
Šis garsas yra automatiškai sugeneruotas. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Remiantis „Chaddick Institute“ metine apžvalga, „InterCity“ autobusų važiavimas JAV galėtų augti 4% šiais metais, pranokdamas JAV kelionių asociacijos prognozę, skirtą keliauti oro linijomis ar automobiliais. Augimas bus išplėstas privačių operatorių ir valstybinių tarnybų plėtros autobusų operacijas, sakė Josephas Schwietermanas, Chaddicko Metropolitan plėtros instituto direktorius DePaul universitete.
Kolorado Bustangas „tapo žvaigždės atlikėju“ tarp valstybinių „Intercity Bus“ paslaugų,-interviu sakė Schwietermanas. Jis aptarnauja bendruomenes palei 25 Interstate nuo Fort Collins iki Kolorado Springso ir prie „Interstate 70“ tarp Denverio ir Grand Junction. 2023 m. Bustangas nešė beveik 280 000 motociklininkų ant 80 autobusų ir maršrutinių furgonų parko.
Tokias valstybines paslaugas tokias paslaugas leidžia federalinės tranzito administracijos formulės dotacijos kaimo vietovėms, dar vadinami 5311 skyriumi. Ši formulės dotacijų programa suteikia valstybėms kapitalo, planavimo ir veiklos pagalbą viešajam transportui paremti kaimo vietovėse, kuriose gyvena mažiau nei gyventojų skaičius, mažesnis nei 50 000.
Schwietermanas teigė, kad kitos valstijos, turinčios stiprias vyriausybės remiamas kaimo vietovių autobusų paslaugas, yra Šiaurės Karolina, Virdžinija ir Vašingtonas. Virginija šiais metais pradės savo penktąjį „Intercity“ autobusų maršrutą; Vašingtono valstijoje 2024 m. Valstybinis transporto departamento tyrimas apibūdino 12 plėtros galimybių, įskaitant naujus maršrutus ir esamų maršrutų plėtinius.
Meinas liepą išleido valstybės palaikomą darbo dienos ir savaitgalio autobusų paslaugas, jungiančias Portlandą ir Lewiston ir Auburn miestus. Pietų Dakotos transporto departamentas praėjusiais metais atliko tyrimą, kuriame rekomendavo 10 galimų valstybės palaikomų maršrutų ir padidino autobusų dažnį dviem esamomis linijomis.
Anot Schwietermano, autobusų maršrutai į didelius oro uostus taip pat tampa žeme. Septynios regioninės autobusų linijos aptarnauja Bostono Logano tarptautinį oro uostą, o keturi – „Redcoach“, „Jet Set Express“, „Greyhound“ ir „Flixbus“ – tarnauja Majamio tarptautiniame oro uoste. Kiti oro uostai, turintys tiesioginius tarpmiesčių autobusų maršrutus, yra Čikagos O'Hare tarptautinis oro uostas, Filadelfijos tarptautinis oro uostas, Niujorko John F. Kennedy tarptautinis oro uostas ir Solt Leik Sičio tarptautinis oro uostas. „Tai padeda sukurti tam tikrą sinergiją“ tarp transporto režimų, sakė Schwietermanas.
„Intercity“ autobusai 2023 m. Važiavo apie 50 milijonų keleivių, apskaičiavo Schwietermanas. Didžiausias vežėjas yra „Flixbus“, Europos traukinių ir autobusų operatorius, kuris 2021 m. Įsigijo kurtą. Interviu su „Flix North America“ generaliniu direktoriumi „Kai Boysan“ jis išreiškė optimizmą apie autobusų transporto potencialą: „Autobusų kelionės yra prieinamos, prieinamos ir jungiasi ir jungiasi daug vietų. Ateitis yra tikrai šviesi tolimųjų autobusų kelionėms. “
„Flixbus“ užtruko iki 2023 m. Vasario mėn. Dabar „atsirado aiškus strateginis Flixbus ir Greyhound vaizdas“, – sakė Schwietermanas. Jis mato, kad „Flixbus“ daugiausia dėmesio skiria labai keliaujantiems koridoriams ir maršrutams tarp pagrindinių didmiesčių teritorijų, o kurtas praplečia vežėjo nacionalinį tarpusavio ryšių tinklą.
„Flixbus“ nuo 2024 m. Pradžios išplėtė paslaugas maždaug 20% šiaurės rytuose, – įvertina Chaddicko instituto ataskaitos. Autobusų kompanija taip pat auga Pietryčiuose, Teksase ir Kalifornijoje.
Pramonės optimizmas taip pat akivaizdus naujausiose investicijose į naujus autobusus. Praėjusiais metais kurtas įsigijo 60 automobilių autobusų; Takai, 30; ir Peteris Panas, 15. „Motorcoach Builders“ apklausa trečiąjį 2024 m. Ketvirtį padidino naujų trenerių pardavimus, viršijančius 15%, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.
Tačiau ataskaitoje pažymima, kad kaimo ir antrinių maršrutų aptarnavimas buvo lėtesnis, kad atsigautų po pandemijos žemumų. Kai kurie iš jų gali būti dėl tradicinių autobusų stočių praradimo, pažymėta pranešime. Kai „Flix“ įsigijo kurtą, jo autobusų stotys nebuvo susitarimo dalis. Nuo to laiko daugelis uždarė, palikdami motociklininkams laukti šaligatvio ar kitose vietose, kuriose trūksta laukimo kambarių ir kitų patogumų.
Net dideli miestai susiduria su autobusų uždarymais: „Flixbus“ išnuomoja mėnesį Čikagos pagrindiniame autobusų terminale, kurio savininkas nori parduoti įstaigą. Tačiau Niujorkas yra pasirengęs gauti naują, 2,1 milijono kvadratinių pėdų Midtown Manhattan autobusų terminalą, kurį būtų galima baigti iki 2032 m.