Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Nardymo trumpas:
- Pristatymo paslaugų teikėjas „DoorDash“ savo trečiojo ketvirčio pelno ataskaitoje spalio 30 d. pranešė, kad bendras užsakymų skaičius per metus padidėjo 18 %, o tai yra pirmasis įmonės veiklos pelnas nuo 2020 m.
- „DoorDash“ ir „Lyft“ taip pat spalio 30 d. paskelbė apie partnerystę, kuri suteiks „DoorDash“ narystės programos nariams nuolaidas ir atnaujinimus kai kuriems „Lyft“ važiavimams ir trijų mėnesių nemokamą programos bandomąją versiją „Lyft“ sąskaitų turėtojams.
- Pristatymo bendrovė taip pat tikisi, kad per šventes daugiau naudosis savo platforma, o tai, jos prognozėmis, padidins ketvirtojo ketvirčio pelną, pranešė Reuters.
Nardymo įžvalga:
„DoorDash“ pradėjo siūlyti bakalėjos ir savitarnos parduotuvių produktų pristatymą 2020 m., papildant restoranų maisto pristatymą. „Vartotojams mes papildėme tą savaitės vidurio bėgimą, kai pritrūkstate dažniausiai vartojamų prekių arba tų, kurios genda dažniausiai“, – sakė „DoorDash“ generalinis direktorius Tony Xu. 30 uždarbio skambučio.
Xu sakė, kad „klientai pripranta prie maisto produktų užsakymo DoorDash, jie linkę užsisakyti daugiau prekių kiekvieną kitą apsilankymą“. Jis pridūrė, kad bendrovė „mato daug didesnę rinką, nei tikėjomės“.
Kalbėdamas apie „Lyft“ partnerystę, Xu teigė, kad daugelis pavėžėjimo bendrovės keleivių taip pat yra „DoorDash“ klientai. „Tai puiki galimybė mums ir toliau įtraukti į DashPass (narystės) programą“, – sakė jis. Audrey Liu, „Lyft“ motociklininkų patirties vykdomoji viceprezidentė, pareiškime teigė, kad „su DoorDash mes ir toliau suteikiame motociklininkams daugiau priežasčių rinktis Lyft“.
„Lyft“ paskelbs savo 2024 m. trečiojo ketvirčio finansinius rezultatus lapkričio 6 d., uždarius rinką.