
Šis garsas yra automatiškai sugeneruotas. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Niujorkas užginčys D.Trumpo administracijos veiksmus nužudyti valstybės spūsčių kainų nustatymo planą Niujorke, trečiadienio popietę spaudos konferencijoje sakė demokratė vyriausybė Kathy Hochul.
Trečiadienį 12.30 val. JAV transporto departamentas pranešime spaudai paskelbė, kad nutraukė programos patvirtinimą – pranešama, kad pasidalino ta naujiena su visuomene, kol ji pranešė apie šią informaciją valstybei. Hochulas teigė, kad DOT elektroniniu paštu išsiuntė laišką 13:01 val. Iš transporto sekretoriaus Seano Duffy su sprendimu. Spaudos konferencijoje 16 val. Hochulas sakė: „Jei nežinote niujorkiečių, mes kovojame. Mes neatsiliekame nuo dabar, ne dabar “.
Rinkliavimo planą 2019 m. Priėmė valstybės įstatymai, siekiant sumažinti transporto spūstis Manheteno centriniame verslo rajone ir surinkti pajamas Niujorko metropolijos transporto tarnybai pirkti traukinius ir autobusus bei atlikti kitas kapitalo investicijas.
Tačiau Hochulas neleido įsigalioti rinkliavos programą, kaip iš pradžių planuota 2024 m. Birželio 30 d. Daugelis manė, kad tai buvo politinis sprendimas padėti priemiesčio demokratams, susidūrusiems su griežtomis JAV namų lenktynėmis lapkričio mėnesį. Netrukus po rinkimų dienos Hochulas paskelbė, kad spūsčių kainodara įsigalios 2025 m. Sausio 5 d.
Valstybės planas reikalavo patvirtinti Federalinę greitkelių administraciją, nes greitkeliai, statomi su federalinėmis lėšomis, negali būti mokamos, išskyrus tam tikras aplinkybes. FHWA patvirtinimas projektui 2024 m. Buvo panaikintas vakar DOT.
Remiantis 2024 m. „Streethlight“ ataskaita, prieš įgyvendinant planą, transporto spūstys Manhetene pasidarė dar blogesnės nei buvo prieš pandemiją. Miesto miesto šerdyje didžiausias transporto priemonių mylių padidėjimas per penkerius metus nuo 2019 iki 2024 m.
MTA pirmininkas ir generalinis direktorius Janno Lieberis spaudos konferencijoje teigė, kad nuo tada, kai spūsčių kainodara įsigaliojo sausio 5 d., Eismas rinkliavos zonoje sumažėjo 9%. Į teritoriją patekus 1,2 milijono mažiau transporto priemonių, rezultatas buvo greitesnis autobusų ir kitų transporto priemonių kelionė. Vakar MTA pateikė ieškinį federaliniame teisme, kad programa galėtų tęsti, sakė Hochulas ir Lieberis.
„Spūsčių kainodara veikia, o duomenys tai įrodo“, – sakoma spūsčių kainų nustatyme „Coalition“ pranešime. „Bet koks bandymas nužudyti šią programą, kurią leido federalinė vyriausybė, yra nepagrįstas įsibrovimas į valstybės ir vietos valdymą“. Koaliciją sudaro tranzito motociklininkai, pilietinės ir verslo grupės bei kiti šalininkai.
Trečiadienį šią temą Hochul pakartojo Hochul. „Tai yra mūsų suverenios tapatybės, mūsų nepriklausomybės nuo Vašingtono, išpuolis“, – sakė ji.
Hochulas ir prezidentas Donaldas Trumpas prieš DOT veiksmus vedė derybas. „Aš daug kartų kalbėjau su prezidentu protingai“, – sakė gubernatorius, tačiau ji nepateiks informacijos apie jų pokalbius.
Tie, kurie priešinasi spūsčių kainodarai, plojo DOT veiksmams. Naujojo Džersio gubernatorius Philas Murphy, demokratas, trečiadienį paskelbė pareiškimą, kuriame dėkojo Trumpui ir Duffy už jų veiksmus. „Nors aš nuolat išreiškiau atvirumą tam tikra grūsčių kainų forma, kuri prasmingai apsaugo aplinką ir ne nesąžiningai našta darbščių Naujojo Džersio priemiestininkų, dabartinė programa linijuoja MTA kišenes Naujųjų Džersio gyventojų sąskaita“, – sakė jis.
Respublikonų Namų transporto ir infrastruktūros komiteto vadovai taip pat išreiškė pritarimą administracijos žingsniui. „Mes giriame prezidentą Trumpą ir sekretorių Duffy už tai, kad jis teikia palengvėjimą darbščioms šeimoms, priemiestiniams, mažoms įmonėms, sunkvežimiams ir dar daugiau Niujorko metropolijos rajone“,-sakė atstovas Sam Graves, R-Mo., Ir atstovas Davidas Rouzeris. , Rn.C., bendrame el. Pašto pranešime.
Anot „New York Post“, Hochulas atidėjo planuojamą susitikimą su Trumpu, kuris turėjo įvykti ir dabar preliminariai planuojamas kitai savaitei. Tačiau tuo tarpu ji pažadėjo, kad „kameros (rinkliavoms) lieka“.