
Namo pirkimas visada buvo sudėtingas. Turite išsiaiškinti, kiek pinigų įdėti ir kaip šis įnašas paveiks mėnesinę hipotekos sąskaitą. Tada yra uždarymo išlaidos ir mokesčiai. Kevinas Bennettas paleido „Further“, siekdamas padėti lengviau valdyti finansinį procesą – ypač pirmą kartą perkantiems.
Be to, tai „fintech“ platforma, kuri supažindina vartotojus su finansine būsto pirkimo puse. Pirmasis bendrovės produktas, kuris bus pristatytas penktadienį, yra skaičiuoklė, parodanti, ką žmonės gali sau leisti ir kaip galėtų atrodyti jų mėnesinės hipotekos įmokos bei uždarymo išlaidos, be kitų metrikų, pagrįstų realiuoju laiku palūkanų normomis.
Skirtingai nuo kitų hipotekos skaičiuoklių, kuriuos galite rasti „Zillow“ ir „LendingTree“, „Further“ vartotojams suteikia daugiau nei skaičiai. Jis informuoja vartotojus, kaip lengva jiems bus rasti paskolą pagal savo finansinę būklę, ar jie turėtų palaukti, kol nusipirks, ar, be kita ko, turėtų gauti tam tikros rūšies paskolas pagal savo finansinį profilį.
Šiuo metu platforma yra nemokama. Bendrovė planuoja užsidirbti pinigų, kai išleis daugiau produktų, tačiau atsisakė pasidalinti informacija.
„Prieš vieną kartą mūsų tėvai nusipirko 200 000 USD namą su 20% hipoteka, ir tai buvo labai paprasta“, – sakė Bennettas. „Buvo vienos rūšies hipoteka, o jūs tai padarėte, ir viskas yra dar sudėtingiau. Yra daugybė hipotekų rūšių. Yra daug pasekmių. Namai dabar yra daug brangesni, todėl yra daug sudėtingiau ir tai yra daug didesnis finansinis sprendimas.
Praėjusiais metais Bennettas, pasitraukęs iš Caribou, automobilių paskolų refinansavimo startuolio, kurį įkūrė 2016 m. ir kuriame dirbo generaliniu direktoriumi, ieškojo kažko naujo. Jis žinojo, kad nori daryti kažką kito, orientuoto į misiją, bet nežinojo, kur.
Jis pradėjo domėtis nekilnojamuoju turtu – šia kategorija, kuri, pasak jo, visada žavėjosi. Padėjo ir tai, kad visa jo šeima dirba nekilnojamojo turto srityje. Jis pradėjo kalbėtis su žmonėmis, kurie įsigijo savo būstą per pastaruosius dvejus metus, ir rado daug bendrų problemų: žmonės nesuprato proceso ir pasikliaudavo savadarbėmis skaičiuoklėmis, kad išsiaiškintų, ką galėtų sau leisti.
Bennettas taip pat turėjo asmeninės patirties: būdamas 20 metų jis pirko ir pardavė miesto namą ir nustebo sužinojęs, kad patyrė 30 000 USD nuostolį, nepaisant to, kad namą pardavė už pradinę pirkimo kainą. Taip yra todėl, kad jis praleido tam tikrus namų patobulinimus, kurie galėjo padidinti namo vertę.
„Negalite paspausti anuliavimo mygtuko, kai nusipirksite tą namą“, – sakė Bennettas. „Atrodė, kad rinkoje yra spraga. Atrodė, kad tai buvo daug sudėtingiau nei prieš vieną kartą.
Praėjusiais metais jis susisiekė su savo draugu Chrisu Bakeriu, nekilnojamojo turto ekspertu ir buvusiu „EasyKnock“ produktų vadovu, dėl savo idėjos. Pora greitai pradėjo dirbti. Pirmasis jų pokalbis įvyko 2023 m. lapkričio 3 d. Jie nusprendė dirbti kartu sausio mėn., produktą pristatė balandžio mėn., o birželį iškėlė neskelbtiną išankstinio parengimo etapą. Dabar jie išeina iš slapto.
„Mūsų tikslas yra pasirūpinti sudėtingu žargonu ir kitais dalykais ir iš tikrųjų padėti jums kuo lengviau suprasti, ką jūs turite žinoti, akivaizdžiai skaidriai, bet kartu ir padėti jums sėdėti vairuotojo vietoje ir valdyti“, – sakė jis. .
Bendrovės anksčiau neatskleistas išankstinio paleidimo turas surinko 4,1 mln. USD iš investuotojų, įskaitant „Link Ventures“, „Vesta Ventures“ ir „Fidi Ventures“. Bennettas teigė, kad lėšų rinkimas nebuvo pernelyg sudėtingas, nes pusę bendrovės surinkto kapitalo skyrė investuotojai, kurie jį palaikė, kol jis buvo „Caribou“. Bennettas mano, kad jo, kaip įkūrėjo, patirtis padarė didelį skirtumą. Pasak jo, bendrovė sukūrė savo viršutinių dydžių lentelę sąmoningai, kad įtrauktų investuotojus, turinčius patirties nekilnojamojo turto rinkoje.
Atrodo, kad tokią finansinę informaciją ir nurodymus būtų prinokę kopijuoti Zillow arba Redfin, ypač turint omenyje, kad Zillow jau siūlo hipotekos skaičiuoklę ir keletą savo patarimų. Tačiau Bennettas sakė, kad jis nebuvo labai susirūpinęs dėl konkurencijos. Jis sakė manantis, kad daugelis įmonių patenka į proptech arba fintech pusę ir retai atsiduria viduryje, kaip tai daro Further, o tai suteikia daugiau griovio.
Tačiau „Futher“ tikrai nėra vienintelė įmonė, kuri yra tarp proptech ir fintech, skirta vartotojams. Geras pavyzdys yra internetinis hipotekos startuolis Better.com, leidžiantis vartotojams ieškoti hipotekos galimybių arba refinansuoti esamą.
Tikėtina, kad tai priklausys nuo to, ką „Further“ pristatys planuojamame pirmojo ketvirčio produkto leidime, kuriame bus daugiau funkcijų ir galimybių, tačiau Bennettas kol kas nepasidalijo per daug detalių. Šiuo metu vartotojai gali naudoti Further, kad sužinotų, ką gali sau leisti ir kiek gali tikėtis mokėti pirkdami namą.
„Tikiuosi, kad mes galime padėti žmonėms, turintiems teisingų įžvalgų ir informacijos, priimti gerus sprendimus ir planuoti šią tikrai didelę savo gyvenimo dalį taip, kad jie pasitikėtų, leis jiems atsipalaiduoti ir susikoncentruoti į , į ką jie iš tikrųjų nori sutelkti dėmesį, o tai savotiškai svajoja būti namų savininku“, – sakė Bennettas.