
Įsivaizduokite: miestas, kuriame gatvių šviestuvai ir tiltai patys praneša, kad reikia priežiūros, statybos leidimo gavimas nėra skausmingas, o biudžeto knygos sukuriamos per kelias minutes, o ne mėnesius. Tai ne fantazija; tai net ne ateitis. Dirbtinis intelektas (AI) jau yra čia, o šiandien jis vis spartėja visoje vietos valdžios institucijoje.
„OpenGov“, pirmaujanti dirbtiniu intelektu pagrįstų sprendimų vietos valdžiai tiekėja, remiasi įsitikinimu, kad viešosios paslaugos yra asmeninės. Nuo kiekvieno miesto tarybos balsavimo iki žalio apšvietimo naujiems pokyčiams – lyderių sprendimai ne tik daro įtaką asmeniniam gyvenimui, bet ir padeda kurti stipresnes, gyvybingesnes bendruomenes.
Norėdami atidžiau pažvelgti į tai, kaip dirbtinis intelektas leidžia valstybės tarnautojams būti strategiškesniems, neseniai vykusiame internetiniame seminare „OpenGov“ bendradarbiauja su Oliveriu Giesecke, Stenfordo universiteto Hoover instituto moksliniu bendradarbiu. Stebinanti tiesa apie AI pritaikymą vietos valdžios institucijose. Remiantis Giesecke tyrimu, 1 iš 4 valstybės tarnautojų kasdieniame darbe naudoja dirbtinį intelektą, o 1 iš 6 naudoja DI bent kartą per savaitę – tai parodo, kaip AI keičia vietos vyriausybes. be lėtėjimo požymių.
Prie jo prisijungė „OpenGov“ generalinis direktorius ir vienas iš įkūrėjų Zacas Bookmanas ir „OpenGov“ strategijos vadovas Ammielis Kamonas, kurie papasakojo, kaip bendrovės dirbtiniu intelektu pagrįstas sprendimas „OG Assist“ yra atsakingas už saugių ir pažangių įrankių teikimą. turto valdymas, leidimai ir licencijavimas, pirkimai ir biudžeto sudarymas, OG Assist padeda lyderiams dirbti išmaniau, o ne sunkiau.
1. Veikti efektyviai
AI yra daugiau nei madingas žodis; tai galia sprendžiant didžiausius viešųjų paslaugų iššūkius.
Imkitės pirkimų. Dažnai vertinamas kaip sudėtingas ir nesibaigiantis, viešųjų pirkimų procesas yra visiškai peržiūrimas naudojant AI. Antonio Watsonas, vadovaujantis viešiesiems pirkimams 18 padalinių Pasadenoje, Kalifornijoje, atskleidė šią transformaciją.
„Įrankis buvo pakankamai intuityvus, kad suprastų mūsų reikalavimus ir logiškai juos sugrupuotų“, – paaiškino Watsonas.
Prisimenate seną darbo apimčių (SOW) rengimo būdą? Varginantis, daug laiko reikalaujantis ir dažniausiai praleistas detales ar atleidimas – tereikia paklausti bet kurio viešųjų pirkimų pareigūno! Neretai viešųjų pirkimų darbuotojai praleisdavo valandas tyrinėdami, kad tik parengtų projektą. Naudodami „OpenGov Procurement“ OG Assist Scope Builder, žmonės gali įveikti rašytojo bloką ir parengti suderinamą juodraštį per mažiau nei 15 sekundžių. Dabar Watson komanda sutrumpino laiką, praleistą pagrindinėms pirkimo užduotims, nuo kelių valandų iki minučių – padidino pralaidumą kitiems strateginiams prioritetams.
2. Kurkite pasitikėjimą geresne komunikacija
Efektyvumas yra labai svarbus, tačiau pasitikėjimas yra valstybės tarnybos pagrindas.
Gyventojai iš savo vadovų tikisi aiškių ir savalaikių atnaujinimų. Naudodami „OpenGov“ leidimų ir licencijavimo OG Assist komunikacijos centrą, vietiniai pareigūnai gali naudoti dirbtinį intelektą, kad automatiškai generuotų nuoseklius, prekės ženklo pranešimus apie besibaigiančius leidimus, projekto atnaujinimus ir įspėjimus apie avariją.
Dabar vyriausybės gali pasiekti dešimtis tūkstančių gyventojų per kelias valandas nuo kampanijų pradžios, o tai padidina atsakymų rodiklius iki 25%.
„Didelių rezultatų pasiekiančios vyriausybės komunikaciją laiko galimybe sukurti pasitikėjimą“, – sakė „OpenGov“ vyriausiasis strategijos pareigūnas Ammielis Kamonas.
Nuoseklus ir aiškus bendravimas yra tik vienas iš pavyzdžių, kaip dirbtinis intelektas gali sustiprinti gyventojų ir jų vietos valdžios pasitikėjimą.
3. Planuokite aktyviai ir Protingai
Nors dirbtinis intelektas jau keičia vyriausybės darbo eigą, tikrasis jo potencialas slypi toliau.
„OpenGov“ yra inovacijų priešakyje, kurdama įrankius, kurie šiandien sprendžia ateities iššūkius. Jo dirbtinio intelekto sprendimai automatizuoja biudžeto planavimą ir yra sukurti taip, kad būtų galima greitai ir tiksliai apskaičiuoti išlaidas.
Įsivaizduokite policijos viršininką, kuriam reikia biudžeto trims naujoms transporto priemonėms. Užuot ieškojęs istorinių duomenų ir pardavėjų citatų, jis tiesiog paprašo įrankio įvertinti. Per kelias sekundes jis pateikia išsamų suskirstymą ir pagrindimą, pagrįstą ankstesnėmis išlaidomis ir numatomais poreikiais. Šio scenarijaus įgyvendinimas yra aktyvi „OpenGov“ misija.
Įtraukimas yra dar vienas pagrindinis akcentas. „OpenGov“ įrankiai taip pat gali generuoti biudžeto pasakojimus daugiau nei 144 kalbomis, užtikrinant, kad visi gyventojai galėtų dalyvauti jų vyriausybėje. Šis prieinamumo lygis keičia tai, kaip įvairios bendruomenės bendradarbiauja su savo lyderiais, todėl skaidrumas ir teisingumas tampa pagrindiniu, o ne siekiu.
4. Saugiai diegkite naujoves neprarasdami kontrolės
Didelė galia reikalauja didelės atsakomybės.
OpenGov požiūris į AI grindžiamas atskaitomybe, skaidrumu ir griežtais standartais. „Mūsų tautos valstybės tarnautojai valdys dirbtinį intelektą, o ne atvirkščiai“, – sakė „OpenGov“ generalinis direktorius Zacas Bookmanas. Šis įsipareigojimas užtikrina, kad kiekvienas AI pagrįstas sprendimas būtų atsekamas, o audito sekos dokumentuoja kiekvieną žingsnį.
Kamonas taip pat pabrėžė apgalvoto vystymosi svarbą.
„Kai kurie kuriami įrankiai buvo kruopščiai išbandyti dvejus metus. Mes nieko neišleisime, kol tai neatitiks mūsų aukštų standartų.
5. Valstybės tarnyba yra asmeninė
AI – tai ne tik darbas protingiau – tai drąsus pirmavimas.
„OpenGov“ bendradarbiaujant su beveik 2 000 bendruomenių padeda valstybės tarnautojams praktiniais įrankiais išspręsti realaus pasaulio iššūkius. Rezultatai yra transformuojantys: komunikacijos priemonės, kurios sutrumpina atsakymo laiką 50%, pirkimų įrankiai, kurie sutaupo šimtus valandų, ir biudžeto sprendimai, kurie pagerina sprendimų priėmimą.
„Pasitikėjimas yra karalystės moneta“, – sakė Bookmanas. „Su juo vyriausybės gali pasiekti neįtikėtinų dalykų.
OPENGOVAS | INTERNETINĖS SEMINARAS PAGAL PRAŠYMĄ:
Stebinanti tiesa apie AI pritaikymą vietos valdžios institucijose