
Susidūręs su didėjančiomis išlaidomis ir mažėjančiomis paslaugomis, Konkordo miestas, NC, žengė drąsų žingsnį, kad pagerintų atliekų ir perdirbimo rinkimą savo gyventojams. 2019 m. miestas nusprendė pradėti veiklą savo viduje, taip nutraukdamas ilgalaikę priklausomybę nuo privačių rangovų. Miestui reikėjo ne tik įsigyti naujos įrangos ir papildomų darbuotojų, bet ir technologinio sprendimo, kad būtų galima sukurti maršrutus, traukinių mašinistus ir tvarkyti kasdienes aptarnavimo problemas. 2023 m. miestas pasirinko RUBICONSmartCity, kuris dabar yra „Routeware“ dalis, kad įgyvendintų savo vidines operacijas, įdiegdamas „SmartCity Driver App“ ir „Geotab“ įrenginius 15 transporto priemonių parke šiukšlėms ir perdirbimui.
Maršruto efektyvumas
2019 m. „Concord“ sukūrė naujus maršrutus, kaip vykdyti veiklą įmonės viduje. Tačiau šie maršrutai greitai paseno dėl spartaus miesto augimo. Dėl to operatoriai dažnai susidurdavo su 10 valandų darbo dienomis. Siekdamas išspręsti šias problemas, miestas bendradarbiavo su „SmartCity“ komanda, kad optimizuotų visus savo maršrutus. Naudodamiesi programinės įrangos didelio tankio maršruto parinkimo galimybėmis, „SmartCity“ maršrutų parinkimo specialistai sutelkė dėmesį į „Concord“ maršrutų optimizavimą pagal laiką, o ne sustojimus.
Rezultatai parodė, kad miestas galėtų veikti efektyviau, pereidamas nuo penkių dienų prie keturių dienų tvarkaraščio. Kietųjų atliekų skyrius įgyvendino šiuos maršruto pakeitimus, panaudodamas gilų Concord bendruomenės supratimą ir vairuotojo poreikius, kad būtų užtikrinta sėkmė. Gauti maršrutai sinchronizavo vairuotojų tvarkaraščius, sumažino viršvalandžius ir padidino maršruto efektyvumą. „SmartCity“ sutrumpino „Concord“ vidutinį maršruto laiką valanda ir sutaupė miestui maždaug 49 500 USD per metus.
Klientų pasitenkinimas
Naudodama „SmartCity“, „Concord“ teikia pirmenybę aukštos kokybės, skaidriai, individualiai pritaikytai paslaugai. Naudodami vietos įspėjimus, vairuotojai automatiškai gauna iššokantįjį pranešimą Rubicon Driver App, kai jie artėja prie adreso, pranešdami apie svarbias su tuo klientu susijusias instrukcijas. Miestas naudoja šią funkciją siekdamas užtikrinti vienodas paslaugas visiems gyventojams, įskaitant 260 piliečių, kurie gauna užpakalinių durų surinkimą. Miestas taip pat naudoja technologiją, kad atkreiptų dėmesį į problemas kelkraštyje, o vairuotojai savo prietaisais dokumentuoja „neišvažiuotą“, „papildomą“, „perpildytą“, „pernelyg didelį užterštumą“ ir „užblokuotas“ šiukšliadėžes.
Ši informacija naudojama siekiant informuoti gyventojus, kodėl jų šiukšlės ar perdirbimas nebuvo surinktos, ir apsaugoti vairuotojus nuo nereikalingų grįžimų. Dėl registravimo problemų ir sumažinus nereikalingas keliones atgal, miestas nuo diegimo sutaupė apie 270 652 USD. Pasak direktoriaus Robino Barhamo, „per pirmąjį paslaugų mėnesį mūsų klientų rezultatai buvo geresni nei mūsų rangovas per visus ankstesnius šešis mėnesius“. 2024 m. atliktame tyrime kietųjų atliekų skyrius sulaukė 95% pasitenkinimo ir neutralaus rodiklio, užėmė antrąją vietą po gaisrinės. Pasitenkinimo lygis yra 30% didesnis nei šalies vidurkis ir yra 5% didesnis nei 2019 m.
Vairuotojo priėmimas
„Concord“ kietųjų atliekų skyrius kėlė didelius lūkesčius vairuotojams pereinant prie vidaus operacijų, o vadovybė pabrėžė, kaip svarbu naudotis „Driver App“ per mokymus. Dabar vairuotojai kasdien prisijungia prie maršrutų ir profesionaliai naudoja mobiliuosius įrankius, pvz., problemų registravimą, svorio bilietų registravimą ir skaitmenines transporto priemonių patikras. Per pirmąjį naudojimo mėnesį vairuotojai užregistravo įspūdingą 31 430 problemų prie bordiūro ir 475 svorio bilietus.
Transporto priemonių kuras ir priežiūra
Vadovai naudoja SmartCity, kad tiksliai stebėtų ir kontroliuotų vidines įrangos išlaidas. Išsiųsdami efektyvesnius maršrutus, vadovai dabar gali sumažinti degalų sąnaudas ir sutaupyti pinigų. Šis sutaupymas akivaizdus iš skaitmeninių kuro bilietų, kuriuos kasdien registruoja vairuotojai.
„Concord“ taip pat žymiai sumažina transporto priemonės priežiūros išlaidas, taikydamas aktyvų požiūrį į transporto priemonių priežiūrą. Vairuotojai naudoja platformos skaitmeninį transporto priemonių tikrinimo įrankį, o vadovai stebi gedimų kodų duomenis iš Geotab telematikos įrenginių, kad užtikrintų optimalią transporto priemonės būklę. Šie vertingi duomenys leidžia sanitarijos skyriui greitai nustatyti galimas problemas ir pateikti darbo užsakymus Flotilės paslaugų komandai, taupant laiką ir pinigus. Išsiųsdamas efektyvesnius maršrutus ir stebėdamas transporto priemonių būklę, miestas jau išvengė daugiau nei 200 000 svarų CO2 ir sutaupė maždaug 74 000 USD.
Užterštumo mažinimas
Vairuotojai užfiksuoja užteršimo atvejus kelkraštyje naudodami Driver App, kad užfiksuotų šiukšlių dėžėje esančių teršalų nuotraukas. Siekdamas, kad gyventojai būtų atsakingi, miestas pašalina vežimus nuo pakartotinių pažeidėjų. Tada gyventojai, norėdami susigrąžinti vežimėlius, turi žiūrėti vaizdo įrašą, kuriame parodomos užteršimo Medžiagų atgavimo įstaigoje (MRF) pasekmės. Norėdami užtikrinti, kad gyventojai matytų visą klipą, vartotojai negali praleisti į priekį ir pabaigoje turi įvesti unikalų kodą. Šis dvilypis požiūris – švietimas ir vykdymo užtikrinimas – veda į labiau informuotus ir atsakingesnius piliečius.
Šis metodas taip pat leido gerokai patobulinti „Concord“ perdirbimo programą. Per pastaruosius metus miestas padidino MRF siunčiamų perdirbamų medžiagų kiekį 15 %. Iš viso „Concord“ iš sąvartynų nukreipė 3000 tonų atliekų. Dėl to miestas sumažino CO2 emisiją 11 000 metrinių tonų (MT), o tai prilygsta 2 618 keleivinių transporto priemonių pašalinimo iš kelio poveikiui aplinkai.
Išvada
„Concord“ partnerystė su „SmartCity“ komanda yra sėkmingo perėjimo prie vidinių atliekų tvarkymo paslaugų pavyzdys. Kruopščiai planuodama, investuodama į technologinius sprendimus, tokius kaip „SmartCity“ ir „Geotab“, ir sutelkdama dėmesį į efektyvumą bei mokymus, „Concord“ pagerino paslaugų teikimą ir žymiai sutaupė išlaidas. Ši sėkmės istorija yra vertingas planas kitoms savivaldybėms, svarstančioms panašius perėjimus, parodantis duomenimis pagrįsto ir bendradarbiaujančio požiūrio galimybes.
Sužinokite daugiau apie tai, kaip Routeware SmartCity gali padėti jūsų miestui maksimaliai padidinti išteklius, optimizuoti maršrutus ir būti aktyvesniam: routeware.com