Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
„Kiekvienam miestui sunku valdyti eismą“, – sakė Dougas Gilmouras, „TomTom“ pasaulinio verslo plėtros vadovas eismo ir kelionių produktams.
Pasak Federalinės greitkelių administracijos, praėjusiais metais eismas JAV keliuose viršijo priešpandeminį lygį ir buvo didžiausias 1998 m. Žemėlapių kūrimo įmonė TomTom pavadinta Niujorku; Vašingtonas, DC; San Franciskas; Bostonas ir Čikaga – penketukas daugiausiai perpildytų miestų 2023 m. Šių didelių miestų vairuotojai piko valandomis per metus prarasdavo nuo 72 iki 100 valandų per metus.
„TomTom“ naudoja vadinamuosius „plaukiojančius automobilio duomenis“, gaunamus iš GPS įrenginių, pvz., daugelio transporto priemonių aparatinės įrangos arba duomenų iš naudotojų išmaniųjų telefonų navigacijos programų. „Turėdami kritinę tų GPS įrenginių masę, matome didelę transporto priemonių dalį“, – sakė Gilmour.
TomTom technologija įtraukta į Frost & Sullivan baltąją knygą apie tai, kaip miestai gali naudoti išmaniųjų miestų įmonių realiojo laiko eismo duomenis, kad sumažintų eismo spūstis ir patikrintų eismo valdymo iniciatyvų, pvz., greičio apribojimų mažinimo, rezultatus.
Viskonsine Transporto departamentas naudoja TomTom duomenis, kad stebėtų, kiek kelio darbai uždelsia eismą. Atmetus jutiklių ir kamerų poreikį, šie duomenys leidžia sutaupyti valstybės pinigų, rašoma baltojoje knygoje. Amsterdamas šiais metais naudojo bendrovės duomenis, kad pamatytų, kaip didelis greičio apribojimo sumažinimas paveikė eismo srautą, padėdamas miestui bendrauti su bendruomene sprendžiant klausimus apie pakeitimo poveikį.
Baltojoje knygoje teigiama, kad tikimasi, kad tokie duomenys „suvaidins svarbų vaidmenį, kad miestai galėtų planuoti ir pasiruošti reaguoti į įvairesnius scenarijus dėl klimato kaitos, gyventojų skaičiaus augimo, migracijos“ ir kitų veiksnių. Šie duomenys galėtų, pavyzdžiui, padėti vietos pareigūnams suprasti galimą didelio įvykio, kuris blokuoja eismą iš tam tikrų miesto dalių, poveikį transporto tinklui, rašoma baltojoje knygoje. Ši analizė gali paskatinti imtis veiksmų, pvz., sudaryti daugiau priemiestinių traukinių arba padidinti parkavimo ir važiavimo galimybes.
Gilmour teigė, kad miestai taip pat gali naudoti slankiuosius automobilių duomenis, kad nustatytų „kur nukreipti investicijas į infrastruktūrą ar politikos pakeitimus“, pvz., eismo mažinimo priemones. „Tai užtikrina efektyvesnį kelių tinklą ir efektyvesnį miestą apskritai“, – sakė Gilmour.