
Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Oklahoma Sičio šlovė gali būti susijusi su jo sandėliais ir naftos telkiniais, tačiau šiandien jis taip pat yra augantis miestas, kuriame gyvena daugiau nei 700 000 gyventojų ir kuriame gyvena šimtai aukštųjų technologijų aviacijos ir kosmoso įmonių. Miesto evoliuciją skatina vieno cento pardavimo mokestis, nustatytas 1993 m., skirtas viešųjų objektų projektams.
Davidas Holtas buvo išrinktas Oklahoma Sičio meru 2018 m., o 2019 m. vadovavo planavimo procesui ketvirtam rinkėjų patvirtintam pardavimo mokesčio atnaujinimui. Planuojama, kad per aštuonerius metus bus skirta 1,1 mlrd. USD parkams, senjorų ir jaunimo centrams, viešajam transportui finansuoti. , šaligatviai ir dviračių takai, be kitų projektų.
„Smart Cities Dive“ 2024 m. lapkričio mėn. kalbėjosi su meru Holtu, kad sužinotų daugiau apie tai, kaip veikia Metropolitan Area Projects pardavimo mokesčių programa ir kokia ji naudinga Oklahomos miesto gyventojams.
Šis interviu buvo redaguotas siekiant aiškumo ir trumpumo.
SMART CITIES DIVE: kiek svarbi Oklahoma City Metropolitan Area Projects programa?
MAJORAS DAVIDAS HOLTAS: (Programa) iš tikrųjų yra mūsų atgimimo čia, Oklahoma Sityje, per pastaruosius 30 metų variklis. Tai labai pasikeitė mūsų miestui. Kai pradėjau eiti pareigas 2018 metų pavasarį, žinojau, kad 2020 metų pavasarį nustos galioti ankstesnis mokestis. Man reikėjo sukurti naują pasiūlymą ir pristatyti jį Oklahomos miesto žmonėms.
Kokią kryptį norėjote su juo pasukti?
Matėme kitokią rinkėjų nuotaiką. Jie tikrai domėjosi įvairiomis problemomis, kurios paveikė skirtingus socialinius ir ekonominius lygius. Pavyzdžiui, turime psichikos sveikatos krizių centrą. Turime šeimos teisingumo centrą, kuris aptarnauja smurtą šeimoje išgyvenusius asmenis. Turime nukreipimo centrą, kuris yra vieno langelio principas žmonėms, kurie šiuo metu yra susiję su baudžiamojo teisingumo sistema. Kai iš tikrųjų sumuojate dolerius (dabartinė programa), apie 70% yra sutelkta į tai, ką vadiname žmogaus poreikiais.
Kokie transporto projektai įtraukti į dabartinį planą?
Oklahoma Sitis yra labai išsibarsčiusi, todėl mes esame visiškai sukonstruoti aplink automobilį. Mūsų gyventojai nevaikšto, o kartu su tuo kyla daug sveikatos problemų. Jūs tikrai negalite prašyti savo gyventojų pabandyti vaikščioti, jei net nesuteikėte jiems fizinės infrastruktūros, kad tai būtų įmanoma.
(Ankstesnė programa) numatė šiek tiek daugiau pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūros galimybių. Taigi dabar turime 100 mylių ilgio takų sistemą ir turime daugiau dviračių takų nei bet kada anksčiau. (Dabartinė programa) apima dvi greitojo tranzito autobusų linijas.
Be pardavimo mokesčio, ar Oklahoma City taip pat naudoja skolinimąsi ar federalines dotacijas šiai programai?
Neįtrauktume projekto, kuris priklausytų nuo sėkmės toje srityje. Visada turėtume pakankamai pinigų, kad galėtume tai padaryti patys. Vienas iš kitų (programos) prekių ženklų yra tai, kad mokame eidami. Neturime skolų virš galvos. Mūsų pinigai eina toliau, bet turime laukti ilgiau (kad užbaigtume kiekvieną projektą). Tai yra kompromisas.
Kaip bendravote su bendruomene, kokius projektus įtraukti į programą?
Mes viešai prašėme idėjų. Turėjome svetainę, kurioje žmonės galėjo pateikti savo idėjas, ir surengėme visuomenės informavimo kampaniją. Mes taip pat apklausėme, kad moksliškai suprastume, ką žmonės palaiko.
Susiaurinome iki iš esmės 16 projektų, o paskui surengėme viešą (miesto) tarybos svarstymą su tų projektų pristatymais. Manau, kad visi jautė, kad tai buvo labiausiai įtraukiantis vystymosi procesas, kokį jie kada nors matė. Nuostabu, kai sukūrėte modelį, pagal kurį jūsų bendruomenė nori investuoti į save ir pasitiki jumis.
Jie žino ateities viziją. Jie žino visus pagrindinius projektus, kurių šiuo metu vykdome. Čia yra tiesiog labai didelis pilietinio įsitraukimo ir paramos lygis. Mes buvome gausiai apdovanoti, kai investuojame į save.