Kai žmonės ieško būsimų darbdavių ar organizacijų, su kuriomis dirbs vykdydami didelį projektą, jie atidžiai tyrinėja. Prekės ženklo principai perteikia tai, kas svarbu vadovų komandoms, tačiau jie neturėtų likti žodžiais svetainėje. Skaitykite apie pagrindines vertybes, kurias statybos įmonės turėtų pamėgdžioti vietoje, kad parodytų, kaip jų etiniai prioritetai virsta veiksmais.
Kodėl vertybės svarbios statybvietėse
Statybvietės visada turi tam tikrą rizikos lygį dėl darbo pobūdžio. 2022 m. Darbe įvyko 2,8 mln, tačiau statybų pramonė neturi reikšmingai prisidėti prie šio skaičiaus. Kai vadovų komandos teikia pirmenybę savo vertybėms, atnaujindamos saugą ir efektyvumą darbo vietose, kiekvienas projektas tampa saugesnis.
Prekės ženklo principai taip pat saugo atliekamą darbą. Jei visi jaučiasi laukiami, efektyviai bendrauja ir pasitiki vienas kitu, jie efektyviai atliks savo užduotis. Viskas priklauso nuo vertybių, motyvuojančių lyderius kasdienėje veikloje.
Kaip apibrėžti savo įmonės vertybes
Kiekvienas verslas turi turėti pagrindines vertybes. Jie informuoja vartotojus ir darbuotojus apie tai, ko jie gali tikėtis dirbdami su įmone, todėl apsvarstykite tokius dalykus kaip:
- Pagrindiniai principai
- Ilgalaikiai tikslai
- Svetainės saugos standartai
- Aukščiausios savybės, išskiriančios jį iš konkurentų
Ši etika turėtų būti lengvai pasiekiama jūsų svetainėje ir visur, kur darbuotojai praleidžia daugiausiai laiko. Tai visiems primena, kodėl jie pasirinko dirbti su ta organizacija ar jai. Jame taip pat parodoma, kas slypi už vadovavimo sprendimų, gerinant vietos kultūrą.
Pagrindinės vertybės, kurias turėtų imituoti statybvietės
Tai yra keletas pagrindinių vertybių, kurias statybų įmonės gali pamėgdžioti vietoje, kad jų darbuotojai jaustųsi saugiau, būtų laukiami ir palaikomi. Juos pavertus veiksmingais veiksmais, jis išsiskirs tarp vietinių konkurentų ir paskatins didesnę ilgalaikę sėkmę.
1. Saugumas
Statybos komandos ne visada teikia pirmenybę saugos priemonėms ilgalaikėje perspektyvoje. Jie gali jausti spaudimą paspartinti savo darbą, praleisti protokolus, kad sutaupytų laiko. Jie taip pat galėjo turėti tik pasenusią įrangą, kurią reikia taisyti, tačiau remontas niekada neįvyksta.
Kiekvienas ekipažas turi sekti saugos standartus kasdieniniame darbe aktyviose aikštelėse. „Layton Construction“ motyvuoja savo komandos narius tai daryti įteikdamas metinį apdovanojimą komandai, kuri nuosekliausiai ir efektyviausiai teikė pirmenybę saugos strategijoms sudėtinguose projektuose. Visos įmonės pripažinimas gerina komandos nuotaiką ir motyvuoja visų lygių žmones dalyvauti ir vykdyti saugos pastangas.
Vadovaujančias pareigas einantys asmenys turėtų asmeniškai užtikrinti, kad visi atliktų tokius veiksmus kaip mašinų patikrinimai arba saugos protokolų peržiūros. Žmonės vertina jaustis vertinami ir apsaugoti, kai komandos vadovai demonstruoja savo įsipareigojimą saugiai darbo aplinkai.
2. Sąžiningumas
Sąžiningumas yra dar vienas būdas pasakyti, kad jūsų organizacija turi tvirtas moralines vertybes. Reikia nuoseklių veiksmų, kad būtų laikomasi šių standartų atliekant kasdienius veiklos veiksmus ar procedūras.
Jei naujas samdytas asmuo patiria pasekmių pažeidęs taisyklę, bet aukštesnis už jį asmuo to nedaro, tai praneša apie sulaužytą moralės sistemą darbo vietoje. Kiekvienas turėtų būti atsakingas dėl etikos, o ne leisti žalingiems veiksmams slysti dėl to, kas juos padarė, ar dėl su tuo susijusio pelningumo.
Sąžiningumas taip pat reiškia vienodą elgesį su kiekvienu komandos nariu. „Puckett Machinery“ vientisumas apibūdina šią galingą vertę toliau apibūdindamas kaip vadovybė teisingai valdo konfliktus visame versle. Žmonės nevengia atsakomybės dėl savo pareigų pavadinimo, todėl tai yra patikimesnė vieta visiems ten dirbantiems.
3. Įvairovė
Statybos sektorius istoriškai per mažai atstovauja daugeliui demografinių rodiklių savo darbo jėgoje. Labai svarbu, kad bet kuri įmonė, teikianti pirmenybę įvairovei, leistų jai klestėti visame versle. „Marand Builders“ tai daro išlaikant 50 % įvairovės normą savo darbo jėgoje, tuo pačiu pagerinant tiekėjų sąrašo 30 % įvairovę. Atsižvelgiant į abu aspektus, ši vertybė paverčiama aktyviu įsipareigojimu, o ne galutiniu pažadu.
Visų rasių, lyčių, religijų ir kilmės žmonės turėtų turėti saugią prieigą prie nuolatinio darbo. Pavyzdžiui, lyderystė, kuri įprastai neleidžia moterims dirbti darbo jėgos, prieštarauja jų tariamai laikomoms vertybėms. Įvairovės mokymai gali atskleisti šiuos įpročius ir padėti kiekvienam darbuotojui jaustis laukiamam vietoje.
Siekdami tokių vertybių kaip įvairovė, jūsų prekės ženklas tampa geresne reputacija. Vietos gyventojai žino, kad jums rūpi rasti bet kurio talento ir įdarbinate žmones be nesąmoningų šališkumo. Tyrimas rodo dauguma vartotojų nori paremti tuos, kurie pirmenybę teikia visų rūšių įvairovei. Tai puikus būdas įgyvendinti šią vertę ir padaryti įspūdį potencialiems klientams.
4. Įtraukimas
Įtraukimas yra panašus į įvairovę, tačiau pagrindinis dėmesys skiriamas įvairios darbo vietos demografijos įtraukimui per veiksmus. Lueder Construction vadovų komanda padeda įvairiai darbo jėgai kilti įmonės laiptais su įtraukiančiomis akcijomis ir nuolatinėmis lyderystės mokymo galimybės. Tai suteikia judumą aukštyn, reikalingą ilgalaikei įvairovei išlaikyti.
Prieinamumo auditas yra dar vienas puikus šaltinis, leidžiantis dar kartą patikrinti šią esminę vertę, neatsižvelgiant į darbo jėgos demografinius rodiklius. Auditas parodys galimas prieinamumo problemas, kurias vadovai gali greitai išspręsti, kad kiekvienas darbuotojas galėtų saugiai atlikti savo darbą.
Svetainės atnaujinimas gali apimti ženklus su keliais vertimais, kad tilptų darbuotojai, kalbantys ne anglų kalba. Ryškesnės šviesos ir Brailio rašto ženklai vietoje padėtų tiems, kurie turi regėjimo sutrikimų.
Pagrindinė įtraukiančios statybvietės dalis yra nepamiršti mokytis iš žmonių poreikių. Vadovų komandos gali prašyti pasikartojančių atsiliepimų iš visų darbuotojų, kad sužinotų, kas veikia ir ką galima patobulinti. Tai paprastas būdas parodyti savo įsipareigojimą įtraukties ir etiką paversti veiksmingais žingsniais.
5. Bendravimas
Žmonės gali išlikti saugūs ir tobulėti tik gavę informacijos, kurios jiems reikia klestėti. Bendravimas turėtų būti viena iš didžiausių vertybių, kurias statybų bendrovės imituoja vietoje. Saugos instruktažai kiekvienos pamainos pradžioje primintų, kaip saugoti save ir savo bendradarbius. Atnaujinta ryšio programinė įranga arba įrankiai, pvz., radijas, taip pat apsaugo nuo nesusipratimų.
Šios pastangos gali atrodyti nedidelės, tačiau jos turi įtakos visiems statybos įmonės aspektams. Kai visi geriau bendrauja, darbuotojai išlieka saugūs, o klientai jaučiasi labiau įtraukti į savo projekto eigą. Prekės ženklas tampa patikimesnis, o tai lemia didesnę profesinę sėkmę.
Bendravimas atveria dar vieną galimybę. Jei jūsų įmonė teikia pirmenybę tęstiniam mokymuisi, mentorystės programa, tokia kaip JE Dunn's, taip pat galėtų padaryti svetaines komunikabilesnes. Prekės ženklas mentorių pramonės naujokai svetainėse ir samdo juos kiekvienam asmeniui baigus mentorystės programą.
Mokiniams mokantis, kaip veikia svetainės, esami darbuotojai gauna naudos klausydami pamokų, kurios atnaujina jų žinias. Jie taip pat gali dalyvauti kuravimo veikloje, skatindami komandos bendravimą užtikrindami, kad visi laikytųsi veiklos procedūrų.
Įgyvendinkite įmonės etiką
Statybos įmonės turėtų imituoti savo vertybes vietoje su tokiomis idėjomis. Pirmiausia apibrėžkite, kas jūsų verslui yra svarbiausia. Vėliau galite nustatyti kiekvienos vertės veiksmingus veiksmus ir padaryti juos kasdien bet kurioje aktyvioje svetainėje. Darbuotojai ir vartotojai vertina šias pastangas, nes dėl jų statybos prekių ženklai tampa patikimesni ir sveikesni.