
Šis garsas yra automatiškai sugeneruotas. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Nardymo trumpa:
- Mičigano universiteto universiteto tyrimas pasirinko tokias važiavimo paslaugas kaip „Uber“ ir „Lyft“, palyginti su viešuoju transportu, kad sutaupytų laiko. Naudodamiesi Čikagos miesto duomenimis, tyrėjai nustatė, kad palyginamos tranzito kelionės trunka žymiai ilgiau nei važiavimas, daugiausia dėl laukimo laiko ir ilgesnio pasivaikščiojimo iki tranzito stotelės.
- Tačiau tyrėjai pažymi, kad važiuojamumo ir triukšmo išmetimas yra didesnis šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimas, oro tarša, eismo spūstys, avarijos ir triukšmas.
- Remiantis Mičigano universiteto universiteto tyrimo tyrimais, Mičigano universiteto tyrimo tyrimai CITES.
Nardymo įžvalga:
Apskaičiuota, kad 72 milijonai žmonių 2023 m. JAV naudojo „Uber“ ir „Lyft“ transportavimui, praneša duomenų prognozavimo įmonė „Emarketer“. „Ride-Hail“ bendrovių generaliniai direktoriai paskelbė apie planus sumažinti jų paslaugų poveikį aplinkai, padidindami elektrinių ir autonominių transporto priemonių naudojimą ateinančiais metais. Autonominės transporto priemonės arba robotaksis yra visos elektrinės transporto priemonės.
Mičigano universiteto tyrimas sako, kad važiuojančių transporto priemonių elektrifikavimas „suteiktų tik kuklią socialinę naudą visumoje“. Grūstis, transporto priemonių gedimai ir triukšmas išliks. Tyrėjai taip pat atkreipia dėmesį į tyrimus, kuriuose apskaičiuota, kad važiuojančios transporto priemonės keliauja be motociklininkų maždaug nuo 30% iki 40% laiko.
Tyrimo išvadoje padaroma išvada, kad įkrautų važiavimo priėmimo vartotojus už socialinį poveikį, pavyzdžiui, spūstis. „Jei jūs apmokestintumėte motociklininkus, atsižvelgiant į tai, kiek jie daro žalą, neaišku, ar jie elgtųsi kitaip“, – teigė Parth Vaišnav, UM aplinkos ir tvarumo mokyklos profesoriaus padėjėjas, ir ataskaitos autorius el. Paštu pranešime el. Paštu el. Paštu. .
Čikagos viešojo transporto priemonės tyrimo laikotarpiu turėjo tik apie 20% savo pajėgumų, sakė pagrindinis autorius Miki Tsuchiya, Tvarių sistemų UM centro tyrimų asistentas, el. Paštu pranešime el. Paštu. „Jei galime padaryti tranzitą labiau prieinamą vartotojui, galime padaryti didžiulį poveikį“, – teigė Tsuchiya.
Tyrimas, paskelbtas sausio 20 d. Aplinkos mokslų ir technologijose, palygino 1,4 mln. Kelionių po važiavimo kelionių trukmę Čikagoje iki lygiavertės kelionės, vykstančios per viešąjį transportą.