaip „Penn Station“ rekonstrukcija Niujorke. Reguliarios priežiūros lėšų, dažnai vadinamų gerų remonto projektų būklės, turėtų gauti iš veiklos biudžetų, o ne kapitalo investicijų fondų, sakoma pranešime.
Ataskaitoje rekomenduojama priimti geriausius tarptautinius traukinių ir infrastruktūros standartus. Tai rekomenduoja tolesnį šiaurės rytų koridoriaus elektrifikavimą ten, kur reikia, ir atnaujinti viršutinę konstruktoriaus sistemą, kuri traukiniams teikia elektros energiją modernesniems standartams į pietus nuo Niujorko miesto. Panašiai ataskaitoje rekomenduojama modernizuoti takelių jungiklius ir statyti takelius kritinėmis sankryžose, kad būtų sumažintas traukinių poreikis drastiškai sulėtinti šiose vietose.
„Visa tai įmanoma“, – sakė Levy. „Tai reikalauja daug koordinavimo, tačiau tai yra įmanoma koordinavimas“. Didžiausia kliūtis, teigiama pranešime, yra tai, kad ilgalaikė JAV geležinkelio kelio praktika JAV mažai mokosi iš Europos ir Azijos, kur „geležinkelių technologija jau seniai pranoko JAV“, teigiama pranešime. Levy pridūrė: „Nereikia keisti taisyklių. Tai tik praktika, kurią reikia pakeisti“.