
Remiantis ataskaita, Indijos „Adani Group“ diskutuoja dėl elektroninės prekybos ir skaitmeninių mokėjimų, nes konglomeratas siekia diversifikuoti savo portfelį ir konkuruoti su Mukesh Ambani „Reliance“, „Amazon“ ir „Walmart“ „Flipkart“ ir „PhonePe“.
Energijos ir infrastruktūros milžinas „Adani Group“ svarsto galimybę pateikti paraišką dėl licencijos veikti Indijos „Unified Payments Interface“ – viešajame skaitmeninių mokėjimų tinkle, kuris tapo populiariausiu būdu indams atlikti operacijas internetu, pranešė „Financial Times“. Ataskaitoje teigiama, kad grupė, viena iš trijų didžiausių Indijos konglomeratų, taip pat užbaigia planus dėl bendro prekės ženklo kredito kortelės su bankais.
Tai ne pirmas kartas, kai „Adani Group“ domisi skaitmeniniais pasiūlymais. 2022 m. įmonė pristatė „Adani One“ – vartotojų programą, per kurią parduoda kelionių bilietus. Indijos grupės vadovas Gautamas Adani taip pat užsiminė apie „būsimą bendradarbiavimą“ su „Uber“, kai neseniai viešėjo pavėžėjimo įmonės vadovas Dara Khosrowshahi, lankydamasis Indijoje.
Pasak vieno asmens, susipažinusio su šiuo klausimu, „Adani Group“ siūlo apsipirkti internetu per vyriausybės remiamą atvirojo skaitmeninės prekybos tinklo (ONDC) platformą. Planuojamos elektroninės prekybos ir mobiliųjų mokėjimų paslaugos būtų pasiekiamos per Adani One, teigia FT, kuri taip pat pranešė, kad Adani Group iš pradžių sieks nukreipti naujas įmones į savo esamą šimtus milijonų vartotojų klientų bazę.
Vartotojų spaudimas įvyko po audringų Adani metų, kai JAV skolintų vertybinių popierių pardavėjas „Hindenburg Research“ pateikė kaltinimų manipuliavimu rinka ir sukčiavimu, dėl kurio jo kotiruojamos akcijos buvo nuvertintos 150 mlrd. Adani neigė padaręs bet kokius nusikaltimus.