LGBTQ+ bendruomenei skirtą socialinę ir pažinčių programėlę „Lex“ įsigijo „9count“, mobiliųjų programų konglomeratas, orientuojantis į socialinius tinklus.
Lex pradėjo veikti kaip Instagram puslapis 2017 m., kurį įkvėpė senoviniai asmeniniai lesbiečių skelbimai. Puslapis tapo toks populiarus, kad įkūrėjas Kellas Rakowskis 2019 m. jį pavertė programa. Mažiau nei per metus programa surinko 1,5 mln.
„Pagrindinės socialinės platformos tikrai netarnauja šiai auditorijai“, – „TechCrunch“ sakė Lewisas. GLAAD teigimu, LGBTQ+ žmonės dvigubai dažniau patiria priekabiavimą internete, todėl tyčinės internetinės erdvės keistiems žmonėms tampa reikalingesnės. „Man aistringai patinka „Lex“ sukurti socialinę platformą, kurioje vartotojai galėtų susitikti su tokiais žmonėmis kaip jie, bet taip pat turėtų saugią erdvę, kurioje jie galėtų visiškai išreikšti savo tapatybę.
„Lex“ naudotojai taiko aukštus programos standartus, nes ji tarnauja bendruomenei, kuri istoriškai buvo nepastebėta ir netinkamai elgiamasi pagrindinių socialinių platformų. Praėjusiais metais programos prekės ženklas buvo pakeistas, siekiant pabrėžti bendrą socializaciją, o ne pasimatymus ir ryšius, todėl kai kurie vartotojai nerimavo, kad Lex tampa per daug dezinfekuotas. Kaip tuo metu „TechCrunch“ sakė vienas vartotojas: „Nereikia skatinti „socialinio“ naudojimo, nebent bandote kalbėti apie kitus naudojimo būdus (ty apie seksą).
Kai Lex prisijungia prie 9count, vartotojai gali susirūpinti dėl tolesnių programos pakeitimų. Tačiau Lewisas sako, kad šis žingsnis leis „Lex“ greičiau pristatyti naujas funkcijas ir padidinti turinio moderavimo pajėgumus. „Galime pristatyti naujų funkcijų tikriausiai tris kartus daugiau nei prieš įsigijimą“, – sakė ji.
„9count“ vadovauja Alexas Hofmannas, anksčiau dirbęs „Musical.ly“ programos, kurią įsigijo „ByteDance“ ir tapo „TikTok“, generaliniu direktoriumi. Populiariausia konglomerato programa yra „Wink“, kita pasimatymų ir draugystės programa, tačiau ji taip pat valdo kitas programas, pvz., „Summer“, pasimatymų programą.
Atsižvelgdamas į savo patirtį dirbant su ByteDance, kuriai priklauso kelios programos po vienu įmonės skėčiu, Hofmannas nori, kad 9count atkartotų šią strategiją. „Mes turėjome pirmąjį pokalbį ir iš karto supratome, kad mūsų vizija tikrai tokia pati“, – sakė Hofmannas. „Vizija iš esmės yra ta, kad mes tikime, kad socialinės žiniasklaidos ateitis nėra susijusi su šio vieno didelio produkto kūrimu, persekiojant milijardus vartotojų reklamomis, ir tikime, kad ateitis yra vertikalūs socialiniai tinklai, įgalinantys bendruomenes.
Pasak Lex, programa buvo atsisiųsta daugiau nei milijoną kartų, o tai yra mažai, palyginti su labiau paplitusiomis pažinčių programomis, tačiau „Lex“ skirta mažesnei auditorijai, o vartotojai per mėnesį siunčia milijonus pranešimų. Hofmannas ir Lewisas atsisakė atskleisti sandorio sąlygas.