Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Naujoje Bruklino rajono prezidento Antonio Reynoso ataskaitoje remiamas Intro 696 – Niujorko įstatymo projektas, dėl kurio reikėtų labai išplėsti kompostavimo pajėgumus kiekviename iš penkių miesto rajonų.
Praėjusią savaitę vykusioje kompostavimo konferencijoje Reynoso paragino padidinti kompostavimo pajėgumus, o ne virškinimą. Nors miestas įgyvendino kodavimo programą su komunaliniu tinklu „National Grid“ Bruklino Newtown Creek nuotekų surinkimo įrenginyje kaip maisto atliekų sprendimą, tokių sistemų nauda dabar atrodo nepakankama, palyginti su kompostavimu, sakė Reynoso.
„Nacionalinio tinklo nukreipimas buvo kažkas prieš 10 metų, prieš 15 metų, ir mes manėme, kad tai geriausias pasirinkimas. Tai mes tada žinojome“, – sakė jis. „Daiktai pasikeitė.”
Po jo kalbos Reynoso biuras paskelbė pranešimą, kuriame buvo nurodytos perspektyvios kompostavimo įrenginių vietos visame mieste. Ataskaitą parengė jo darbuotojai, remiami Bruklino ir Manheteno kietųjų atliekų patariamosios tarybos. Nepaisant to, kad Niujorko aplinkos apsaugos departamentas, „National Grid“ ir miesto pareigūnai propaguoja šią technologiją Newtown Creek mieste, jame šalinimas atmetamas kaip pagrindinis organinių medžiagų sprendimas. ir kiti nuotekų valymo įrenginiai.
Po ataskaitos pristatymo DEP pareigūnai atsitraukė Reynoso kritika dėl virškinimo. Jie teigė, kad tokias sistemas būtų galima išplėsti kartu su kompostavimu bendruomenėje, ypač dėl to, kad viryklės gali priimti tokias medžiagas kaip riebalai, aliejus ir riebalai, kurių komposteriai nepriima.
„Palaikome šį tyrimą, norime, kad bendruomenės kompostuotų daugiau… tačiau DEP tikrai vertintų, kad dalyvautų šiame pokalbyje ir padėtų suteikti informacijos apie tai, kur, mūsų nuomone, viryklės yra sprendimo dalis“, – sakė energetikos specialistas Brendanas Hannonas. Renginyje sakė Energetikos ir išteklių atkūrimo programų biuro DEP programos analitikas.
Debatai dėl kompostavimo ir anaerobinio skaidymo pastaraisiais metais sulaukė didelio dėmesio Niujorke, iš dalies dėl to, kad dėl biudžeto mažinimo ir miesto parkų departamento sprendimų komposteriai atsidūrė nepalankioje padėtyje. Miesto tarybos nariai ginčijosi su mero Erico Adamso administracija dėl anaerobinio virškinimo panaudojimo pastarųjų klausymų metu ir apėjo jo administraciją, siekdami grąžinti iš miesto bendruomenės kompostavimo programos vasarą nukirstas lėšas.
Tuo tarpu mieste spalį buvo pradėta didžiausia šalyje gyvenamųjų namų pakraščio organinių medžiagų rinkimo programa. Organinių medžiagų kiekis, kurį reikia apdoroti pagal šią programą, gali būti didelis – naujausias Niujorke atliekų apibūdinimo tyrimas nustatė, kad gyventojai išmetė maždaug 1,2 milijardo svarų maisto.
Įvadas 696miesto taryboje sulaukęs apie dvi dešimtis rėmėjų, miesto perdirbimo pajėgumus paverstų kompostavimo naudai. Kaip šiuo metu rašoma, tai Reikalaujama, kad Niujorko sanitarijos departamentas užtikrintų, kad kiekviename miestelyje būtų pakankamai komposto perdirbimo pajėgumų, kad kasmet būtų galima apdoroti bent 180 000 šlapių tonų maisto atliekų, kurios nebūtų maišomos su kitomis atliekomis. Įstatymo projekte šie įgaliojimai kiekvienam seniūnijai būtų nustatyti pagal daugiametį terminą, o Kvinsas ir Staten Ailandas privalo laikytis iki 2026 m. sausio 1 d.; Bruklinas ir Bronksas iki 2027 m. kovo 1 d.; ir Manhetene iki 2027 m. gegužės 1 d.
Niujorkas projektams, išleidžiantiems daugiau nei 471 mln dėl atliekų eksporto 2024 finansiniais metais, lygus ketvirtadiui Sanitarijos departamento biudžeto. Reynoso biuras savo ataskaitoje teigė, kad ši bendra suma gali sumažėti, kai bus sugaunama daugiau organinių medžiagų, nors toks sumažėjimas atitiks organinių medžiagų perdirbimo padidėjimą.
Nepaisant to, jo biuras pažymi, kad bet koks organinių medžiagų perdirbimo išlaidų padidėjimas gali ir turėtų būti skiriamas miesto įrenginiams, o pinigai lieka vietos ekonomikoje.
Ataskaitoje taip pat keliamas susirūpinimas dėl aplinkosaugos teisingumo dėl dabartinės organinių medžiagų sistemos, kurioje didesnis sunkvežimių skaičius buvo nukreiptas į WM Varick Avenue perkrovimo stotį išankstiniam apdorojimui. Sunkvežimiai pristato organines medžiagas, kurios turi būti perdirbamos į srutas, kurios vėliau sunkvežimiais vėl vežamos į Newtown Creek.
Abu šie objektai yra Šiaurės Brukline, rajone, kur Reynoso anksčiau siekė sumažinti šiukšliavežių eismą. per Atliekų kapitalo įstatymą kaip tarybos narys. Sąskaitoje reikalaujama, kad perkrovimo stoties pajėgumai būtų apriboti bet kuriame rajone, tačiau buvo atleistas organinių medžiagų gabenimas. Padidėjęs Varick Avenue pervežimo stoties naudojimas gali pakenkti įstatymo projekto ketinimams, sakė Reynoso.
„Dėl esamos šaldymo programos į Šiaurės Bruklino gatves išleidžiama daugiau sunkvežimių. Kai kompostavimą atleidome nuo teisingo atliekų įstatymo, negalvojome, kad būtų tinkama visus maisto likučius ir sunkvežimius, į kuriuos jie atvažiuoja, siųsti į vieną ar dvi vietas, ypač ne į rajonus, tokius kaip Šiaurės Bruklinas, kurie ir taip yra neproporcingai apkrauti. atliekų sunkvežimių srautu“, – sakė Reynoso.
Ataskaitoje taip pat ginčijamasi su DSNY apskaičiuotu vietos kiekiu, reikalingu Intro 696 mandatui įvykdyti. Agentūra teigė, kad ankstesnei įstatymo projekto versijai, pagal kurią būtų reikalaujama, kad kiekvienas rajonas kasmet turėtų 360 000 drėgnų tonų pajėgumų, dvigubai daugiau nei dabartinė kalba, kiekviename miestelyje būtų reikėję 90 akrų ploto. Reynoso biuro ataskaitoje teigiama, kad tikrasis poreikis yra daug mažesnis – arčiau 10–15 akrų viename miestelyje – naudojant modernias kompostavimo technologijas, tokias kaip induose esančios sistemos.
Atsakydamas į prašymą pakomentuoti, DSNY spaudos sekretorius Vincentas Gragnani atkreipė dėmesį į sutartis, kurias miestas sudarė rugsėjį su keliais organinių produktų perdirbėjais, kad tvarkytų kai kuriuos surinktus organinius produktus. Gragnani teigė, kad sudarant sutartis DSNY „diversina, kur siunčiame surinktas organines medžiagas, ir neleidžia perkrauti vienos kaimynystės“. Pareigūnai anksčiau atsisakė vertinti, kiek dėl šių sutarčių bus nukreiptas sunkvežimių srautas arba kiek bus panaudota kompostavimo pajėgumų.
Reynoso taip pat pažymėjo, kad miestas žengia link pirmojo kietųjų atliekų tvarkymo plano atnaujinimo per 20 metų. Paskutiniame plane, išleistame 2006 m., buvo pakeistos taisyklės, kad kiekvienas rajonas būtų atsakingas už savo atliekas ir pradėtas jūrų perpylimo stočių era, pažymėjo Reynoso. Jis numatė panašų pertvarkymo lygį su kitu planu, kuris turi būti parengtas 2026 m.
„Kitas (planas) yra didžiulė galimybė pakeisti tai, kas nutiks su mūsų šiukšlėmis ateinančius du dešimtmečius“, – sakė Reynoso. „Gerai pagalvokite, kaip norite, kad atrodytų Niujorko atliekų ateitis.