„Boardy“, profesionalus tinklų kūrimo startuolis, kurį skatina dirbtinio intelekto balso technologija, ketvirtadienį paskelbė apie 3 mln.
Kompaniją įkūrė jos generalinis direktorius Andrew D'Souza ir broliai Ankur Boyed ir Abhinav Boyed. Šią idėją jie sugalvojo kovo mėnesį, pradėjo statyti visą vasarą ir tik šį mėnesį oficialiai pradėjo veikti.
Tai yra paprastas būdas: vartotojas pateikia savo numerį Boardy.ai ir sulaukia telefono skambučio iš AI balso asistento, pavadinto, žinoma, Boardy. Asmuo kalbasi su Boardy, pasakodamas AI, ką jis dirba. Tada Boardy patikrina, ar kas nors iš Boardy tinklo gali padėti. Tinklas „Boardy“ žino, kurį, D'Souza teigimu, šiuo metu sudaro keli tūkstančiai, prasidėjo nuo paties D'Souza investuotojų, įkūrėjų ir kūrėjų tinklo ir nuo tada išsiplėtė. Jis daugiausia naudojamas žmonėms, kurie nori susitikti su klientais ir investuotojais, taip pat padėjo žmonėms patekti į greitintuvo programas, taip pat su įkūrėjų suderinimu, sakė jis.
„Jei Boardy kalbėjosi su kuo nors, kuris, jo manymu, užmegztų gerą ryšį, remdamasis abiejų patirtimi ir tuo, ar jūs iš tikrųjų sutartumėte, jis pasistengs ir palengvins dvigubą prisistatymą“, – paaiškino D'Souza. . Jei prisistatymas priimamas, Boardy pristato abi šalis el. paštu. „Galite kiekvieną savaitę perskambinti Boardy ir parengti naują įžangą.
D'Souza sakė, kad įkūrė įmonę dėl to, kaip vieniši socialinė žiniasklaida padarė žmones. Tiesą sakant, tyrimai dabar rodo, kad Amerika ypač išgyvena vienatvės epidemiją, kuri prasidėjo dar prieš pandemiją. D'Souza teigė, kad baiminamasi, kad dirbtinis intelektas sustiprins vienatvės epidemiją, imsis darbo ir išstums tai, kas verčia žmones jaustis žmonėmis. Nors kiti startuoliai kuria dirbtinio intelekto sukurtus kompanionus, kartais duodančius nerimą keliančius rezultatus, „Boardy“ naudoja dirbtinį intelektą, kad palengvintų žmonių ryšius.
„Mes sukūrėme „Boardy“, kad sukurtume geresnę ateitį, kur dirbtinis intelektas iš tikrųjų stiprina mus vieni su kitais ir kur žmonės ir AI bendradarbiauja, kad išspręstų sunkiausias žmonijos problemas“, – sakė D'Souza.
Prieš tai D'Souza įkūrė elektroninės prekybos įmonę Clearco ir jai vadovavo. Po beveik dešimties metų „Clearco“ jis teigė, kad įmonė išaugo iki tokio dydžio, kad įmonei vadovautų reikia labiau patyrusio kapitalo rinkų eksperto. Jis noriai nusprendė pasitraukti, nes jiems buvo paskirtas naujas generalinis direktorius, o D'Souza žengė nauju keliu.
„Boardy“ lėšas surinkti buvo lengva, nes daugiausia investuotojų, su kuriais D'Souza susitiko per „Clearco“, sudarė. HF0 buvo didžiausias investuotojas šiame ture, o kiti, įskaitant 8VC, Precursor, Afore, FJ Labs ir NextView.
„Ateityje tikiuosi sutikti daugiau savo investuotojų per „Boardy“, – sakė jis.
„Boardy“ panaudos naują kapitalą dirbtinio intelekto kūrimui ir mokymui, tikėdamasis, kad jis taps protingesnis ir empatiškesnis. Komanda taip pat stengiasi išplėsti „Boardy“ asmeninį tinklą, kad sujungtų vartotojus su daugiau žmonių.
Šiuo metu „Boardy“ konkurentų nėra daug, nors dirbtinio intelekto socialinių tinklų erdvėje yra įmonių, tokių kaip „Butterflies“ ir „SocialAI“. Vis dėlto yra AI įmonių, kurios padeda vartotojams kurti agentus ir padeda bendrauti su vartotojais bei rezervuoti susitikimus. D'Souza tikisi, kad Boardy yra kitoks, sakydamas, kad AI agentas „dirba sau“.
„Galite paprašyti Baordy pagalbos ir jis padarys viską, kad jums padėtų, bet ne kitų jo tinklo žmonių sąskaita“, – tęsė jis. „Jūs negalite pasakyti Boardy, ką daryti, todėl iš tikrųjų jis tampa patikimesnis.