
Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Nardymo trumpas:
- Niujorko gubernatorė Kathy Hochul ketvirtadienį paskelbė, kad valstijos spūsčių kainodaros programa Manhetene prasidės 2025 m. sausio 5 d. vidurnaktį, jai pritars Niujorko metropoliteno transporto tarnybos direktorių taryba. Valdyba posėdžiaus lapkričio 18 d.
- Spaudžiama atgaivinti rinkliavų planą po Donaldo Trumpo išrinkimo, kuris išreiškė savo nepritarimą spūsčių kainodarai, Hochul ketvirtadienį pareiškė, kad sumažino bazinę rinkliavą daugeliui keleivinių transporto priemonių, įvažiuojančių į Manheteną 60-ąja gatve ar žemiau, nuo 15 USD iki 9 USD.
- Nors advokatai gyrė Hochul už programos atkūrimą, kurią ji neribotam laikui sustabdė birželio 5 d., išrinktasis prezidentas, Atstovų Rūmų respublikonai ir kai kurie Naujojo Džersio demokratai vis dar nepritaria šiam planui.
Nardymo įžvalga:
Niujorko spūsčių kainodaros programa sukurta pagal 2019 m. valstijos įstatymą, kurio du tikslai – sumažinti eismo spūstis centriniame Manheteno verslo rajone ir gauti pajamų MTA kapitalo investicijoms paremti. „Didžiuojuosi galėdamas pranešti, kad radome būdą finansuoti MTA, sumažinti spūstis ir laikyti milijonus dolerių mūsų keleivių kišenėse“, – sakė Hochulas lapkričio 14 d. tiesioginiame vaizdo įraše. Gubernatorius taip pat teigė, kad sumažinto rinkliavos „pakanka, kad būtų užtikrintas 15 mlrd.
Keli rinkliavų plano šalininkai kreipėsi į „Smart Cities Dive“ su paramos pareiškimais:
- Kate Slevin, Regioninio plano asociacijos vykdomoji viceprezidentė: „Ši svarbi politika turėtų tapti nacionaliniu pavyzdžiu, kaip miestai vienu metu gali finansuoti svarbias investicijas į masinį tranzitą, sumažinti transporto priemonių išmetamų teršalų kiekį ir palengvinti gyventojų bei įmonių spūstis.
- Dani Simons, „Alstom“ ryšių ir viešųjų reikalų viceprezidentas Amerikoje: „Šiandieniniai transporto sprendimai turi sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį, palengvinti spūstis ir taršą, kad oras būtų švaresnis ir kvėpuojantis. Kaip Niujorko bendrovė, „Alstom“ sveikina gubernatoriaus Hochulo lyderystę ir įsipareigojimą šioms vertybėms, o tai rodo jos šiandieninis sprendimas tęsti programą, kuri užtikrins tvirtą ir patikimą tranzito finansavimo srautą. „Alstom“ yra geležinkelio automobilių gamintojas, turintis patalpas Niujorko valstijoje, tiekiantis metro vagonus MTA.
- Fredas Kruppas, Aplinkos apsaugos fondo prezidentas: „Spūsties kainodaros taikymas yra praktiškas, drąsus veiksmas, kurio turi imtis mūsų vadovai, siekdami ilgalaikės mūsų miesto ir regiono sveikatos ir tvarumo. Gubernatorius Hochulis turi įgyvendinti šį planą ir kuo greičiau pajudinti Niujorką.
- New York Lawyers for the Public Interes: „Skubiai reikia milijardų dolerių finansavimo, kurio tikimasi iš šios programos, kad būtų galima atnaujinti metro sistemą, kuri yra visiškai neprieinama žmonėms su negalia, nes nėra veikiančių liftų ir didelių tarpų tarp metro vagonų. ir platformos; pagerinti aptarnavimą ir patikimumą visoje tranzito sistemoje; sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų ir toksiškų išmetimą į orą mažinant eismą ir vykdant autobusų bei paratranzito elektrifikavimo projektus aplinkosaugos teisingumo bendruomenėse; ir sukurti bei išlaikyti tūkstančius gerų darbo vietų visame regione.
Tačiau Seanas Qianas, Carnegie Mellon universiteto civilinės ir aplinkos inžinerijos profesorius ir CMU Mobilumo duomenų analizės centro direktorius, pareiškime teigė, kad „tam tikros grupės pajus (spūsties kainodaros) poveikį labiau nei kitos, todėl kyla didelių susirūpinimą dėl nuosavybės. “ Jis pažymėjo, kad prieiga prie patikimo viešojo transporto nėra vienoda visame Niujorke ir kad tie, kurie turi geresnes autobusų ar metro galimybes, gaus daugiau naudos iš spūsčių kainodaros programos. „Gali būti naudinga ištirti būdus, kaip teisingai paskirstyti pajamas (spūsties kainodara) įvairioms bendruomenėms paremti“, – sakė jis.
JAV atstovas Joshas Gottheimeris, DN.J., ir Naujojo Džersio gubernatorius Philas Murphy, taip pat demokratas, išreiškė nepritarimą Hochulo ketvirtadienį pristatytam planui. „Aš griežtai nepritariu bet kokiems bandymams per paskutinius Bideno administracijos mėnesius priversti siūlyti perkrovos kainodarą“, – sakoma Murphy pareiškime, paskelbtame gubernatoriaus svetainėje. „Su Naujuoju Džersiu niekada nebuvo prasmingai konsultuojamasi dėl šio plano rengimo nei jo pradinėje iteracijoje, nei šiandien paskelbtoje versijoje. Galbūt taip yra todėl, kad šios pastangos visada buvo tiesiog būdas paimti pinigus iš Naujojo Džersio gyventojų kišenės, siekiant išgelbėti MTA nuo skolų kalno“, – sakė jis.
Išrinktasis prezidentas Donaldas Trumpas „New York Post“ sakė griežtai nesutinkantis su Hochulo sprendimu įgyvendinti spūsčių kainodaros planą. „Niujorkas atsidurs nepalankioje padėtyje, palyginti su konkuruojančiais miestais ir valstijomis, o įmonės bėgs“, – sakė jis.
JAV Atstovų Rūmų Transporto ir infrastruktūros komiteto pirmininkas Samas Gravesas (R-Mo.) elektroniniu paštu sakė: „Išrinktasis prezidentas Trumpas aiškiai pasakė, kad nepritaria šiai perkrovos kainodaros schemai ir skubėjimui pradėti. tai prieš jam pradedant eiti pareigas yra akivaizdus politinis žingsnis. Jis pridūrė, kad jo komitetas „apsvarstys visas galimybes atlikti reikiamą šio klausimo priežiūrą, kai judėsime į priekį“. Skelbiama, kad Gravesas vadovaus Transporto departamentui būsimoje D. Trumpo administracijoje.
Pagal skaičius
9 USD
Keleivinėms transporto priemonėms dienos metu mokama vieną kartą per dieną.
4,50 USD
Motociklams dienos metu, apmokestinama vieną kartą per dieną.
14,40 USD
Mažiems sunkvežimiams ir ne priemiestiniams autobusams dienos metu, apmokestinama vieną kartą per dieną.
21,60 USD
Dideliems sunkvežimiams ir pažintiniams autobusams dienos metu, apmokestinama vieną kartą per dieną.
75 %
Nuolaida įvažiavimui naktį.
0,75 USD
Už važiavimą taksi ir juodais automobiliais.
1,50 USD
Už važiavimą programėlėmis pagrįstoms nuomojamoms transporto priemonėms.
40 %
Sumažinti mokesčiai vairuotojams, kurie važinėja penkias dienas per savaitę.