
Dovanų pristatymo programa „Afloat“, leidžianti apsipirkti vietinėse parduotuvėse ir tą pačią dieną pristatyti dovanas mylimam žmogui, dabar pasiekiama visoje JAV. Startuolis pirmadienį paskelbė, kad pradės teikti savo paslaugą visoje šalyje, nes anksčiau ji buvo prieinama tik tam tikruose miestuose, įskaitant Atlantą, Dalasą, Čarlstoną, Fortvortą, Kanzas Sitį, Nešvilį ir Vičitą.
Startuolį įkūrė Sarah-Allen Preston po to, kai patyrė stresą dėl savo naujagimio, kuriam buvo atlikta atvira širdies operacija. Gavęs apgalvotas dovanas iš artimųjų, Prestonas norėjo, kad visi, taip pat ir gyvenantys kitoje valstybėje, galėtų nedelsiant įteikti dovanas, kad padėtų savo artimiesiems prireikus.
„Kai pažiūrėjau į tą patirtį, keistai neprisiminiau streso ir širdies skausmo. Viskas, ką prisiminiau, buvo tai, kaip žmonės man pasirodė ir kaip jaučiausi rūpestingai ir palaikomi… Taigi, aš paėmiau tą jausmą ir toliau jį sustiprinau pasaulyje pasitelkdama technologijas“, – sakė ji „TechCrunch“.
„Afloat“ siekia suteikti patogumo apsipirkti internetu ir greitą pristatymą, taip pat padėti vietinėms įmonėms neišeinant iš namų. Afloat rūpinasi visu dovanų teikimo procesu, įskaitant dovanų įpakavimą ir ranka rašyto užrašo pridėjimą, kad būtų suteiktas papildomas asmeninis prisilietimas. (Prestonas paminėjo, kad tai yra labiau apgalvota, nei gauti spausdintą „Amazon“ kvitą.) Kalbant apie pristatymo dalį, „DoorDash“ vairuotojai tuo pasirūpina.

Po pandemijos daugelis klientų suprato, kaip labai vertina savo vietines parduotuves. Beveik 40 proc. mažųjų įmonių turėjo užsidaryti per COVID-19 karantiną 2021 m. Šis noras apsipirkti mažose įmonėse ir toliau išlieka stiprus. Remiantis naujausia „Intuit“ apklausa, 62% dalyvių teigė, kad nori pirkti iš mažų įmonių savo bendruomenėje. Elektroninės prekybos milžinai taip pat naudojasi šiuo požiūriu, kaip rodo naujoji Etsy dovanų teikimo iniciatyva, kurioje pateikiami kuruojami dovanų vadovai, kuriuose pabrėžiami nepriklausomi parduotuvių savininkai.

Šiuo metu programėlė dirba su 100 parduotuvių partnerių – nuo kepyklų ir kūdikių parduotuvių iki knygynų, floristų, tradicinių dovanų parduotuvių, juvelyrinių dirbinių parduotuvių ir pan. Bendrovės teigimu, tai padėjo parduotuvių partneriams 30–50% padidinti dovanų pajamas.
Bendrovė taip pat dabar perėjo prie SaaS (programinės įrangos kaip paslaugos) modelio, kad daugiau parduotuvių galėtų prisijungti prie platformos, įskaitant kitų tipų įmones, pvz., SPA ir panašias įmones. „Afloat“ pasiūlys prenumeratos planus, kurių kaina yra 99 USD per mėnesį (auksinė) ir 299 USD per mėnesį (platina), įskaitant naujai paleistą prietaisų skydelį, kuriame parduotuvėse teikiama rinkodaros ir prekybos pagalba, taip pat pardavimo duomenys ir kitos naudingos funkcijos.
„Mums nebereikia sunkiai pradėti rinkų, o tai tikrai įdomu… Mes galėsime būti SaaS bet kur ir visur“, – sakė Prestonas.
Be to, bendrovė šiuo metu kuria vartotojams skirtą prenumeratos pakopą, kuri leis jiems pasiekti aukščiausios kokybės funkcijas, pvz., planuoti pristatymus ir gauti pranešimą, kai tik nukris naujas dovanų pasiūlymas.
Šiuo metu „Afloat“ turi daugiau nei 30 000 vartotojų. Ją remia „Goodwater Capital“ ir „Techstars“, kurių bendras finansavimas yra daugiau nei 5 mln.