
Šis garsas yra automatiškai sugeneruotas. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Nardymo trumpa:
- Bostonas ir jo regioninis tranzito teikėjas Masačusetso įlankos transporto tarnyba vakar paskelbė, kad miesto visoje mieste buvo pastangos suteikti MBTA autobusų prioritetą signalizuojamose sankryžose, siekiant pagerinti autobusų greitį ir patikimumą.
- Šis sprendimas vyksta po vienerių metų bandymo programos, apimančios du MBTA autobusų maršrutus trijose sankryžose palei Braitono prospektą, kuris prasidėjo 2024 m. Liepos mėn. Greitesnis kelionių laikas.
- Miesto šviesoforo signalo pardavėjas, „Control Technologies“, bendradarbiaus su sujungtu eismo technologijų teikėju LYT, kad galėtų naudotis mašinų mokymuisi, kad galėtų sekti ir numatyti autobusų vietas, suteikdamas galimybę Bostono eismo valdymo centrui suteikti žalią šviesą, kai autobusas artėja prie kiekvienos sankryžos.
Nardymo įžvalga:
Kelionės laiko ir patikimumo tobulinimas padeda tranzitui padaryti patrauklesne galimybe regiono žmonėms, MBTA teigė, kad 2023 m. Dokumente, kuriame pateikiama geriausia praktika kuriant autobusų prioritetinius projektus. Beveik pusė tranzito vėlavimų atsiranda dėl laukimo „Red Lights“, sakoma sausio 27 d. Programos pranešime.
„Tradiciškai eismo signalai buvo suplanuoti, nesuteikiant pirmenybės autobusų maršrutų srautui“, – sakoma Bostono mero Michelle Wu pranešime. „Tai yra dar vienas žingsnis norint perduoti signalus, kad srautas judėtų visiems mūsų miesto kelių vartotojams“. Daugeliu atvejų žalia šviesa bus laikoma ilgiau, arba raudona lemputė gali pasikeisti anksčiau nei įprastas laikas, kad artėjantis autobusas galėtų judėti per nesustodamas.
MBTA, bendradarbiaujanti su miesto ir valstybės valdžia, jau sukūrė daugiau nei 40 mylių autobusų juostų ir nustatė tranzito signalo prioritetą 110 vietų šešiuose regioniniuose miestuose.
Kiti miestai priėmė tranzito signalo prioritetines sistemas kai kuriose savo maršrutų dalyje. Los Andželo mieste tam tikra pirmenybė teikiama lengvojo geležinkelio, autobusų greitojo tranzito ir kitiems autobusų maršrutams. Niujorko „Metropolitan“ transporto tarnyba dirba su Niujorko miesto transporto departamentu, kad sumažintų vėlavimus kai kuriose sankryžose, laikydami ilgesnius žalio signalus arba prireikus anksčiau.
Nacionalinė miesto transporto pareigūnų asociacija rekomenduoja tranzito signalo prioritetą kartu su specialiomis autobusų juostomis, kad autobusų paslaugos būtų patikimesnės ir efektyvesnės. Anot NACTO, galima pagerinti autobusų paslaugas.