Didėjant dirbtinio intelekto paklausai, AI pardavėjai skiria didesnį pralaidumą duomenų saugumo problemoms spręsti. Jie ne tik verčiami laikytis naujų duomenų privatumo taisyklių (pvz., ES duomenų įstatymo), bet ir atsiduria klientų, skeptiškai vertinančių, kaip naudojami ir tvarkomi jų duomenys, mikroskopu.
Bėda ta, kad kai kalbama apie su DI susijusių duomenų saugos praktikos sugriežtinimą, daugelis organizacijų negali tinkamai veikti. Remiantis duomenų valdymo platformos „BigID“ apklausa, pusė organizacijų duomenų saugumą laiko pagrindine kliūtimi diegti dirbtinį intelektą.
Abhi Sharma ir Leila Golchehreh, kilę iš programų inžinerijos ir teisės sektorių, puikiai išmanė čia kylančius iššūkius. Būdami įsitikinę, kad gali ką nors sukurti, kad išspręstų duomenų saugumo mįslę, pora pristatė „Relyance AI“ – platformą, kuri tikrina, ar įmonės duomenų naudojimas atitinka valdymo politiką.
„Idėja, kaip mes sukursime „Relyance“, mums kilo vieną vakarą, kai mėgavomės pica San Franciske“, – „TechCrunch“ pasakojo Sharma. „Nors mes buvome iš dviejų labai skirtingų sluoksnių, kartu supratome, kad galima padaryti daugiau, kad būtų užtikrintas organizacijos duomenų apdorojimo matomumas.
Golchehreh yra advokatas, anksčiau dirbęs vyresniuoju patarėju „Workday“ ir autonominių automobilių startuolio „Cruise“ įmonėje. Sharma, programinės įrangos kūrėja, buvo platformos inžinierius „AppDynamics“, prieš padėdamas įkurti „FogHorn“ – pažangią AI platformą, kurią „Johnson Controls“ įsigijo 2022 m.
Sharma teigia, kad dauguma įmonių susiduria su trimis pagrindinėmis DI kliūtimis: AI duomenų matomumo stoka, duomenų tvarkymo sudėtingumu ir sparčiu inovacijų tempu. Visa tai prisideda prie rizikos reputacijai, sako Sharma, ir atveria įmones teisinėms grėsmėms.
„Relyance“ sprendimas yra variklis, kuris nuskaito organizacijos duomenų šaltinius, pvz., trečiųjų šalių programas, debesų aplinką, AI modelius ir kodų saugyklas, ir patikrina, ar jie atitinka politiką. „Relyance“ sukuria „duomenų inventorių“ ir „duomenų žemėlapį“, kuriuos sinchronizuoja su klientų sutartimis, visuotinėmis privatumo taisyklėmis ir atitikties sistemomis.
„Relyance leidžia organizacijoms stebėti išorinių pardavėjų riziką, – sakė Sharma, – o jos duomenų linijos funkcija seka duomenų srautus įvairiose programose, kad būtų galima aktyviai nustatyti galimą riziką.”
Dabar „Relyance“ nevykdo visiškai naujos koncepcijos. Sharma pripažįsta, kad „OneTrust“, „Transcend“, „Datagrail“ ir „Securiti AI“ yra tarp pardavėjų, kurie tam tikru būdu konkuruoja su jais. Pavyzdžiui, „Datagrail“ siūlo automatizuotus rizikos stebėjimo įrankius, kurie padeda įmonėms greitai atlikti trečiųjų šalių programų rizikos vertinimus.
Tačiau atrodo, kad „Relyance“ laikosi savo. „Sharma“ teigia, kad šiais metais verslas siekia padvigubinti metines pasikartojančias pajamas, o „Relyance“ klientų bazė, įskaitant „Coinbase“, „Snowflake“, „MyFitnessPal“ ir „Plaid“, pirmąjį pusmetį išaugo 30%.
Sukurdama pagrindą tolesniam augimui, „Relyance“ šį mėnesį užbaigė 32 mln. USD vertės B serijos etapą, kuriam vadovavo Thomvest, dalyvaujant M12 („Microsoft“ rizikos fondui), Cheyenne Ventures, Menlo Ventures ir Unusual Ventures. Bendrą startuolio sumą padidinus iki 59 mln. USD, naujos lėšos bus skirtos „Relyance“ komandai iki metų pabaigos padidinti iki 90 darbuotojų.
„Nusprendėme surinkti lėšų, nes dirbtinio intelekto paklausa ir toliau auga, o visame pasaulyje pradedami taikyti nauji privatumo ir dirbtinio intelekto reglamentai“, – sakė Sharma. „Mūsų įdarbinimo pastangos visų pirma bus sutelktos į mūsų inžinierių komandos išplėtimą ir mūsų rinkos pajėgumų didinimą, kad galėtume palaikyti mūsų produktų kūrimą ir augimo tempą.