„Adtech“ startuolis „InMobi“ tikisi apie 10 mlrd.
Bendrovė planuoja įtraukti į sąrašą Indijoje, sakė šaltiniai, prašantys anonimiškumo, nes svarstymai yra privatūs. Šaltiniai pridūrė, kad „InMobi“ yra pelninga ir artimiausiais mėnesiais planuoja perkelti savo buveinę iš Singapūro į Indiją.
IPO Indijoje, kurio vertė būtų 10 milijardų JAV dolerių, taptų vienu didžiausių vietinės programinės įrangos paleidimo įmonių sąrašų. Dauguma Indijoje pastaraisiais metais į sąrašą įtrauktų startuolių siekė, kad vertė būtų mažesnė nei 5 mlrd. „Paytm“, kurio vertė 2021 m. buvo įvertinta 20 mlrd. USD, nuo tada rinkos vertė sumažėjo iki 3,5 mlrd.
Šaltiniai pridūrė, kad „InMobi“ planuoja įtraukti į sąrašą grupės lygiu, į kurį įeina jos reklamos padalinys, taip pat investicijos ir nuosavybės teisės į „Glance“ – vienaragio startuolį, valdantį „Android“ užrakinimo ekrano platformą. „InMobi“ tikisi gauti daugiau nei 700 mln. USD metinių pajamų iki kovo pabaigos, nurodė vienas iš šaltinių.
„InMobi“ atstovas spaudai atsisakė komentuoti trečiadienį.
„InMobi“, įkurta 2007 m., buvo pirmasis Indijos startuolis, tapęs vienaragiu, tačiau įmonė patyrė pakilimų ir nuosmukių, nes iš pradžių sunkiai įsitvirtino skaitmeninėje reklamos erdvėje, kurioje dominuoja „Google“ ir „Meta“.
„InMobi“ valdo visapusišką reklamos platformą, kuri integruoja paklausos ir pasiūlos technologijas su dideliu skelbimų mainų tinklu. Jis aptarnauja dešimtis tūkstančių programų partnerių 50 šalių. Šiandien įmonė tarp savo klientų laikosi Mastercard, Samsung, Vodafone, Ford, Kellogg's, L'Oreal Paris, Nokia, Kia, KFC, Dell ir Coca Cola.
„InMobi“ iki šiol surinko mažiau nei 300 mln. USD, o „SoftBank“ yra vienas iš savo rėmėjų. „SoftBank“ kartą nurašė savo investicijas į startuolį.
Per pastarąjį dešimtmetį ji išplėtė savo reklamos verslą ir sukūrė vartotojų verslą, kurį pasitelkia „Glance“.
„Glance“ pateikia naujienas, informaciją apie vietinius įvykius, sportą, medijos turinį ir žaidimus tiesiai į „Android“ išmaniųjų telefonų užrakinimo ekraną. Programėlė įdiegta daugiau nei 450 milijonų išmaniųjų telefonų ir veikia apie 300 milijonų iš jų. „Glance“ neseniai pradėjo bandomąjį projektą JAV, pranešė „TechCrunch“.
Įmonė planuoja netrukus išleisti atnaujintą „Glance“ versiją, kuri apims generatyvųjį AI, kad vartotojams būtų teikiami suasmeninti tiekimai ir patirtis. Remiantis „TechCrunch“ peržiūrėtomis vidinėmis demonstracinėmis versijomis, viena funkcija leis vartotojams pamatyti save skirtingų prekių ženklų drabužiuose.
„Glance“ nerenka asmeninių naudotojų duomenų, o tai apribojo jos galimybes pritaikyti patirtį naudotojams. „InMobi“ lažinasi, kad generuojantis AI padės programai prisitaikyti prie naudotojų pageidavimų ir pasiūlys patirtį, kuri pritrauks juos prie platformos ir paskatins prekybą.
Remiantis demonstracinėmis versijomis, „InMobi“ planuoja įdiegti panašius generuojančius AI pasiūlymus savo reklamos versle, kad būtų galima kurti ir įterpti vietinius skelbimus į platų turinį.