Apžvalga
Andy ir Mindy Harpenau 2004 m. įkūrė Hillside Solutions, atliekų gabenimo verslą Omahoje, Nebraskos valstijoje, siekdami tapti be atliekų vežėju. Hillside priklauso 15 šiukšlių ir perdirbimo sunkvežimių, jie aptarnauja daugiau nei 8 000 klientų ir prisideda prie vietos bendruomenės kaip pirmasis ir vienintelis kompostavimo ūkis Omahoje. „Hillside“ bendradarbiavo su „Rubicon“ 2018 m., siekdama išplėsti savo verslą, padidinti maršruto efektyvumą, stebėti kelkraščio problemas ir pagerinti vairuotojų bei klientų pasitenkinimą. Dirbdama su Rubicon, Hillside įdiegė funkcijas, įskaitant išimčių registravimą, išsiuntimo lentą, maršruto sekiklį, ryšį su klientais ir maršruto pagalbą, kad padėtų pasiekti savo tikslus.
Iššūkiai
Prieš bendradarbiaujant su Rubicon, Hillside turėjo tik tris vairuotojus, kurie kasdien dirbo viršvalandžius. „Hillside“ veikla buvo popierinė, todėl buvo sunku sekti aptarnavimą ir ginčyti skundus dėl praleisto paėmimo. Bendrovei trūko įrodymų, kad galėtų mokėti už grąžinimus, ir sunkiai valdydavo augančią klientų bazę popieriniais maršrutais.
Verslo augimas
Hillside labai išplėtė savo veiklą padedant Rubicon. Veiklos ištekliai padidėjo nuo trijų iki dvylikos vairuotojų, o tai leidžia įmonei padidinti klientų bazę. Mindy Harpenau mums sako: „Nuo 2020 m. iki dabar mūsų klientų skaičius išaugo daugiau nei dvigubai. Šis augimas leido Hillside sukurti komposto klubą su daugiau nei 70 komercinių įmonių, kurios remia komposto išmetimo vietas. Apskritai Rubicon technologija suteikė Hillside galią efektyviai valdyti savo augimą, suskaitmenintus klientų, maršrutų ir išteklių valdymo įrankius vienoje sistemoje.
Maršruto efektyvumas
Partnerystės pradžioje Hillside suskirstė visus savo maršrutus portale, todėl labai pagerėjo maršrutų efektyvumas. Dabar, net augant klientų ratui ir didėjant kolekcijoms vienam maršrutui, vairuotojai aptarnauja maršrutus per tiek pat laiko, kiek ir anksčiau. Paėmimo efektyvumas komerciniais maršrutais padidėjo nuo vidutiniškai penkių keltuvų per valandą iki daugiau nei septynių. Gyvenamųjų namų šiukšlių maršrutų efektyvumas padidėjo 122 % – nuo vidutiniškai 23 paėmimų per valandą 2019 m. iki 51 paėmimo per valandą 2023 m. Panašiai ir gyvenamųjų namų atliekų perdirbimo maršrutų efektyvumas padidėjo nuo 35 iki 54 paėmimų per valandą. Suskirstyti, efektyvesni maršrutai padėjo Hillside sutaupyti degalų, sumažinti vairuotojo viršvalandžius ir pagerinti klientų aptarnavimą.
Grįžimai
Nuo „Rubicon“ naudojimo „Hillside“ pastebėjo, kad sumažėjo nereikalingų grįžimų ir klientų skundų. Vairuotojai fotografuoja problemas kelkraščiuose (ty ne išlipusias, užblokuotas, perpildytas ir užterštos šiukšliadėžės), naudodami savo kabinoje esantį įrenginį, kad prižiūrėtojams realiuoju laiku pateiktų naujienas iš kelio. Tada prižiūrėtojai el. paštu klientams šias nuotraukas su laiko žyma, kad patikrintų, kodėl jų šiukšliadėžė nebuvo aptarnaujama. Dėl nuotraukų įrodymų sumažėjo pasikartojančių užteršimo ir kitų problemų atvejų bei sumažėjo skundų, nes klientams apie problemas pranešama beveik realiu laiku.
Priėmus Rubicon, užterštos šiukšliadėžės sumažėjo. Tai padidino vairuotojų nuotaiką, nes vairuotojai turėjo rečiau šiukšlių dėžes rankiniu būdu nukenksminti. Pritaikius Rubicon, taip pat sumažėjo šiukšlių dėžių, dėl kurių sumažėjo grąžinimų. Tęsdama registravimo problemas, „Hillside“ sutaupys maždaug 849 750 USD per metus, išvengiant grąžinimų. Mindy giria naująją sistemą sakydamas: „Nėra nieko malonesnio už tai, kad klientas paskambina ir pasiskundžia dėl praleisto aptarnavimo ir turi konkrečių įrodymų, kad jo šiukšliadėžė nebuvo išėjusi“.
Klientų pasitenkinimas
Klientai yra labiau patenkinti Hillside paslaugomis, nes pagerėjo komunikacija. Dabar klientai el. paštu gauna pranešimus apie paslaugų vėlavimą dėl oro sąlygų ir gali iš anksto pasiruošti paslaugų pokyčiams. Paslaugų teikimas taip pat yra skaidresnis, nes pagerėjo komunikacija apie praleistas paslaugas ir problemas kelyje.
Išvada
Įdiegus Rubicon, Hillside sumažino grįžimų skaičių ir pagerino klientų bei vairuotojų pasitenkinimą. „Hillside“ tapo efektyvesnis, todėl įmonė padvigubino savo klientų bazę ir palengvino kompostavimo nutraukimo iniciatyvą. Bendradarbiaudama su Rubicon, Hillside yra efektyvaus ir tvaraus išteklių valdymo lyderė savo bendruomenėje.
Šiame straipsnyje aprašytą Rubicon parko technologiją Routeware įsigijo 2024 m. rugpjūčio mėn. ir nuo to laiko ji buvo visiškai integruota į bendrovės pasiūlymą. Norėdami sužinoti daugiau apie tai, kaip Routeware gali padėti jūsų transporto priemonių parko verslui maksimaliai padidinti išteklius, optimizuoti maršrutus ir pagerinti aptarnavimą, apsilankykite: https://routeware.com/rubicon-smartcity/