
„Boom Supersonic“ XB-1 demonstranto lėktuvas tiesiog perėjo į viršgarsinį dangų virš Kalifornijos Mojave dykumos, todėl jis buvo pirmasis civilinis orlaivis, sulaužęs garso barjerą.
„American Startup“ lėktuvas į savo dvyliktąjį bandomąjį skrydį išpūtė istorinį pasiekimą. Jis išvalė Mach 1 ir maždaug keturias minutes išliko viršgarsinis, pasiekdamas 1.1 Mach. Bandomasis pilotas Tristanas Brandenburgas dar du kartus sulaužė garso barjerą, prieš tai gavęs skambutį, kad XB-1 sugrąžintų į „Mojave Air & Space“ uostą.
Supersoninis skrydis įvyksta aštuonerius metus po to, kai „Boom“ pirmą kartą atskleidė XB-1. Tai maža 64 keleivių lėktuvo bumo versija, kurią galiausiai nori sukurti, kurią ji vadina uvertiūra.
„Boom“ generalinis direktorius Blake'as Scholl'e savaitgalį „X“ įraše rašė, kad „(M) Uch darbas tebėra mastas iki uvertiūros“. Tai apima pirmą kartą atleistą „Uvertiūros“ variklį, kurį „Boom“ tikisi padaryti vėliau šiais metais.
Jei ir kai įmonė gali ją pastatyti, „Uvertiūra“ jau turi klientų laukti: „American“ ir „Japan Airlines“ pateikė visus siūlomo viršgarsinio orlaivio užsakymus.
Brandenburgas saugiai nusileido „XB-1“ prieš pat 12 val. ET. „Boom“ teigė, kad antrą viršgarsinį bandomąjį skrydį gali įvykti kitą savaitę ar dvi.
„(T) jo viršgarsinis skrydžio„ Falcon 1 “akimirka“, – savaitgalį rašė Scholl, nurodydamas, kai pirmoji „Spacex“ raketa pasiekė orbitą 2008 m.
Scholl pridūrė, kad „„ XB-1 “viršgarsinis skrydis yra pirmas kartas, kai viršgarsinis reaktyvinis lėktuvas atsirado iš kažko kito, išskyrus tautinę valstybę“. „Concorde“, kuri 2003 m. Buvo pasitraukusi, kartu pastatė Didžiosios Britanijos ir Prancūzijos vyriausybės.
Ši istorija vystosi …