Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
„Amtrak“ artėja prie tikro greitojo geležinkelio kūrimo ne intensyviai apkeliautame šiaurės rytų koridoriuje, o Teksase.
Andy Byfordas, Amtrak greitųjų geležinkelių plėtros vyresnysis viceprezidentas, penktadienio internetiniame seminare sakė, kad Amtrak mano, kad Teksasui reikia geresnių keleivinių geležinkelių paslaugų, ypač Dalaso, Hiustono, Ostino ir San Antonijaus regione, vadinamame Teksasu. trikampis. „Teksaso valstija auga eksponentiškai, todėl turime didelių planų visoms trims šio trikampio kraštams“, – sakė jis. Jis mano, kad iš visų galimų greitųjų geležinkelių maršrutų JAV, Dalasas – Hiustonas „atstovauja tą, kuris tikriausiai yra patraukliausias“.
Byfordas prisijungė prie Amtrak 2023 m. balandžio mėn.; anksčiau jis vadovavo Toronto tranzito komisijai, Niujorko tranzito tarnybai ir Londono transportui. 2023 m. rugpjūčio mėn. „Amtrak“ paskelbė, kad tiria partnerystę su „Texas Central Partners“, kuri daugiau nei 10 metų dirbo greitųjų geležinkelių linijoje, jungiančioje Dalasą ir Hiustoną.
Anksčiau šiais metais „Amtrak“ paskelbė, kad imasi vadovavimo Teksaso centro projektui. „Mes tai paveldėjome iš „Texas Central“, kuris buvo privatus subjektas, kuris padarė pažangą ir priėmė keletą pagrindinių sprendimų“, – internetiniame seminare sakė Byfordas. Amtrak atstovas el. laiške apibūdino dviejų subjektų santykius kaip bendradarbiavimą.
Praėjo daugiau nei ketveri metai nuo to laiko, kai Federalinė geležinkelių administracija pasirašė projekto aplinkosaugos apžvalgą, o tai reiškia, kad poveikio aplinkai ataskaita turi būti peržiūrėta, siekiant įsitikinti, kad niekas reikšmingo nepasikeitė, internetiniame seminare paaiškino Byfordas. Rugsėjo 11 d. „Amtrak“ perkėlė projektą į trečiąjį FRA koridorių nustatymo programos etapą, todėl „Amtrak“ gali derinti veiksmus su FRA dėl išankstinės inžinerijos ir aplinkosaugos peržiūros.
Tačiau Byfordas perspėjo, kad tai nėra baigtas sandoris. „Dar reikia daug nuveikti. Reikia gauti finansavimo paketą, politinę paramą, žemę“, – sakė jis. Tada yra pinigų dalis: Byfordas sakė, kad greitųjų geležinkelių linijos statyba gali kainuoti 30 milijardų dolerių ar daugiau. „Mums vis tiek reikės surinkti lėšų krūvą, kad šis dalykas taptų realybe“, – sakė jis.
Nepaisant to, Byfordas atrodė viltingas. „Jei važinėjimas ir pajamos yra tokie, kokie, mūsų manymu, gali būti, tai turės didžiulį teigiamą poveikį Teksaso ekonomikai, o tai bus naudinga visam Teksasui.
Jis taip pat išreiškė optimizmą dėl greitųjų geležinkelių ateities visoje šalyje. „Pagaliau atrodo, kad jaučiamas impulsas ir ryžtas padaryti proveržį, kad greitasis geležinkelis iš tikrųjų taptų tikrove čia, JAV“, – sakė Byfordas. „Taigi aš dėl to labai džiaugiuosi“.