
(TNS) – San Diego siekis gerinti miesto paslaugas mažas pajamas gaunančiuose rajonuose netrukus apims ir duobių taisymą, kur pareigūnai teigia planuojantys pradėti naudoti nuspėjamąją analizę, kad surastų duobes, apie kurias nepranešama.
Nors San Diegas pastaraisiais metais padarė didelę pažangą paspartindamas duobių taisymą ir efektyviau jas tvarkydamas, pareigūnai pirmadienį pareiškė, kad jų skundais pagrįstas požiūris kelia susirūpinimą dėl socialinio teisingumo.
San Diego mažas pajamas gaunančiose vietovėse pranešama apie daug mažiau duobių nei dideles pajamas gaunančiose vietovėse. Miesto valdininkų nuomone, problema gali būti susijusi su kalbos barjerais, technologijų trūkumu ir mažesniu pasitikėjimu vyriausybe.
„Atvirai kalbant, manau, kad yra tam tikrų lūkesčių, kurie skirtingose bendruomenėse skiriasi – bėgant metams kartelė buvo labai žema“, – apie mažas pajamas gaunančias miesto vietoves sakė miesto tarybos pirmininkas Seanas Elo-Rivera.
„Deja, duobės nėra baisiausias dalykas, su kuriuo jie susiduria kasdien, ir tai nėra dalykai, kuriuos tikimasi greitai užpildyti“, – sakė Elo-Rivera, atstovaujanti miesto vidurio 9 rajonui. „Kai tie lūkesčiai menki, pranešimai apie duobes nebūtinai pateikiami taip, kaip galėtų iš kitų miesto dalių.
Reaguodami į neseniai atliktą auditą, iškėlusį susirūpinimą dėl teisingumo, miesto gatvių skyriaus pareigūnai bendradarbiauja su Rasų ir nuosavybės biuru bei Veiklos ir analizės departamentu dėl sudėtingos formulės.
Tikslas yra rasti sritis, kuriose gali būti didelė nedeklaruotų duobių koncentracija, sakė Patrickas Hadley, Transporto departamento direktoriaus pavaduotojas, vadovaujantis gatvių skyriui.
Hadley sakė, kad analizė iš dalies bus pagrįsta bendra gatvės segmento būkle per praėjusiais metais atliktą išsamų tyrimą. Kitas svarbus veiksnys bus tai, kaip neseniai segmentas buvo asfaltuotas arba susmulkintas, sakė jis.
Teisingumo problemų įrodymas yra tai, kad trijuose skurdžiausiuose miesto tarybos rajonuose pranešama apie daug mažesnį duobių skaičių.
Kiekvienas iš devynių miesto rajonų sudarytų šiek tiek daugiau nei 11 % pranešimų apie duobes, jei ataskaitos būtų vienodai paskirstytos visame mieste.
Tačiau Pietų įlankos 8 apygarda sudaro tik 6 % pranešimų, 4 pietryčių apygarda yra 8 % šaltinis, o miesto vidurio 9 rajonas sudaro 11 %. Tuo tarpu didesnes pajamas gaunantys 2, 3 ir 6 rajonai sudaro po 14% ir daugiau pranešimų apie duobes.
Tačiau miesto pareigūnai teigė, kad analizė turės būti sudėtingesnė nei tik naudojant šiuos skirtumus.
Pagrindinis veiksnys numatant duobes yra tai, ar gatvėje intensyvus eismas, o dideles pajamas gaunančiose miesto vietovėse gatvių srautas intensyvesnis. Pareigūnai taip pat pažymi, kad 4, 8 ir 9 rajono važiuojamosios dalies kilometrų ilgis yra mažesnis.
Tarybos narė Vivian Moreno, atstovaujanti 8-ajai apygardai, sakė, kad jos neabejotinai nepakankamas informavimas yra pagrindinis veiksnys, lemiantis ataskaitų skirtumus.
„8-ajame rajone yra daug duobių, kurias reikia pašalinti, todėl akivaizdu, kad yra su ataskaitų teikimu susijusi problema“, – sakė Moreno, teigdamas, kad pagrindiniai veiksniai yra kalbos barjerai ir prieigos prie miesto internetinės skundų programėlės „Get It Done“ trūkumas.
„Jei yra kliūčių kam nors apie ką nors pranešti, mažiau tikėtina, kad jie apie tai praneš“, – sakė ji.
Tarybos narys Joe LaCava, atstovaujantis dideles pajamas gaunančiam šiaurinės pakrantės rajonui 1, sakė, kad palaiko naują teisingumo metodą dėl duobių.
„Žmonės neturi programėlės „Get It Done“, jie nepasitiki vyriausybe arba nenori atkreipti dėmesio į konkrečią savo apylinkę“, – sakė jis, paaiškindamas, kodėl mažas pajamas gaunančių vietovių žmonės gali rečiau pranešti. duobės.
Tačiau LaCava pabrėžė, kad San Diegas pastaraisiais metais nuėjo ilgą kelią į duobes.
„Žinau, kad pamačiau nepaprastus pokyčius“, – sakė LaCava ir pridūrė, kad duobės nebėra jo biuro skundas Nr. 1.
Miesto pareigūnai sakė, kad dabar duobės sutvarkomos vidutiniškai per tris dienas, išskyrus lietingąjį sezoną. Jie teigė, kad praėjusį kovą, didžiausias metų atsilikimų skaičius, buvo 393 – daug mažiau nei ankstesniais metais, kai atsilikimų skaičius dažnai viršydavo 2000.
Tikėtina, kad po maždaug vienerių metų reikalai dar labiau pagerės, kai miestas gaus naują lopymo sunkvežimį, kurį ką tik įsigijo už 174 000 USD.
Neseniai atliktas auditas, kuris buvo paskelbtas praėjusį pavasarį, taip pat rekomendavo miestui pridėti žemėlapių sudarymo programinę įrangą, kad padidintų efektyvumą mažinant atstumus tarp duobių darbų.
Miesto pareigūnai sutiko ištirti tokią programinę įrangą, tačiau Hadley teigė, kad vargu ar tai bus svarbu ne lietingais žiemos mėnesiais.
„Dešimt mėnesių per metus mes reaguojame į duobes per tris dienas“, – sakė Hadley, tvirtindamas, kad kartografavimo programinė įranga padės tik taisyti daugiau duobių. „Tačiau tam tikrą metų dalį skaičiai didėja, todėl tokia programinė įranga mums gali būti naudinga.
Audito metu teigiama, kad žemėlapių sudarymo programinė įranga leis brigadoms ištaisyti 27 % daugiau duobių be papildomų išlaidų. Ji teigė, kad tai taip pat sumažins jų nuvažiuojamą atstumą 40%.
San Diegas duobių taisymui per metus išleidžia apie 4 mln.
Naujausios naujovės apima tai, kad įgulos dirba keturiomis 10 valandų pamainomis, o ne penkiomis aštuonių valandų pamainomis. Tai efektyviau, nes kiekviena pamaina turi prasidėti nuo kelionės asfaltuoti Miramare.
Kita naujovė buvo „karštų kelių“ iniciatyva, kai brigados dažniau frezuoja ir asfaltuoja gatves, jei tose gatvėse istoriškai daug duobių.
Nenutrūkstamas iššūkis – nebenaudojami krautuvai. Audito metu nustatyta, kad keturi iš devynių sunkvežimių buvo neeksploatuojami remontui daugiau nei 20 procentų laiko per 15 mėnesių analizuojamą laikotarpį.
„Mūsų krautuvai yra gana sudėtinga įranga“, – sakė Hadley. „Mes turime šildomą asfaltą, turime konvejerių sistemas ir prie galo pritvirtinome volą.
Miesto Bendrųjų paslaugų departamento pareigūnai teigia, kad jiems reikia daugiau mechanikų, kurie galėtų valdyti miesto transporto priemonių parką, kuris pastaraisiais metais gerokai išaugo.
©2024 m. San Diego Union-Tribune, platina Tribune Content Agency, LLC.