
„Google“ antradienį paskelbė palaikanti trečiųjų šalių įrankius „Gemini Code Assist“, įmonei skirtoje AI kodo užbaigimo paslaugoje.
„Code Assist“ buvo paleista balandį kaip panašios paslaugos, kurią „Google“ siūlė su jau nebeegzistuojančiu „Duet AI“ prekės ženklu, prekės ženklas. „Code Assist“, kurią galima įsigyti naudojant populiarių kūrėjų aplinkų, pvz., „VS Code“ ir „JetBrains“, papildinius, veikia „Google“ Gemini AI modeliai, leidžiantys svarstyti ir pakeisti didelius kodo gabalus.
Pridėjus įrankius, kurie paleidžiami privačioje peržiūroje, „Code Assist“ gali gauti duomenis realiuoju laiku ir pasiekti informaciją iš išorinių programų. Idėja yra įtraukti įvairias technologijas į kodavimo aplinką, tuo pačiu sumažinant galimus trukdžius, sakė „Google“ produktų valdymo direktorius Ryanas Salva ir grupės produktų vadovas Prithpal Bhogill.
„Ši nauja įrankių funkcija gali padėti pašalinti konteksto perjungimo trintį“, – dienoraščio įraše kartu rašė Salva ir Bhogillas. „Kad būtų galima pradėti keistis, saugias programas į gamybą, reikia daugiau nei tiesiog parašyti puikų kodą – kūrėjams reikia produktyvumo, stebėjimo, saugumo, duomenų bazių ir kt.

Ne bet kas gali sukurti „Code Assist“ įrankį. „Google“ riboja programą „Google Cloud“ partneriams, bent jau kol kas.
„Įrankiai leidžia kūrėjams gauti informaciją iš bet kurios savo inžinerinės sistemos dalies arba su ja veikti – tai ypač naudinga teikiant paslaugas už kūrėjo aplinkos ribų“, – rašė Salva ir Bhogill. „Pavyzdžiui, galite apibendrinti naujausius „Jira“ problemos komentarus, rasti paskutinį asmenį, kuris sujungė git failo pakeitimus, arba parodyti naujausią „Sentry“ tiesioginę svetainės problemą.
Kodo pagalbos įrankiai iš „GitLab“, „GitHub“, „Sentry.io“, „Atlassian Rovo“, „Snyk“ ir „Google“ „Google“ dokumentai pasiekiami paleidimo metu. „Google Cloud“ partneriai, norintys sukurti naujus įrankius, gali susisiekti su savo partnerių vadybininkais, sako Salva ir Bhogill.
„Code Assist“ yra tiesioginis „GitHub“ „Copilot Enterprise“ konkurentas, siūlantis plėtinius, kurie veikia panašiai kaip „Code Assist“ įrankiai. Tačiau „Google“ jau seniai tvirtino, kad „Code Assist“ išsiskiria kitais atžvilgiais, pavyzdžiui, palaikydama vietoje veikiančias kodų bazes.
„Code Assist“ šiais metais buvo patobulinta, įskaitant patobulintas kodo transformavimo galimybes ir įmonės plano su pritaikytais kodo pasiūlymais, pagrįstais privačiomis kodų saugyklomis, paleidimą.
Nepaisant saugumo, autorių teisių ir patikimumo problemų, susijusių su dirbtiniu intelektu veikiančiais pagalbiniais kodavimo įrankiais, kūrėjai parodė jas entuziastingai, o didžioji dauguma respondentų paskutinėje „GitHub“ apklausoje teigė, kad jie tam tikra forma naudoja AI įrankius. „GitHub“ balandį pranešė, kad „Copilot“ turėjo daugiau nei 1,8 mln. mokančių vartotojų ir daugiau nei 50 000 verslo klientų.