„Google“ planas reklamuoti „Android“ programas už „Play“ parduotuvės ribų pradeda formuotis, nes nauja funkcija „Kolekcijos“ atskleidžia būdą, kaip vartotojai galės neatsilikti nuo savo programų iš „Android“ pagrindinio ekrano. Šių metų „Google I/O“ kūrėjų konferencijoje bendrovė kūrėjams pristatė įrankius, leidžiančius iš naujo įtraukti vartotojus su programėlėmis, kurias jie jau įdiegė savo įrenginiuose. Tačiau bendrovė tuo metu nedetalizavo, kaip atrodys šis paviršius, daugiausia dėmesio skyrė tik programinės įrangos kūrimo rinkiniui (SDK), kurį kūrėjai galėjo pasiekti norėdami integruotis į naująjį pasiūlymą.
„Google“ taip pat pasidalijo, kad jau turi daugiau nei 35 kūrėjų partnerius, kurie išbando naująją funkciją, įskaitant „Spotify“, „Pinterest“, „Tumblr“, „TikTok“ ir „Shopify“.
Konferencijos sesijoje kūrėjams buvo pristatyta informacija apie naują tik pakviestą Engage SDK, skirtą daugiausia sugrąžinti vartotojus į savo programas, demonstruojant turinį, reklamas ir pasiūlymus. „Google“ teigimu, paviršius „automatiškai sutvarkys geriausią ir labiausiai paplitusią turinį iš jau įdiegtų programų“, daugiausia dėmesio skiriant beveik visų programų kategorijų kelių programų tęstinumui.
Bakstelėdami naudotojai galės paleisti viso ekrano, įtraukiančius potyrius, paryškinančius ir sutvarkydami svarbiausią turinį iš įdiegtų programų.
Dabar pradedame suprasti, kaip atrodys šis paviršius, nes „Google Play“ parduotuvės programinės įrangos APK išardė, kurią atliko tinklaraštis „Android Authority“. Jų atvirkštinės inžinerijos eksperimentai atskleidžia vis dar kuriamą funkciją, vadinamą „Kolekcijos“. Anksčiau vadinta kodiniu pavadinimu „Kubai“, ši funkcija pristato „Play-Store“ valdomą valdiklį, skirtą „Android“ pagrindiniam ekranui, kuris suskirsto programų naujinius į kategorijas, pvz., Žiūrėti, Klausyti, Skaityti, Žaidimai, Socialiniai tinklai ir Apsipirkti.
Kai naudotojai pasirinks tam tikrą kategoriją, šioje srityje jiems bus rodomas visas atitinkamas jų programų turinys, darant prielaidą, kad programos buvo integruotos su SDK.
Kaip „Google“ apibūdino per įvesties / išvesties seansą, naujasis įrenginio paviršius sutvarkys tai, kas aktualiausia vartotojams, kviesdama juos grįžti į savo programas. Bendrovė taip pat pateikė keletą pavyzdžių, rodančių, kaip mažmeninės prekybos programėlės gali pakviesti žmones tęsti apsipirkimo kelionę, pabrėždamos, ką jie sutaupė savo krepšelyje, o tokios programos kaip Uber Eats gali pakviesti vartotojus pateikti mėgstamo maisto užsakymą. „Reddit“ galėtų paskatinti žmones skaityti ir balsuoti už įdomius įrašus, o „Spotify“ galėtų turėti mėgstamus grojaraščius.
„Google“ teigė, kad programų kūrėjai taip pat gali naudoti šią funkciją norėdami parodyti „asmenines rekomendacijas ir reklamas“, kurios padėtų atrasti kitą turinį ir pasiūlymus, kurių jie galėjo praleisti.
APK išardymas atskleidė, kad ši funkcija pirmą kartą paleidžiama JAV, prieš pradedant ją naudoti naujose rinkose, be to, ji bus lengvai pasiekiama naudojant pačios „Play“ parduotuvės programos nuorodą. Tai yra, kai ilgai paspausite „Play“ parduotuvės programą, atsiras nuoroda, leidžianti pasiekti kolekcijas iš pasirodžiusio meniu.
„Google“ dar neatsakė į prašymą pakomentuoti kolekcijų funkciją, tačiau anksčiau paskelbė, kad vartotojų patirtis bus pristatyta vėliau šiais metais. Pažymėtina, kad „Google“ neseniai paskelbė apie naują techninės įrangos ir „Android“ renginį „Made by Google“, kuris įvyks rugpjūčio mėn. Girdėjome, kad tuo metu „Google“ tikisi šią funkciją paskelbti oficialiau.