Šiandienos statybos naujienose, apie kurias skaitykite JAV, buvo tik dvi baterijos veikiančios gamyklos 2019 m., buvo statomi dar du. Tuo tarpu CoStar duomenimis, viešbučio kambarių skaičius pagal statybos JAV birželį buvo daugiausiai nuo 2023 m. vasario mėn.
Stebėti Šiaurės Amerikos elektromobilių akumuliatorių gamyklos statybos padidėjimą
Originalus šaltinis: Stebėti elektromobilių akumuliatorių gamyklos statybos bumą visoje Šiaurės Amerikoje
COVID-19 pandemijos metu elektromobilių baterijų įjungimas prasidėjo lėtai. Tai tapo cunamis.
2019 m. veikė tik du JAV baterijų įrenginiai, du buvo statomi. Šalyje planuojamos, statomos arba veikia apie 34 akumuliatorių gamyklos.
Akumuliatorių gamyklų perkėlimas į krantą galėjo prasidėti ne nuo JAV prezidento Joe Bideno Infliacijos mažinimo įstatymo (IRA), kuris buvo pasirašytas 2022 m. rugpjūčio 16 d. Tačiau jis paspartino pramonės projektus ir pradėjo klimato technologijų ginklavimosi lenktynes su ES. Mes vis dar stebime nuosmukį po dvejų metų.
Kinija istoriškai dominuoja ličio jonų baterijų gamyboje. 2021 m. automobilių gamintojai įsipareigojo statyti elektromobilius ir baterijas arčiau namų, taip palengvindami šalies tiekimo grandinės sukibimą.
Daugelis automobilių gamintojų ir akumuliatorių gamintojų, tiek vietinių, tiek tarptautinių, įsipareigojo iki 2030 m. pagaminti Šiaurės Amerikos baterijas. (Automobilių ir akumuliatorių gamintojų planai pateikiami čia.)
IRA morka ir lazda
Kodėl tiek daug investicijų į EV baterijų palaikymą? IRA skatina automobilių gamintojus ir klientus kurti vidaus rinkoje, kad būtų pašalinta JAV baterijų priklausomybė nuo Kinijos ir įvykdytas Bideno tikslas – iki 2030 m. 50 % naujų automobilių parduotų elektriniai arba hibridiniai automobiliai. Jei jie atitiks baterijų tiekimo ir gamybos reikalavimus, EV gali gauti visus 7500 USD. mokesčių kreditas.
2024 m. IRA reikalauja, kad 60% akumuliatoriaus komponentų būtų pagaminti arba surinkti Šiaurės Amerikoje, kad gautų pusę 3750 USD mokesčių kredito. 2029 m. šis procentas pasieks 100 %. 2024 m. 50 % pagrindinių medžiagų turi būti iš JAV arba laisvosios prekybos susitarimo šalių, kad būtų galima įsigyti kitą pusę. Šis procentas padidėja iki 60%, 70% ir 80% 2025, 2026 ir 2027 metų automobiliams.
Išplėstiniai gamybos kreditai IRA suteikia gamintojams išmokas iš iždo. Akumuliatoriaus elementai ir moduliai atitinkamai gauna 35 USD ir 10 USD kreditus už kilovatvalandę pagal 45X skyrių. Akumuliatoriaus modulių ląstelės energiją kaupia chemiškai. Celės arba moduliai sudaro akumuliatorių blokus.
Elektrodų aktyviųjų medžiagų, tokių kaip katodas ir anodas, gamintojai gali būti kompensuojami 10 proc. Akumuliatoriaus katodas išsaugo ličio kiekį, kai jis išsikrauna, o jo anodas įkrauna. Ląstelių komponentus gali sudaryti grafitas, silicis, cinkas, aliuminis, magnis, nikelis ir kobaltas.
Automobilių ir baterijų gamintojai pažadėjo 112 milijardų dolerių, kad padidintų vidaus elementų ir modulių gamybą. Jei kiekviena gamykla pasieks pajėgumą, iki 2030 m. šios įmonės pagamins daugiau nei 1 200 gigavatvalandžių per metus. Ankstesnėse „Tesla“ prognozėse teigiama, kad 100 GWh gali aprūpinti 1,5 mln. elektromobilių, taigi baterijų užtenka 18 mln.
Remiantis „Atlas Public Policy“ švarios ekonomikos stebėjimo programa, IRA paskatino 245 mlrd.
Pradėjome stebėti JAV ir Kanados investicijų į baterijas pažadus, nes jie dažnai keičiasi.
Buitinė automobilių gamintojų baterija
„TechCrunch“ sukūrė akumuliatorių gamyklų žemėlapį su pagrindine informacija, tokia kaip planuojama talpa. Slinkite žemyn, kad sužinotumėte apie kiekvieno gamintojo siūlomas arba veikiančias akumuliatorių gamyklas. Spustelėjus vietą žemėlapyje pasirodo iššokantis langas.
Akumuliatorių elementų ir modulių tiekėja „Kore Power“ kovo mėnesį gavo leidimą statyti objektą Buckeye mieste, Arizonoje. „Kore Power“ gamins energijos kaupimo ir elektroninio mobilumo baterijas automobiliams, sunkvežimiams, autobusams, laivams ir traukiniams. „TechCrunch“ pranešė, kad „Kore“ bendradarbiauja su vietiniais partneriais, kad surastų būtiniausių medžiagų tiekėjus sausumoje, kad originalios įrangos gamintojai galėtų gaminti 30D suderinamas baterijas.
Energijos sprendimas LG
Pietų Korėjos LG Energy Solution tiekia Tesla, Lucid Motors, Toyota ir Proterra EV baterijas. Akumuliatorių gamintojas turi bendras įmones su GM, Honda, Hyundai ir Stellantis, kad sukurtų gamyklas.
2023 m. pradžioje LG paskelbė, kad pagal sutartį su „Toyota“ padvigubins savo 2010 m. Mičigano ličio jonų gamyklos pajėgumus. „LG Holland“ gamina didelių polimerinių maišelių akumuliatorių elementus ir elektromobilių paketus. LG teigė, kad besiplečianti gamykla gamins ilgų elementų baterijas su didesniu diapazonu, geresne talpa ir paprastesne pakuotės konstrukcija.
Bendrovė taip pat keturis kartus padidino planuojamą investiciją į naują Arizonos gamyklą iki 5,5 mlrd. USD, daugiausia skirta elektromobilių akumuliatorių gamybai. Projekte dviejose gamyklose bus gaminamos cilindrinės elektromobilių baterijos ir ličio geležies fosfato maišelio tipo energijos kaupimo baterijos.
2023 m. rugpjūčio mėn. LG pradėjo Šiaurės Amerikos statybų siautulį, iki 2025 m. išleisdama iki 17 mlrd. LG neatskleidė gamyklos detalių.
2023 m. gruodžio mėn. LG Chem, LG pagrindinė įmonė, pradėjo statyti Tenesio katodų įrenginį. LG investuos 3,2 milijardo dolerių į šią gamyklą, kad maksimaliai pagamintų 60 000 tonų katodinės medžiagos. GM įsipareigojo 19 milijardų dolerių kaip klientas.
Northvolt
2023 m. rugsėjo pabaigoje Švedijos ličio jonų baterijų gamintoja „Northvolt“ paskelbė apie planus atidaryti savo pirmąją Šiaurės Amerikos milžinišką gamyklą. Verslas pasirinko Šiaurės Ameriką, o ne Vokietiją savo kitai gigafactory dėl IRA paskatų.
„Northvolt“ skirs 3,2 mlrd. USD, o vietos ir federalinės vyriausybės – 4,2 mlrd. USD 7 mlrd. USD projektui. Plėtra po 1,2 milijardo JAV dolerių „BlackRock“ remiamų lėšų.
„Northvolt“ pasakė „TechCrunch“, kad yra sudariusi „perdavimo sutartį su pagrindiniu klientu“, elementų pirkėju, bet neįvardijo.
„Northvolt“ 15 GWh baterijų perdirbimo programa „Revolt“ bus gamykloje. „Northvolt“ sakė „TechCrunch“, kad iki 2030 m. nori perdirbti pusę elementų gamybos žaliavų.
Mūsų energija toliau
2022 m. spalio mėn. baterijų bendrovė „Our Next Energy“ (ONE) paskelbė apie milžinišką ličio-geležies fosfato (LFP) baterijų gamyklą Mičigane. Iš 200 mln. svetainę.
2023 m. vasario mėn. startuolis gavo 300 mln. USD B serijos finansavimą, kad galėtų pradėti gamybą.
Panasonic
2022 m. liepą „Panasonic“ pranešė, kad Kanzase įkurs 4 mlrd. Antroji „Panasonic“ JAV elektromobilių akumuliatorių gamykla bus De Soto mieste, po „Panasonic Energy of North America“ (PENA) Sparks mieste, Nevados valstijoje, kuri aprūpina „Tesla“ Nevada Gigafactory.
2023 m. birželį „Panasonic“ paskelbė, kad per trejus metus PENA gamybą padidins 10 proc. Tuo tarpu Japonijos verslas paskelbė, kad iki 2030 m. sukurs bent du Šiaurės Amerikos Tesla 4680 baterijų elementų įrenginius. Panasonic generalinis direktorius Yuki Kusumi sausį nurodė, kad baterijų padalinys pirmenybę teiks produktyvumui, o ne kitos gamyklos plėtrai.
SK America baterijos
Pietų Korėjos akumuliatorių gamintoja „SK On“ bendradarbiauja su „Ford“ ir „Hyundai“, kurdama baterijas. Amerikos dukterinė įmonė SK Battery America turi savo tikslus.
SK Battery America pradėjo masinę gamybą 2022 m. pradžioje, investavusi 2,6 mlrd. USD į dvi Džeksono apygardos, Džordžijos valstijos, gamyklas.
Viešbučių statyba JAV viršūnėse 2024 m
Originalus šaltinis: JAV viešbučių statybų veikla pasiekė 2024 m. piką: STR
„CoStar“ duomenimis, birželį JAV viešbučių statyba buvo didžiausia nuo 2023 m. vasario mėn.
Pasak STR Analytics viceprezidento Isaac Collazo, JAV viešbučių kambarių plėtra per metus išaugo keturis mėnesius iki birželio mėn.
Jis sakė, kad vidutinio dydžio ir ekonomiški viešbučiai „rodo didžiausią augimą“. Aukštesnės ir aukštesnės vidutinės skalės „ir toliau dominuoja“, nors jos lėtėja.
„CoStar“ duomenimis, statoma 157 713 viešbučio kambarių, ty 5,5% daugiau; 266 619 yra galutiniame planavime, 9,8% daugiau; ir 333 827 planuoja, ty 38,7 proc.
Collazo teigė, kad aukščiausios klasės ir aukštesnės vidutinės klasės kambariai sudaro „apie 50 % visų kambarių paskutinėje dujotiekio fazėje“.
Birželio mėnesį daugiausiai statomų kambarių buvo aukštesnės vidutinės ir aukščiausios klasės viešbučiuose.
Nauji prekių ženklai ir ilgesnės trukmės viešbučiai sudaro „didžiąją dalį naujos statybos vidutinio dydžio segmente“, – pažymėjo jis.
„Lodging Econometrics“ teigė, kad pirmąjį ketvirtį JAV viešbučių statybos rekordiniame vamzdyne dominavo ilgesnė viešnagė.
„Choice Hotels International“ „Everhome“ ir „WoodSpring Suites“, „Hyatt Studios“, „Hilton LivSmart Studios“ ir „Marriott International“ „StudioRes“ plečia savo ilgalaikės viešnagės prekių ženklus.
Naujieji „LivAway Suites“ Jutoje ir Meine yra strateginės prekės ženklo plėtros dalis.
„Lodging Econometrics“ atskleidė, kad gegužę Niujorke buvo daugiausia statomų viešbučių.
Šios dienos statybų naujienų santrauka
Apibendrinant galima pasakyti, kad 34 akumuliatorių gamyklos šiuo metu yra įvairiuose planavimo, statybos ar eksploatavimo etapuose visoje šalyje. Infliacijos mažinimo įstatymas (IRA), kurį JAV prezidentas Joe Bidenas pasirašė 2022 m. rugpjūčio 16 d., galėjo būti ne katalizatorius, skatinantis akumuliatorių gamyklų perkėlimą į krantą.
Tuo tarpu „Lodging Econometrics“ praneša, kad pirmąjį šių metų ketvirtį JAV viešbučių statybų vamzdynuose vyravo ilgesnės trukmės būstai. Kai kurie pagrindiniai viešbučių tinklai plečia savo ilgalaikio buvimo viešbučių ženklus. Tai apima „WoodSpring Suites“ ir „Everhome by Choice Hotels International“, „Hyatt Studios by Hyatt“, „LivSmart Studios by Hilton“ ir „StudioRes“ iš Marriott International. „Lodging Econometrics“ duomenimis, gegužės mėn. Niujorke buvo plėtojama daugiau viešbučių nei bet kurioje iš 50 geriausių JAV rinkų.