Daugelyje „YouTube“ vaizdo įrašų yra prašmatnūs, klaidinantys pavadinimai ir miniatiūros, pvz., „BREAKING NEWS“ arba „Prezidentas atsistatydina“, kad priviliotų vartotoją žiūrėti vaizdo įrašą, kuriame yra nesusijusio turinio.
„YouTube“ trečiadienį pranešė, kad dabar imasi griežtų veiksmų prieš tokius vaizdo įrašus, ypač jei vaizdo įrašai su aktualiomis naujienomis ar aktualiais įvykiais, pradedant nuo Indijos. Bendrovė pažymėjo, kad ateinančiais mėnesiais ji taip pat pradės taikyti griežtesnes „clickbait“ pavadinimų ir miniatiūrų taisykles.
Įgyvendinimas apims „YouTube“ pašalinimą iš tokių vaizdo įrašų ir šios programos pradžioje neskirs įspėjimo kanalo kūrėjui. Praėjusiais metais bendrovė pradėjo programą, skirtą kūrėjams dalyvauti mokomuosiuose kursuose, kad pašalintų visus įspėjimus apie savo kanalus.
„Didžiame savo pastangas kovoti su didžiuliu paspaudimu „YouTube“. Tai reiškia, kad planuojame sustiprinti vaizdo įrašų, kurių pavadinimas ar miniatiūra žada žiūrintiesiems tai, ko vaizdo įrašas neduoda, vykdymą“, – rašoma bendrovės „Google India“ tinklaraščio įraše.
„Žiūrovai gali jaustis apgauti, nusivylę ar net suklaidinti – ypač tais momentais, kai jie ateina į „YouTube“ ieškodami svarbios ar laiku pateikiamos informacijos.
Neaišku, kaip „YouTube“ planuoja suskirstyti naujienas ar dabartinius įvykius. Pavyzdžiui, ar judėjimai politikoje ir vyriausybėje laikomi naujausiomis naujienomis, ar taip pat sporto renginiai? Bendrovė taip pat nepateikė išsamios informacijos apie tai, kaip ji nustato skirtumus tarp miniatiūrų ar pavadinimų ir tikrojo vaizdo įrašo turinio. Paprašėme „Google“ pateikti daugiau informacijos ir, jei išgirsime, atnaujinsime istoriją.