„Spotify“ susiduria su nuolatine reakcija dėl savo sprendimo nutraukti „Car Thing“, automobilyje esančio srautinio perdavimo įrenginio, palaikymą, paskelbtą anksčiau gegužę. Įrenginys nebeveiks nuo 2024 m. gruodžio 9 d., pranešė bendrovė. „TikTok“ Z kartos naudotojai skelbia vaizdo įrašus, norėdami išreikšti savo nepasitenkinimą „Spotify“ žingsniu ir rekomenduojamais veiksmais, pvz., perjungimu į „Android Auto“ ar „CarPlay“. Vartotojai pažymi, kad dažnai jie iš pradžių neturėjo prieigos prie savo automobilyje įmontuotų informacinių ir pramogų sistemų, todėl jie buvo tikslinė rinka tokiam atsidavusiam žaidėjui kaip „Car Thing“.
Srautinio perdavimo paslaugos automobilyje įtaisyta programėlė rinkoje nebuvo pakankamai ilgai, kad būtų pasenusi. Jis buvo paleistas 2022 m. vasario mėn., o vėliau tais pačiais metais buvo nutrauktas, tačiau pažadėta, kad jis veiks tiems, kurie jau įsigijo vienetų. Prieš pristatymą „Spotify“ generalinė direktorė Danie Ek pareiškė, kad tokio produkto paklausa yra vartotojų, ir investuotojams užsidirbto skambučio metu pranešė, kad daugiau nei 2 milijonai vartotojų užsiregistravo „Car Thing“ laukiančiųjų sąraše, tikėdamiesi jo išleidimo.
Nors „Spotify“ niekada nesidalijo oficialiais numeriais, tikėtina, kad „Car Thing“ našumas buvo prastesnis arba tiesiog neverta toliau investuoti į šiandieninę griežtesnę ekonominę rinką. Pavyzdžiui, praėjusių metų pabaigoje „Spotify“ atleido apie 1 500 darbuotojų, praėjusiais metais sumažinus šimtus.
Tačiau „Car Thing“ naudotojams nerūpi įmonės finansiniai rūpesčiai; jie tiesiog nori, kad jų programėlė veiktų arba bent jau jiems būtų grąžinta 90 USD kaina.
Dėl to kai kurie bandė tiesiogiai skųstis „Spotify“ naudodami DM X su @SpotifyCares arba įvairiais „Spotify“ el. laiškais, bendrinamais „Reddit“. Taip elgdamiesi kai kurie vartotojai pranešė, kad „Spotify“ jiems pasiūlė kelių mėnesių „Premium“ prenumeratą, kad kompensuotų nuostolius, o kiti tvirtino, kad kreipėsi į klientų aptarnavimo tarnybą ir jiems buvo pasakyta, kad niekam nebuvo kompensuojama.
„Spotify“ praneša „TechCrunch“, kad neseniai pradėjo „Car Thing“ pinigų grąžinimo procesą, jei vartotojas turi pirkimo įrodymą.
Apie galimybę susisiekti su klientų palaikymo komanda Car Thing naudotojams buvo oficialiai pranešta antruoju el. laišku, kuris išėjo praėjusią savaitę po to, kai padaugėjo neigiamų atsiliepimų dėl Car Thing veiklos nutraukimo. Jame „Spotify“ nukreipia vartotojus į tinkamą klientų aptarnavimo nuorodą, kad galėtų susisiekti su įmone. Tačiau el. laiške nežadama grąžinti pinigų, tačiau teigiama, kad vartotojai gali susisiekti su klausimais.
Nors pinigų grąžinimas gali patenkinti kai kurią vartotojų bazę, kuri yra nusiminusi dėl Car Thing, daugelis vis dar prašo bendrovės „TikTok“ vaizdo įrašuose ir „Spotify“ „TikTok“ įrašų komentaruose nepažeisti savo įrenginio. (Tiesą sakant, skundai dėl „Car Thing“ dabar yra tokie dažni „Spotify“ vaizdo įrašuose, kad algoritmiškai rekomenduojama „TikTok“ paieška kai kuriuose vaizdo įrašuose yra „kas yra „spotify car“ dalykas.)
„SPOTIFY, PLEASE PARE ME 😭😭😭 MAN MYLIU SAVO AUTOMOBILIŲ DALYKĄ“, – rašė Carla, „TikTok“ vartotoja, kuri kreipiasi už rankenos @carlititica.
„Liūdna“, – rašė kitas vartotojas @nikkilovestech. „Panašu, kad jie nori, kad žmonės naudotųsi savo telefonu, o tai blaško dėmesį“, – rašė ji vaizdo įrašo, kuriame demonstruojamas prie prietaisų skydo pritvirtintas automobilis, aprašyme. Savo vaizdo įraše ji taip pat pakomentavo elektronines atliekas, atsirandančias nutraukus gaminio, kuris vis dar veikia „visiškai gerai“, gamybą.
„Spotify“ galvos skausmas dėl „Car Thing“ nutraukimo dar nesibaigė, nepaisant naujai įvesto – jei ne plačiai transliuojamo – pinigų grąžinimo proceso. Bendrovei taip pat gresia grupinis ieškinys, pateiktas JAV pietinio Niujorko apygardos teisme, kuriame teigiama, kad „Spotify“ suklaidino vartotojus parduodant jiems greitai pasenstantį produktą ir nesiūlant grąžinti pinigų, praneša „Billboard“.
„Spotify“ negali komentuoti ieškinio, tačiau atstovas spaudai pasidalijo tokiu pareiškimu apie „Car Thing“:
„Mūsų „Car Thing“ tyrimo JAV tikslas buvo sužinoti daugiau apie tai, kaip žmonės klausosi automobilyje. 2022 m. liepos mėn. paskelbėme, kad sustabdysime tolesnę gamybą, o dabar laikas visiškai atsisveikinti su įrenginiais. Naudotojai turės iki 2024 m. gruodžio 9 d., kol bus išjungti visi „Car Thing“ įrenginiai. Norėdami sužinoti daugiau apie visus būdus, kuriais galite toliau klausytis „Spotify“ automobilyje, apsilankykite „For The Record“, o „Car Thing“ vartotojai gali susisiekti su klientų palaikymo komanda, jei turite klausimų: https://support.spotify.com/us /contact-spotify-support/“
Nors problemos, susijusios su „Car Thing“, nepaveiks visos „Spotify“ vartotojų bazės, naujienos ateina tuo metu, kai vartotojai jau nusiminusi, kad jų prašoma mokėti daugiau už dalykus, kurie, jų nuomone, yra pagrindiniai muzikos paslaugos, pavyzdžiui, prieigą prie dainų tekstų. , „Spotify“ funkcija, kuri neseniai buvo mokama. Be skundų dėl „Car Thing“, vartotojai grasina išeiti iš „Spotify“ dėl mokamos prieigos prie dainų tekstų.
Be to, praėjusiais metais „Spotify“ padidino savo prenumeratos įkainius, o 2024 m. numatomas dar vienas padidėjimas, pranešė „Bloomberg“.