
„Airbnb“ sako, kad yra pasirengusi įdiegti AI technologiją, tačiau ne taip, kaip vartotojai iš pradžių norėjo.
Užuot siūlę įrankius, kurie padėtų keliautojams planuoti ar rezervuoti keliones naudodamiesi AI agentais, „Airbnb“ planuoja pirmiausia supažindinti AI su savo klientų aptarnavimo sistema. Šis atnaujinimas bus pradėtas vėliau šią vasarą, bendrovė investuotojams pasakojo per savo ketvirčio ketvirčio ketvirtadienį.
Paaiškino „Airbnb“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Brianas Chesky, AI gali atlikti „neįtikėtiną darbą“ klientų aptarnavimui, nes jis gali kalbėti bet kokia kalba ir suprasti tūkstančius dokumentų puslapių. Norėdami pradėti, AI veiks kaip klientų aptarnavimo agentas, tačiau laikui bėgant jos galimybės plės.
Nors tokios įmonės kaip „Openai“, „Google“ ir kitos dirba su AI agentais – arba AI programine įranga, kuri jūsų vardu gali atlikti daugybę užduočių, Chesky mano, kad technologijos dar yra per anksti, kad dar būtų naudinga „AirBNB“. Tačiau, jo manymu, galiausiai AI turės „didžiulį poveikį kelionėms“, net jei iki šiol pagrindinėms kelionių platformoms niekas nepasikeitė.
„Štai ką aš galvoju apie AI. Manau, kad vis dar tikrai anksti “, – sakė Chesky. „Tikriausiai tai panašu į… 90-ųjų vidurio ir pabaigos internete.“
Jis pažymėjo, kad kitos įmonės dirba integracijoje planuojant keliones, tačiau, jo manymu, per anksti planuoti AI.
„Nemanau, kad tai yra gana (a) šiek tiek pasirengusi geriausiam laikui“, – pridūrė generalinis direktorius.
Toliau plėtojant AI technologijas, „Airbnb“ išplės AI varomą klientų aptarnavimo agentą, kad ji bus „Airbnb“ paieškos dalis, ir tam tikru momentu daug toliau, tai taip pat taps „kelionių ir gyvenimo konsjerže“,-teigė Chesky.
Be klientų aptarnavimo, bendrovė pranešė apie nedidelį produktyvumo padidėjimą, naudodamasi AI viduje inžinerijos tikslais. Tačiau čia taip pat vykdomoji valdžia patarė atsargi, sakydamas: „Nemanau, kad tai dar keičiasi į pagrindinį produktyvumo pakeitimą“.
Po kelerių metų šis pelnas galėtų pasiekti tam tikrą „vidutinės trukmės“ poveikį, pažymėjo Chesky, kaip ir 30% padidėjęs technologijų ir inžinerinio produktyvumo.
„Airbnb“ nesakė, ar jo naudojimas AI paveiks „Headcount“, tačiau finansų direktorių Ellie Mertz užsiminė apie didesnį efektyvumą klientų aptarnavimo srityje.
„Kalbant apie '25 ir ten esančias perspektyvas, sakyčiau, mūsų kintamos išlaidos yra papildomos galimybės, todėl tokios sritys kaip mokėjimo apdorojimas ir klientų aptarnavimo galimybės, atvirai kalbant, šiek tiek efektyviau ir ten pateikti tam tikrą maržos išplėtimą ten. “, – sakė Mertzas investuotojams.
„Airbnb“ pranešė apie didelį pajamų iš ketvirčio, kurio metu akcijos pasirodė 15% po to, kai sumušė abu pajamas ir pajamas. Bendrovė per ketvirtį surinko 2,48 milijardo dolerių pajamų, viršijančių 2,42 milijardo dolerių, o pajamos vienai akcijai – 73 centai, viršijantys 58 centus.