
Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Ar būsima Trumpo administracija sugriaus Bideno eros transporto politiką, kuri pirmenybę teikė elektrinėms transporto priemonėms, keleiviniams geležinkeliams ir viešajam transportui bei pėsčiųjų ir dviračių infrastruktūra?
Išrinkto prezidento Donaldo Trumpo pereinamojo laikotarpio komanda rekomenduoja panaikinti federalinius mokesčių kreditus perkant ar išsinuomoti plataus vartojimo elektromobilius ir sumažinti išlaidas Bideno ambicingam 7,5 mlrd. USD planui sukurti nacionalinį įkrovimo tinklą. Tačiau Trumpas taip pat nori paspartinti leidimų išdavimą tiems, kurie JAV investuoja 1 milijardą dolerių ar daugiau į infrastruktūros projektus, į kuriuos galėtų būti įtraukti svarbūs mineralai ir baterijos, kurios padėtų elektromobilių gamintojams.
Trumpo vadovaujamos transporto politikos ateitis gali priklausyti nuo dviejų pagrindinių veikėjų: JAV atstovo Samo Graveso, R-Mo, įtakingo Atstovų rūmų transporto ir infrastruktūros komiteto pirmininko, ir Seano Duffy, D. Trumpo kandidato į transporto sekretorius.
Greivas greičiausiai ir toliau eis Transporto ir infrastruktūros komiteto pirmininko pareigas. Tai būtų antroji jo kadencija pirmininko pareigose, o prie dviejų ankstesnių kadencijų jis bus supažindintas su transportavimo departamento sprendžiamais klausimais, įstatymais ir taisyklėmis.
„Graves gali daryti didelę įtaką transporto politikai, įskaitant kitą greitkelio sąskaitą“, – elektroniniame laiške sakė Genevieve Cullen, Elektrinių pavarų transporto asociacijos prezidentė. „Matome galimybių bendradarbiauti su 119-uoju Kongresu, įskaitant pirmininką Gravesą ir T&I komitetą, ir su Trumpo administracija dėl tolesnių žingsnių siekiant JAV lyderystės elektrifikacijos srityje.
Gravesas palaiko leidimą vykdyti infrastruktūros projektų reformą ir savo pareiškime sakė: „Dirbsime su prezidentu Trumpu, siekdami įgyvendinti jo infrastruktūros prioritetus, parengti kitą ilgalaikį greitkelių įstatymo projektą ir sutelkti dėmesį į tikrosios infrastruktūros sutvarkymą, kuri saugiai ir efektyviai judytų žmones ir prekes. visoje mūsų šalyje“.
Daugelis Atstovų rūmų respublikonų nepritaria tolesniam Kalifornijos greitųjų geležinkelių projekto, jungiančio Los Andželą ir San Franciską, federaliniam finansavimui. Tačiau kai kurie remia kitus greitųjų geležinkelių projektus, tokius kaip „Brightline West“ įmonė tarp Las Vegaso ir Pietų Kalifornijos ir siūlomas Teksaso centro projektas, jungiantis Dalasą ir Hiustoną.
Sarah Kaufman, Niujorko universiteto Rudino transporto centro direktorė, tikisi, kad naujoji Trumpo administracija bus investuojama į autonomines transporto priemones. „Manau, kad pamatysime tam tikras federalinės vyriausybės gaires ir tikėtina, kad iš šios administracijos matysime ir daugiau leistino požiūrio į automobilius be vairuotojo“, – sakė ji.
Tikėtina, kad politikos akcentas pasikeis, sakė Kaufmanas. „Bideno administracija daugiausia dėmesio skyrė miesto transporto gerinimui. Nesu tikras, kiek įsipareigojimų Trumpo administracija prisiims miesto transportui.
Dabartiniame 118-ajame Kongrese Atstovų Rūmų Transporto ir infrastruktūros komitetas pasiekė nemažai abiejų partijų laimėjimų. Komiteto respublikonai džiaugėsi įstatymais, kuriais iš naujo buvo įgaliota Federalinė aviacijos administracija, ir priėmė įstatymo projektus, kuriais siekiama pagerinti Amtrak skaidrumą. Tuo tarpu rugsėjo 30 d. pareiškime Atstovų rūmų Transporto ir infrastruktūros komiteto reitingų narys Rickas Larsenas iš Vašingtono švenčia 30 sąskaitų priėmimą per dvi padidinimo sesijas rugsėjo mėn. padaryta abiejų partijų būdu“.
Duffy, respublikonas, 2011–2019 m. dirbo Viskonsino 7-ojo rajono atstovu Kongrese. Jo įrašai rodo, kad jis rėmė arba bendrai rėmė 33 plataus masto transporto ir viešųjų darbų įstatymus, iš kurių tik du buvo priimti. Tačiau Kaufmanas sakė: „Jis yra kažkas, kas dirbo kitoje eilėje, todėl tikimės, kad jis ir toliau taip dirbs ir sukurs geriausią transporto politiką visų amerikiečių labui“.
Larsenas savo pareiškime dėl Duffy paskyrimo sakė: „Transporto politika turi ilgą dvišalę istoriją, todėl aš tikiuosi ir toliau išlaikyti tradiciją vadovaujant buvusiam atstovui Šonui Duffy ir dirbti kartu, kad būtų išduotas kitas antžeminio transporto leidimas, sukuriant daugiau darbo vietų. jis patvirtintas JAV transporto departamento sekretoriumi.