Darbo vietų ir atlyginimų peržiūros platforma „Glassdoor“ semiasi įkvėpimo iš „LinkedIn“ veiksmų plano, nes skelbia trumpus vaizdo įrašus, apklausas ir vaizdus, kad paskatintų bendravimą su bendruomene.
Profesionalios platformos pradeda eksperimentus su trumpų vaizdo įrašų formatais, pamatę vartotojų programų, tokių kaip „TikTok“, „Instagram“ ir „YouTube“, sėkmę. Anksčiau šiais metais „LinkedIn“ pradėjo testuoti į „TikTok“ panašų vaizdo įrašų tiekimą per naują skirtuką „Vaizdo įrašas“, esantį naršymo juostoje. Bendrovė teigė, kad vaizdo įrašas buvo geidžiama vartotojų komunikacijos forma.
„Glassdoor“ taip pat siekia pakartoti „LinkedIn“ įtraukimo metrikas per apklausas ir trumpus vaizdo įrašus.
Be to, bendrovė taip pat pristato „Worklife Pros“. Tai kuruojamų asmenų rinkinys, norintis dalytis turiniu ir įžvalgomis tokiomis temomis kaip nuotolinio darbo dinamikos naršymas, sveikos darbo ir asmeninio gyvenimo pusiausvyros siekimas, psichikos sveikatos supratimas darbo vietoje ir karjeros pažangos įgūdžių ugdymas.
„Glassdoor“ šiai programai atrinko daugiau nei tuziną žmonių iš įvairių sektorių, tokių kaip technologijų, verslo, įdarbinimo, karjeros ir pinigų. Tuo tarpu „LinkedIn“ ekspertams, kurie platformoje dažnai skelbia patrauklų turinį, skiria aukščiausios kokybės balso ženklelį skirtinguose sektoriuose. Glassdoor teigė, kad šių profesionalų turinys bus rodomas pagrindiniame sklaidos kanale ir bendruomenės sklaidos kanaluose. Bendrovė pridūrė, kad vartotojai gali bendrauti su šiais profesionalais tikruoju vardu arba anonimiškai.
Praėjusiais metais bendrovė pristatė anonimines bendruomenės funkcijas, panaudodama technologijas ir platformą, įgytą 2021 m. įsigijus Fishbowl. Nuo tada, kai pristatė šią funkciją, „Glassdoor“ veikla išaugo.
Bendrovė teigė, kad dabar joje yra 25 milijonai registruotų bendruomenės vartotojų, palyginti su 7 milijonais 2023 m. birželio mėn. Be to, ji matė daugiau nei 44 milijonus pokalbių skirtinguose dubenėliuose (dar žinomuose kaip bendruomenės) ir pažymi, kad bendruomenės naudotojai yra 50 kartų labiau įsitraukę nei tradicinis Glassdoor. vartotojų.
Be to, atrodo, kad šios funkcijos taip pat paveikė bendrą platformos augimą. Dabar „Glassdoor“ kas mėnesį turi 63 milijonus unikalių lankytojų. Tai pagerėjimas, nes nuo 2021 m. pradžios bendrovės vartotojų skaičius buvo 55 milijonai aktyvių vartotojų.