
Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Nardymo trumpas:
- Kai viešojo transporto agentūros visoje JAV pereina prie nulinės emisijos autobusų parko, joms reikės darbuotojų, labiau apmokytų kaip technikos, o ne kaip tradiciniai mechanikai, rašoma Vyriausybės atskaitomybės biuro lapkričio 18 d. ataskaitoje. Šie techninės priežiūros darbuotojai turės būti kvalifikuoti taisydami elektros variklius, naudodami programinę įrangą ir elektroninę įrangą klaidų kodams diagnozuoti ir saugiai dirbti su aukštos įtampos rizika, kurią kelia akumuliatorių ir vandenilio kuro elementų elektros technologijos.
- Tačiau agentūros, su kuriomis kalbėjosi GAO, tokio mokymo nelaiko neatidėliotinu prioritetu dėl lėto nulinės emisijos autobusų diegimo, kuriam daugiausia trukdo didelės išlaidos ir ribotas šių pažangių transporto priemonių tiekimas.
- GAO taip pat informavo, kad bus reikalingi autobusų operatoriai, dispečeriai, kurie turi atsižvelgti į akumuliatoriaus įkrovimo sąlygas, maršrutų planuotojai ir autobusų depo darbuotojai, galintys dirbti su įkrovimo ar vandenilio papildymo įranga.
Nardymo įžvalga:
2022 m. fiskaliniais metais nulinės emisijos autobusai sudarė tik 2 % viso autobusų parko, kurį naudoja šalies maždaug 500 didelių miesto tranzito agentūrų. Federalinė tranzito administracija planuoja, kad daugiau nei tris kartus daugiau nulinės emisijos autobusų arba 7 700 transporto priemonių. iki 2030 finansinių metų veiks JAV tranzito agentūrose.
GAO apklausė 10 JAV tranzito agentūrų ir 18 autobusų gamintojų, tranzito sąjungų, techninės pagalbos teikėjų ir nevyriausybinių organizacijų atstovų. GAO taip pat kalbėjosi su autobusų operatorių atstovais Amsterdame ir Londone, kurie toliau pereina prie nulinės emisijos autobusų parko. Ataskaitoje nustatyta, kad nors samdyti ar apmokyti naujai kvalifikuotus darbuotojus nebuvo svarbiausia, agentūros imasi veiksmų, kad prireikus surengtų specialų mokymą ir spręstų nuolatinį priekinių darbuotojų trūkumą.
Iš GAO kalbintų agentūrų kiekviena ėmėsi konkrečių iniciatyvų, kad padėtų darbuotojams prisitaikyti prie naujų, aukštųjų technologijų transporto priemonių. Keturios agentūros paprašė autobusų gamintojų apmokyti savo mechanikus, o dvi nusiuntė patyrusį mechaniką pas autobusų gamintoją, kad jie pasimokytų iš jų ir mokytų kolegas mechanikus. Viena agentūra parengė 198 valandų mokymo kursą, skirtą jų autobusų parkui, o kita agentūra perdavė techninės priežiūros paslaugas įsitvirtinusiam paslaugų teikėjui.
Tranzito agentūroms yra prieinami ir kiti ištekliai, padedantys mokyti. LPS Tranzito darbo jėgos centras teikia techninę pagalbą tranzito agentūroms, kad padėtų įdarbinti, mokyti, patarti ir išlaikyti darbuotojus. Praėjusiais metais paskelbtame 21 puslapio dokumente Amerikos viešojo transporto asociacija siūlo nulinės emisijos tranzitinių autobusų techninės priežiūros mokymo gaires.