Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Laura Sherman yra Mičigano energetikos inovacijų verslo tarybos prezidentė.
Žengdami toliau į 2025 m., žiūrime į 2024 m. elektra varomų transporto priemonių reklaminį skydelį. Įrašai JAV elektromobilių pardavimas buvo nustatytas, o pagrindas tolesniam augimui buvo sukurtas, nes federalinė vyriausybė toliau skirstė milijardus dolerių dotacijų valstijoms, kad padėtų joms sukurti įkrovimo infrastruktūrą.
Nacionalinėje elektrinių transporto priemonių infrastruktūros formulės programoje, sukurtoje pagal dvišalį infrastruktūros įstatymą, Kongresas šioms subsidijoms skyrė 5 mlrd. USD, o tyrimų įmonė „Atlas Public Policy“ neseniai įvertinta kad iš tos sumos jau išdalinta 2,4 mlrd. Kartu su tolesne federaline parama transporto elektrifikavimui pagal Infliacijos mažinimo įstatymo nuostatas, ši investicija padeda spręsti santykinį įkrovimo stotelių trūkumą visoje šalyje – problemą, kuri buvo viena didžiausių kliūčių diegti elektromobilius.
Tačiau rinkimų rezultatai sukėlė netikrumą, ar politinės paramos elektromobiliams ateitis ir toliau atrodys tokia šviesi, ar ne. Išrinktasis prezidentas Donaldas Trumpas turi pasižadėjo panaikinti iki 7500 USD už EV mokesčių kreditą ir kitus IRA elementus. Kongresas taip pat galėtų pakeisti kursą dėl įkrovimo infrastruktūros finansavimo. Nors neaišku, kiek iš tikrųjų bus atšaukta, Trumpo retorika kelia klausimų daugeliui valstijų vyriausybių, kurios tikisi elektrinių transporto priemonių augimo, kad galėtų pasiekti savo dekarbonizacijos tikslus.
Jei federalinė vyriausybė atšauks mokesčių kreditus ir finansavimą, ar EV priėmimo ir įkrovimo infrastruktūra gali augti tokiu greičiu, kurio reikia, kad šios valstybės galėtų pakankamai greitai sumažinti transporto išmetamų teršalų kiekį, kad būtų pasiekti šie tikslai? Klaustukai apie EV politiką taip pat kelia grėsmę ekonomikos augimui, kuriam padėjo federalinė parama. Pavyzdžiui, Mičigane su elektromobiliais susiję darbai tapo sparčiausiai augantis švarios energijos užimtumo sektorius.
Valstybės politika gali tam tikru mastu sumažinti šį netikrumą, užtikrindama, kad būtų teikiama parama, jei būtų sumažintos federalinės pastangos. Pavyzdžiui, tokios valstybės kaip Vašingtonas jau planuoja pasiūlyti didelės nuolaidos perkant elektromobiliusir Kalifornijos gubernatorius Gavinas Newsomas, D, turi pasakė jo valstybė suteiks savo nuolaidas, jei Trumpas panaikins mokesčių kreditą.
Tačiau tai palieka valstybės politikos formuotojams atvirą klausimą: jei valstijų vyriausybės bandys užpildyti skyles, kurias paliko federalinė vyriausybė atšaukus EV paramą, iš kur bus gauti pinigai šioms iniciatyvoms?
Dabar atėjo laikas valstybėms apsvarstyti politiką, kuri įrodyta, kad sumažina transporto sektoriaus išmetamų teršalų kiekį ir sukuria daugiau lėšų investicijoms į elektromobilius: švaraus kuro standartą. Nors tai nėra sidabrinė kulka, kuri pašalina federalinės vyriausybės paramos poreikį, švaraus kuro standartas gali padaryti valstijas labiau nepriklausomas ir finansuoti daugiau įkrovimo stotelių, nuolaidų elektromobiliams ir kitų investicijų į transporto elektrifikavimą.
Trys valstijos jau priėmė švaraus kuro standartus: Kalifornijoje, Oregone ir Vašingtone. Neatsitiktinai tai yra trys valstybės, turinčios didžiausią elektromobilių rinkos dalį ir didžiausią elektromobilių panaudojimą vienam gyventojui. Politika veikia taip, kad valstijos vyriausybė sukuria standartą, apribojantį visų tos valstijos transporto sektoriuje naudojamų degalų anglies dioksido intensyvumą. Degalų, kurių išmetamųjų teršalų kiekis yra mažesnis nei reikalauja standartas, gamintojai, kurie gali apimti ne tik alternatyvių benzino, pvz., biodegalų, gamintojų, bet ir elektros energijos šaltinių, skirtų elektromobiliams maitinti, gamintojai sukuria kreditus, kuriuos gali įsigyti kuro tiekėjai, kurių anglies dioksido išmetimo intensyvumas didesnis nei standartas. emisijas ir laikytis.
Parduodant šiuos kreditus sukuriamas pajamų srautas, iš kurio galima finansuoti investicijas į EV infrastruktūrą arba kitais būdais sumažinti transporto sektoriaus anglies dioksido kiekį. Pavyzdžiui, Oregone yra komunalinės paslaugos naudojant gautas pajamas pagal tos valstijos švaraus kuro standartą, kad būtų finansuojamos viešosios įkrovimo stotelės ir programos, siūlančios nuolaidas elektromobiliams ir e-dviračiams. Kalifornijos reguliavimo institucijos turi įvertintas kad Kalifornijos standartas kasmet suteikia apie 4 mlrd.
Kai kuriose valstijose jau buvo pateikti pasiūlymai dėl švaraus kuro standartų, o neseniai įvykę federaliniai rinkimai gali dar labiau paskatinti pastangas priimti šį teisės aktą. Mičigano valstijos įstatymų leidėjai 2023 metais įvedė švaraus kuro standartą teisės aktų tam reikėtų 35 % sumažinti transporto kuro anglies dioksido kiekį iki 2035 m.
Mičigano švaraus kuro standartų koalicija prognozavo, kad programa, kuri bus sukurta pagal šį įstatymo projektą, per 13 metų generuotų 6,6 mlrd. Šis finansavimas labai padėtų imtis veiksmų, kuriuos Mičigano EIBC ir „Clean Fuels Michigan“ neseniai išdėstė savo pranešime. Transporto elektrifikavimo planasMičigano politikos vadovas. Be to, dėl gaunamų pajamų švaraus kuro standartas sudarytų galimybę elektrifikuoti transportą ir sumažinti federalinių investicijų poreikį.
Yra daug neaiškumų dėl IRA transformuojančių investicijų ateities, tačiau yra galimybių susidoroti su šiuo netikrumu. Švarių degalų standartas yra vienas iš svarbiausių būdų, kaip valstybės gali užtikrinti, kad jų elektromobilių įkrovimo planai nesikeis.