
„Spotify“ ketvirtadienį paskelbė apie savo naujos „Partnerių programos“ paleidimą, leidžiančią populiariems podcast'ams gauti pajamų iš savo vaizdo įrašų turinio.
Naujoji „Spotify“ programa suteikia reikalavimus atitinkantiems kūrėjams savo platformoje galimybių gauti papildomų pajamų, ne tik pajamų iš reklamos, pavyzdžiui, vaizdo įrašų išmokų. Iš pradžių programa buvo paskelbta lapkritį ir oficialiai pasiekiama JAV, JK, Kanadoje ir Australijoje nuo ketvirtadienio.
Tikimasi, kad programa pagerins „Spotify“ vaizdo įrašų podcast'ų biblioteką, kuri greičiausiai bus skirta konkuruoti su „YouTube“, kuri šiuo metu dominuoja visoje vaizdo įrašų erdvėje. „Spotify“ duomenimis, daugiau nei 65% tinkamų podcast'ų laidų jau užsiregistravo Partnerių programoje, nes bendrovė tai atskleidė renginyje „Now Playing“. Tai apima „Smart Money Happy Hour“, „Paranormal Podcast“, „The Makeshift Podcast“, „Girls Rewatch Podcast“ ir kt.
„Spotify“ taip pat pradėjo leisti „Premium“ vartotojams žiūrėti vaizdo įrašų podcast'us be skelbimų. Ji taip pat pristatė naują įrankį, pavadintą „Podcast Clips“, kurie yra trumpos formos vaizdo įrašai, kuriuos kūrėjai įkelia, kad reklamuotų savo laidas ir padėtų vartotojams jas lengviau atrasti. Lapkričio mėn., kai ši funkcija buvo pristatyta tam tikrose rinkose, bendrovė teigia, kad klipai yra „33 % efektyvesni nei peržiūros paverčiant naršykles įtrauktais klausytojais“.