Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Nardymo trumpas:
- Federalinė tranzito administracija spalio 31 d. paskelbė naują taisyklę, kuria siekiama pagerinti tranzito darbuotojų, dirbančių bėgiuose ar aplink juos, saugą. Reglamentas reikalauja, kad tam tikros tranzito agentūros iki 2025 m. gruodžio 2 d. nustatytų darbuotojų apsaugos programą, kurią patvirtino jų valstybinė saugos priežiūros agentūra.
- Taisyklė taikoma tranzito agentūroms, kurioms taikoma LPS valstybės saugos priežiūros programa, kuri taikoma viešojo transporto sistemoms, kurioms netaikomos Federalinės geležinkelių administracijos taisyklės. Saugos priežiūros agentūros veikia 28 valstijose, DC ir Puerto Rike.
- Pagal naują taisyklę tranzito agentūros turi sukurti arba atnaujinti saugos vadovus, rengti mokymo programas, supažindinti su darbo saugos instruktažais ir apsaugoti vienišus darbuotojus bėgiuose ar aplink juos.
Nardymo įžvalga:
FTA spalio 29 d. pranešime spaudai nurodė, kad nuo 2008 m. sausio 1 d. iki 2024 m. birželio 30 d. 29 tranzito darbuotojai mirė ir 144 buvo sunkiai sužeisti.
„Šie tranzito darbuotojai atlieka gyvybiškai svarbų ir dažnai pavojingą darbą, siekdami užtikrinti, kad metro, lengvieji geležinkeliai ir tramvajai judėtų, kad milijonai amerikiečių galėtų patekti į darbą, mokyklą ar kur jiems reikia“, – sakė transporto sekretorius Pete'as Buttigiegas spalio 29 d. spaudos konferencija. „Ši taisyklė atsirado po per daug tragedijų.
2021 m. LPS paprašė tranzito darbuotojų, tyrėjų, pardavėjų ir tranzito naudotojų pateikti informacijos apie būdus, kaip apsaugoti tranzito darbuotojus. Praėjusiais metais agentūra siekė sugriežtinti reglamentus, susijusius su valstybine geležinkelių tranzito saugos priežiūra.
„Daugelio būsimų tragedijų galima išvengti sprendžiant kasdienę riziką“, – per spaudos konferenciją sakė LPS administratoriaus pavaduotoja Veronica Vanterpool. Ji paminėjo pavojus, įskaitant aukštos įtampos elektros infrastruktūrą, pvz., trečiuosius bėgius ir oro laidus, per greitai važiuojančius traukinius, kai ant bėgių yra darbuotojai, aukštą triukšmo lygį, kuris gali blokuoti garsinius įspėjimus, ir siaurus tarpus tuneliuose. „Esame skolingi savo darbo jėgai, kad suteiktume darbo vietą be pavojų“, – sakė ji.