Debesijos paslaugos ir toliau yra silpnoji įmonių vieta, kai kalbama apie saugumą, todėl įmonės, teikiančios veiksmingus sprendimus šiai problemai spręsti, ir toliau sulaukia didelio tiek klientų, tiek investuotojų susidomėjimo rinkoje.
Naujausiame pavyzdyje „Odaseva“, kurioje pagrindinis dėmesys skiriamas vieninteliam naudojimo atvejui: „Salesforce“ aplinkos apsaugai, surinko 54 mln. USD finansavimą.
Šiame etape pirmauja Silver Lake Waterman, kuriame taip pat dalyvauja ankstesni rėmėjai F-Prime, Eight Roads ir Serena Capital, taip pat nauji rėmėjai Eurazeo ir Crescent Cove.
Odaseva iki šiol surinko 90 mln. Ji neatskleidžia savo vertinimo, tačiau įkūrėjas ir generalinis direktorius Sovanas Binas teigė, kad „PitchBook“ išankstinis įvertinimas, mažesnis nei 100 mln. USD, yra tikrai klaidingas. Atsižvelgiant į tai, kad ši C serija įgauna didelį įmonės pagreitį, kuri 2022 m. lapkritį viršijo 100 milijonų vartotojų ir kaip klientai laikosi viešbučių milžinų Accor, Schneider Electric ir Michelin, vertinimas greičiausiai bus daug didesnis.
Odaseva turi įdomią istoriją, dėl kurios buvo sukurtas startuolis.
Bin dirbo „Salesforce“ daugiau nei prieš tuziną metų, tuo metu, kai CRM milžinas jau buvo didelis, bet beveik ne toks didelis kaip šiandien. Ten jis buvo įsikūręs Paryžiuje ir jam buvo pavesta padėti kai kuriems didžiausiems „Salesforce“ klientams, įskaitant „Schneider Electric“, kuris tuo metu iš tikrųjų buvo didžiausias „Salesforce“ klientas visame pasaulyje, išsiaiškinti, kaip naudoti „Salesforce“ ir užtikrinti, kad ji būtų tokia pat saugi kaip ir buvo. pakeičiant, tai buvo vietinių sprendimų rinkinys.
Bin teigė, kad jie nustatė, kad „Schneider“ ir kiti naudoja įvairius sprendimus, kad apsaugotų savo aplinką – taškinius sprendimus, bet labiau su pažeidžiamumu, o ne su konkrečios programos naudojimo taškais.
„Jie norėjo, kad būtų patenkinti visi vienos platformos saugumo reikalavimai, nereikėtų apsipirkti nuo kibernetinės informacijos, duomenų apsaugos iki nesėkmingo valdymo“, – sakė jis. „Tačiau atrodo, kad ypač debesyje dauguma pardavėjų nėra specializuoti taip sutelkti dėmesį į dideles įmones.”
Jo požiūris, pagrįstas giliu „Salesforce“ supratimu, buvo sukurti sprendimą, kuris veiktų su juo ir jo ypatumais bei naudojimo atvejais.
Tai pavyko, ir jis pamatė, kad parduodant šį sprendimą kitiems gali būti didesnis verslas. Taigi Odaseva gimė iš pradžių Paryžiuje, vėliau persikėlė į San Franciską, kad būtų arčiau klientų JAV. Šiandien jos produktai apima duomenų apsaugą (įskaitant atsarginių kopijų kūrimo ir atkūrimo paslaugas); nulinio pasitikėjimo duomenų saugumas; duomenų archyvavimas; duomenų atitikimas (kuris neabejotinai išaugo kartu su reglamentais); ir duomenų platformos paslaugos (įskaitant smėlio dėžės sėjimą, automatizavimą ir kt.).
Bin yra prancūzų ir kambodžų kalba, o įmonės pavadinimas Odaseva jungia žodžius iš abiejų kalbų, o įmonės misijos pareiškimas yra labai šoninis. „Oda yra paremta prancūzų kalbos žodžiu „įžūlumas“, o „siva“ kilęs iš labai seno Kambodžos žodžio, iš sanskrito kalbos, reiškiančio labai nesavanaudišką pagalbą bendruomenei, bandymą padėti vyresniesiems. Trumpai tariant, tai reiškia bandymą būti novatorišku galvojant apie klientų sėkmę.
Kadangi per pastaruosius 12 metų „Salesforce“ išaugo pajamos ir verslo apimtis – praėjusį ketvirtį ji uždirbo daugiau nei 9 mlrd. USD, o nuo 2012 m. jos visų metų pajamos išaugo daugiau nei 13 kartų. daug skirtingų paslaugų vartotojams – taip pat ir Odaseva. Tačiau taip nutiko ir kitiems, nustačiusi galimybę čia.
Daugybė įmonių, teikiančių saugos sprendimus specialiai „Salesforce“ vartotojams ir „Salesforce“ aplinkai, yra „AppOmni“, „WithSecure“, „Opswat“, „Varonis“ ir net pati „Salesforce“. Tačiau panašu, kad tokia konkurencinė aplinka netrukdo startuoliui. Bin man sako, kad adresuojama rinka yra pakankamai didelė, nes net jei vieną dieną Odaseva pažvelgs į kitas SaaS programas, kol kas to daryti neketinama.
Dar vienas dalykas, į kurį reikia atkreipti dėmesį: Odasevos finansavimas yra reikšmingas ir dėl didesnio rinkos konteksto. Įmonių IT švytuoklė per pastaruosius kelerius metus pakrypo platformų link ir toliau nuo taškinių sprendimų. Pasakojimas buvo maždaug toks: biudžetai yra riboti, todėl pirkėjai ieško „viskas viename“ sprendimų, kuriuos būtų daug lengviau (taigi ir pigiau) įsigyti ir galiausiai eksploatuoti, todėl vyksta konsolidavimas kaip daugiau taškų ( aptarnaujantys siauresnius naudojimo atvejus) susiburia po didesniais skėčiais.
Odaševos dėmesys ir sėkmė jo siekti reiškia, kad žaidėjams, kurie to pasakojimo neprisiima, vis dar yra daug galimybių.
„Odaseva komanda sukūrė pirmaujančią duomenų atsparumo platformą Salesforce ekosistemai, kuri teikia saugumo ir tęstinumo sprendimus svarbioms programoms“, – pranešime teigė Shawn O'Neill, MD ir „Silver Lake Waterman“ grupės vadovas. „Sovanas ir „Odaseva“ vadovų komanda turi tvirtą patirtį kuriant vertę ir pasitikėjimą su pasauliniais įmonių klientais, todėl džiaugiamės galėdami bendradarbiauti su komanda ir padėti skatinti tolesnį augimą.