Šiandieninėje statybų naujienos, sužinokite, kaip milijonai bilietų pirkėjų turėtų įsėsti į traukinius iki 2028 m., kai pirmadienį prasidės 12 milijardų dolerių vertės greitojo keleivinio geležinkelio linijos tarp Las Vegaso ir Los Andželo regiono statybos. Kita vertus, per keletą trumpų metų išaugo visiškai naujas verslas, pagrįstas oro kondicionavimu. Vis dėlto, statybos pramone3D spausdinimo naudojimas lauke labai panašus į Laukinius Vakarus.
Prasidėjo greitųjų geležinkelių jungties, jungiančios Nuodėmių miestą ir Angelų miestą, statyba
Originalus šaltinis: Nuo nuodėmių miesto iki angelų miesto pradedama statyti greitųjų geležinkelių linija
12 milijardų dolerių vertės greitųjų keleivinių geležinkelių maršrutas, jungiantis Las Vegasą ir Los Andželą, bus pradėtas statyti pirmadienį, o pareigūnai tikisi, kad iki 2028 m. bilietus pirks milijonai.
„Brightline West“ planuoja nutiesti 218 mylių bėgių kelio tarp terminalo į pietus nuo Las Vegas Strip ir Rancho Cucamonga, Kalifornijoje, objekto. Jos seserų įmonė valdo greitąjį traukinį tarp Majamio ir Orlando Floridoje. Interstate 15 mediana bus pastatyta beveik visą kelią, o stotis sustos Victorville mieste, San Bernardino grafystėje.
Wesas Edensas, „Brightline Holdings“ įkūrėjas ir pirmininkas, pavadino ją „naujos pramonės pagrindu“.
Edensas teigė, kad „Brightline“ sujungs JAV bendruomenes, kurios yra per arti skristi, bet per toli, kad būtų galima vairuoti.
Generalinis direktorius Mike'as Reiningeris nori, kad traukiniai važiuotų iki 2028 m. vasaros olimpinių žaidynių Los Andžele.
Transporto sekretorius Pete'as Buttigiegas dalyvaus pirmadienio novatoriškoje šventėje. „Brightline“ iš Bideno administracijos gavo 6,5 mlrd. USD, įskaitant 3 mlrd. USD iš federalinės infrastruktūros pinigų ir 2,5 mlrd. USD neapmokestinamų obligacijų. Korporacija gavo vyriausybės leidimą siūlyti 1 mlrd. USD identiškų obligacijų 2020 m.
Pirmoji šalyje greitųjų keleivinių geležinkelių linija pasieks 186 mylių per valandą greitį, palyginti su Japonijos „Shinkansen“ kulkiniais traukiniais.
Vegasas į LA dažniausiai yra atviras, neturint patogios alternatyvos I-15. Priemiestinio geležinkelio jungties su Los Andželo centru bus Brightline Pietų Kalifornijos terminalas.
Remiantis projekto metmenimis, elektriniai traukiniai sumažins keturių valandų kelionę į Mohave dykumą iki dviejų valandų. Prognozuojama, kad kiekvienais metais į vieną pusę skraidins 11 milijonų keleivių arba 30 000 kasdien, o bilietai yra žemesni už oro linijų kainas. Traukiniuose bus poilsio kambariai, belaidis internetas, maisto ir gėrimų paslaugos, bagažo patikra.
Pietų kaliforniečiai važiuoja į Las Vegasą. Traukinių linija skirta sumažinti eismą I-15, kur iš Las Vegaso grįžtantys vairuotojai valandų valandas praleidžia įstrigę eisme.
Las Vegasas, kuriame gyvena beveik 3 milijonai gyventojų, kasmet pritraukia daugiau nei 40 milijonų lankytojų. Hario Reido tarptautiniame oro uoste 2023 metais buvo 57,6 mln. keleivių – tai rekordinis skaičius. Las Vegaso konvencijos ir lankytojų tarnyba pranešė, kad 2023 m. Kalifornijos ir Nevados valstijos liniją I-15 kasdien kirto daugiau nei 44 000 automobilių.
„Brightline Holdings“ valdo liniją Majamis–Orlandas su 125 mylių per valandą traukiniais. Paslauga pradėta 2018 m., o rugsėjį išplėsta į Orlando tarptautinį oro uostą. Kasdien vykdoma 16 kelionių pirmyn ir atgal po 80 USD už 235 mylių kelionę.
„Amtrak“ „Acela“, važiuojanti tarp Bostono ir Vašingtono, gali pasiekti 150 mylių per valandą greitį, dalindamasi maršrutais su krovinių ir keleivių paslaugomis.
Naujausi pasiūlymai apima greituosius keleivinius traukinius iš Dalaso į Hiustoną, Atlantą į Šarlotę, Šiaurės Karoliną ir Čikagos į Sent Luisą. Dauguma jų buvo atidėtos.
2008 m. Kalifornijos rinkėjai patvirtino 500 mylių traukinio maršrutą tarp Los Andželo ir San Francisko, tačiau jį kamavo augančios išlaidos ir nesutarimai dėl maršruto. Kalifornijos greitųjų geležinkelių tarnybos 2022 m. verslo plane buvo apskaičiuota, kad išlaidos padidės keturis kartus iki 105 mlrd.
JAV armijos inžinierių korpusas Megan Kreiger apie statybinį 3D spausdinimą
Originalus šaltinis: JAV armijos inžinierių korpuso atstovė Megan Kreiger apie statybos 3D spausdinimo būklę
Nepaisant niūrių praėjusių metų prognozių apie priedų gamybos (AM) pramonės finansus, matome sektoriaus gimimą. Priedų kūrimas rodo, kad 3D spausdinimas tik šyla.
Per kelerius metus iš pažiūros begalinė kintamosios srovės įmonių serija tapo pramone. Tačiau pastato 3D spausdinimo aplinka išlieka laukiniais vakarais. Kalbėjomės su Megan Kreiger, AC portfelio vadove ir Gynybos departamento AC dalykų eksperte iš JAV armijos inžinierių korpuso, Inžinierių tyrimų ir plėtros centro, kad geriau suprastume AC.
AC mastelio didinimas
Kai kintamosios srovės pramonė pradės augti, kitas etapas – nustatyti standartus ir kokybės kontrolę, kurių reikia, kad statybinis 3D spausdinimas taptų perspektyvia technologija. Kreigeris mano, kad norint ne tik prototipų, bet ir visuotinio pritaikymo, reikia patikimos statistikos, kuri paremtų sąnaudų mažinimą ir efektyvumo pažadus. Kreigeris pabrėžia realaus pasaulio našumo duomenis, medžiagų mokslą ir normas bei standartus, kad užtikrintų 3D spausdintų konstrukcijų vientisumą ir ilgaamžiškumą.
„Kalbama apie tai, kad bendruomenei būtų pateikti patikimi bandymai ir praktika, kuri standartizuotų pramonę, o ne tik sukurtų reguliavimą. Šie kriterijai užtikrina mūsų pastatų konstrukcinį vientisumą. Kreigeris teigė, kad tokių pastangų visame pasaulyje trūksta, į kurias turime atsižvelgti, kad patenkintume bendruomenės poreikius.
Su ERDC-CERL patirtimi sukurti vieningi įrenginių kriterijai (UFC) dėl papildomos konstrukcijos betono suteikia pagrindą naujovėms atliekant patvirtinimo testus. Po to ASTM/ISO standartas (ISO ASTM 52939:2022) nustatė priedų statybos reglamentus, normas ir gaires. ERDC-CERL ir NIST surengė seminarą (Additive Construction: Path to Standardization), kad planuotų šių kodeksų, standartų ir gairių kūrimą. Renginyje buvo skatinamas atviras bendravimas ir mokslininkų bendruomenė buvo suderinta su pagrindinėmis temomis, standartų tikslais ir ateities žingsniais, siekiant palyginti duomenis, o ne atskirus.
Tai taip pat pabrėžė „nepakanka duomenų“ 123 forume: Ar 3D spausdinimas turėtų būti kodifikuotas, ir ACI seminarai apie priedinio betono konstrukcines charakteristikas. Šis seminaras sujungė ASTM, ACI ir ICC. Tai paskatino ASTM parengti naujas gaires, pvz., ACI ITG-12 kodekso reikalavimų, susijusių su papildomai pastatytų sienų statyba, ir ICC 1150 standartu, skirtu 3D automatizuotoms 3D betoninių sienų statybos technologijoms, ir pradėjo NIST priedų konstrukcijų ekstruzijos būdu (ACE) konsorciumą.
ERDC, ERCWERX ir Army Materiel Command surengė seminarą „Additive Construction: DoD Path to Adoption“, kuriame suinteresuotosios šalys iš Jungtinių pajėgų skatino esminį supratimą apie priedų konstrukciją, aptarė galimybes ir apribojimus ir pradėjo kurti priedų statybos technologijų integravimo DoD planą.
Tačiau nepatvirtintos prielaidos apie šių struktūrų ir technologijų veikimą ir elgesį buvo didžiausia kliūtis. Kadangi seniausia spausdinta konstrukcija – Andrejaus Rudenkos 2014 m. Minesotos pilis – yra vienintelis ilgalaikių duomenų taškas, spausdintų konstrukcijų patvarumas neaiškus.
Kreigeris pasisako už akademinį, privatųjį ir vyriausybės bendradarbiavimą, siekiant pagerinti testavimą ir duomenų patvirtinimą. Akademikai gali pateikti griežtus bandymus ir duomenis, tačiau jiems trūksta viso dydžio mašinų. Privatus sektorius gali spausdinti bandymų duomenis ir gauti naudos iš jų, o vyriausybė gali išlaikyti neutralią trečiąją šalį, kad užtikrintų nešališkus ir visuomenei naudingus pokyčius.
AC pramonės pradžia
Viešosios įstaigos remia pažangią gamybą rekordiniu lygiu. Tai turėtų būti naudinga visam 3D spausdinimui, tačiau kintamoji srovė turi didelį potencialą infrastruktūros, pigaus būsto, gynybos ir humanitarinės pagalbos / pagalbos nelaimių atveju srityse. Tai darydamos įmonės padeda pramonei.
„Pastaraisiais metais turėjome pakankamai lėšų, kad galėtume dirbti su įvairiais partneriais ir siekti pažangos taip, kaip anksčiau neturėjome. Kreigeris sakė, kad finansavimas leido mums įsitraukti į kodus ir standartus, kad galėtume tobulinti šią sritį. „Pastaraisiais metais susidomėjimas pasikeitė. Daugiausia dėl to, kad labiau atsivėrė privatus sektorius. NIST renginys subūrė žmones iš konkuruojančių organizacijų aptarti šios srities stipriąsias ir silpnąsias puses. Tai buvo pirmas kartas, kai turėjome daugiau bendravimo visoje srityje, kai žmonės ne tik bandė gauti naudos sau, bet suprato, kad kylantis potvynis pakelia visas valtis.
AC gali būti tikra ir vertinga technologija, todėl viešosios investicijos ir verslo atvirumas yra daugiau nei pasakojimas, palyginti su ankstesniu šūviu. Kreigeris teigė, kad dėl medžiagų trūkumo, kvalifikuotos darbo jėgos trūkumo ir didėjančių sąnaudų alternatyvūs statybos metodai tampa perspektyvesni. Ji mano, kad pagrindiniai AC privalumai yra darbo jėgos ir sužalojimų mažinimas, mažesnė darbuotojų fizinė apkrova, logistikos ir sąnaudų efektyvumas naudojant vietines medžiagas, energijos vartojimo efektyvumas, naujoviško dizaino potencialas ir galimybė modernizuoti statybas, vertinant našumą ekstremaliomis sąlygomis.
Vystantis šių pastatų struktūrinio atsparumo ginklų atakoms ir stichinėms nelaimėms tyrimams, šie pranašumai atitinka karinio modernizavimo tikslus ir turi platesnes pasekmes. Kreigeris padarė išvadą, kad šis holistinis požiūris į statybą gelbsti gyvybes ir leidžia naujoviškai pritaikyti bei efektyviau veikti.
Nenuostabu, kad ERDC stumia kintamosios srovės technologiją ir standartus bei kokybės kontrolės sistemą, kuri suvienys pramonę. Atlikdama didžiąją dalį 3D spausdinimo tyrimų ir plėtros, JAV kariuomenė taiko dvejopo naudojimo principą, kuris taikos metu gali turėti dar daugiau naudos nei karo metu.
Šios dienos statybų naujienų santrauka
Paprastais žodžiais tariant, 2008 m. Kalifornijos rinkėjai leido 500 mylių traukinio liniją tarp Los Andželo ir San Francisko, tačiau projektą vargino didėjančios išlaidos ir konfliktai dėl maršruto nustatymo. Kalifornijos greitųjų geležinkelių tarnyba savo 2022 m. verslo plane numatė, kad sąnaudos būtų išaugusios daugiau nei 100 % ir sieks 105 mlrd.
Kita vertus, akivaizdu, kad ERDC prisideda prie AC pažangos, taip pat pramonės standartų ir kokybės kontrolės sistemos tobulinimo. Sutelkdama savo mokslinius tyrimus ir plėtrą į statybinių medžiagų 3D spausdinimą, Jungtinių Valstijų kariuomenė praktiškai taiko dvejopo naudojimo principą, o tai gali turėti dar platesnių pasekmių ne konflikto atveju.