Tikroji televizijos tiekėjų ir transliuotojų konkurencija yra ne vienas kito, o socialinis vaizdo įrašas. Ar bent jau taip sakė „Comcast Advertising“ prezidentas Jamesas Rooke'as per interviu trečiadienį CES 2025 Las Vegase. Reklamos vykdytojas kalbėjo apie bendrovės pirmadienį pristatytą „universalią reklamą“ – sprendimą, leidžiantį rinkodaros specialistams vienoje vietoje įsigyti įvairių žiniasklaidos įmonių televizijos reklamas.
Universalių skelbimų pristatymo partneriai yra A+E, AMC Networks, DIRECTV, Fox Corporation, NBCUniversal, Paramount, Roku, TelevisaUnivision, Warner Bros. Discovery ir Xumo. Teigiama, kad bus daugiau. Visų pirma, universalių skelbimų inventorius bus srautinio perdavimo inventorius, o laikui bėgant planuojama pridėti linijinių TV skelbimų vietų.
Tikslas – supaprastinti TV skelbimų pirkimą, kad būtų galima geriau konkuruoti su tuo, kaip lengva pirkti skelbimus tokiose socialinių vaizdo įrašų svetainėse kaip „YouTube“. Kitaip tariant, pirkti transliuojamus TV skelbimus turėtų būti taip pat paprasta, kaip pirkti skelbimus socialiniuose vaizdo įrašuose, kur pradėti mokytis nereikia.
„Yra milijonai reklamuotojų, kurie sukūrė savo verslą remdamiesi socialiniais vaizdo įrašais, „YouTube“ reklama ir kitais, kurie neturėjo galimybės pasiekti turinio (ir) reklamavimo sprendimų, kuriuos teikia tokios įmonės kaip šios. o kiti taip paprastai, kaip jie norėtų“, – sakė Rooke. „Kalbame su reklamuotojais, kurie savo verslą sukūrė naudodami socialinius vaizdo įrašus, jie ieško naujos tinkamos auditorijos.
Jie taip pat siekia, kad jų verslas būtų susietas su turiniu, kuris yra saugus prekės ženklams, o tai ne visada gali suteikti socialiniai vaizdo įrašai, kaip įrodė ankstesni reklamuotojų „YouTube“ ir kitų socialinių svetainių boikotai.
Išleisdamos universaliuosius skelbimus, įmonės tikisi, kad jų „premium“ vaizdo įrašai taps kita kategorija, kurią laiko tie patys rinkodaros specialistai, kurie šiandien reklamuojasi socialiniuose vaizdo įrašuose, nesvarbu, ar tai be scenarijaus, ar trumpos formos vaizdo įrašai, kaip randami „YouTube“, ar daugiau socialinių vaizdo įrašų. „Comcast Exec“ pažymėjo, kaip ir „Meta“ programose.
Tai labai svarbu, nes didžioji dalis konkurencijos ir pramonės augimo atsirado dėl socialinių vaizdo įrašų, sakė Rooke, ir nebūtinai iš kitų televizijos tiekėjų ar net transliuotojų, tokių kaip „Netflix“ ir „Amazon“.
„Nors šios įmonės ir mes konkuruojame tam tikrais būdais, tikroji konkurencija kyla iš naujų paslaugų teikėjų, kurie renkasi televizijos dolerius… Taigi, jei pažiūrėtumėte, kur yra augimas, mums visiems labai gerai sekasi augti. CTV (Connected TV) verslas – mūsų srautinio perdavimo verslas – ir iš jų gaunamos pajamos iš programų, tačiau didžioji dalis augimo tenka socialiniams vaizdo įrašams, ir tai nesulėtėja“, – pažymėjo Rooke.
Dėl to „Comcast“ nusprendė ieškoti naujų dolerių iš ten, kur vyksta augimas, o ne siekti tų pačių reklaminių dolerių, kaip ir anksčiau.
„YouTube“ ilgus metus stengėsi pritraukti daugiau pinigų iš televizijos reklamų, ypač dėl to, kad jos paslauga tapo populiaresnė televizoriuose, kurie dabar sudaro beveik pusę jos žiūrovų.