Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Oro taksi kūrėjai artėja prie keleivių skrydžių pradėjimo tam tikruose JAV ir tarptautiniuose miestuose. Juos gali paskatinti išrinktasis prezidentas Donaldas Trumpas, kuris praėjusiais metais vaizdo įraše pasakė: „Noriu užtikrinti, kad Amerika, o ne Kinija vadovautų šiai oro mobilumo revoliucijai“.
Šį mėnesį per atskirus investuotojų skambučius „Archer Aviation“ ir „Joby Aviation“ generaliniai direktoriai išdėstė planus pristatyti elektra varomus vertikalaus kilimo ir tūpimo orlaivius, kuriuos remia pasauliniai automobilių gamintojai. Stellantis ir Toyota.
Joby Aviation, kuri praėjusiais metais skraidino savo eVTOL orlaiviu parodomuoju skrydžiu iš Niujorko miesto centro Manheteno sraigtasparnių oro uosto, spalio pabaigoje priėmė aviacijos reguliuotojus savo gamybos ir skrydžių bandymų centre Marinoje, Kalifornijoje.
Visuomenė neseniai turėjo galimybę pamatyti Joby oro taksi, rodomą Kalifornijoje Santa Monikos oro uoste ir „The Grove“ prekybos centre Los Andžele bei Niujorko Didžiajame centriniame terminale, lapkritį sakė bendrovės įkūrėjas ir generalinis direktorius JoeBen Bevirt. 6 uždarbio skambutis. Bevirtas pridūrė, kad „Atlantic Aviation“, teikianti antžemines orlaivių paslaugas, pradeda elektrifikuoti Rytų 34-osios gatvės sraigtasparnių oro uostą Manhetene. Pagal „Atlantic Aviation“ pranešimą spaudai, sraigtasparnių oro uostas, esantis palei East River krantinę, aptarnaus ir Joby, ir Archer Aviation operacijas.
„Archer Aviation“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Adamas Goldsteinas per lapkričio 7 d. uždarbį sakė, kad pradinės bendrovės JAV rinkos bus Niujorkas, Los Andželas, San Francisko įlankos sritis ir Majamis. „Mūsų komercializavimo strategija yra orientuota į rinkas, kuriose ilgainiui galime dislokuoti šimtus orlaivių, paremta stipria vyriausybės parama iš viršaus ir reguliavimo įsipareigojimų, reikalingų, kad ši vizija taptų realybe“, – sakė Goldsteinas.
Archeris anksčiau paskelbė apie planus sukurti miesto oro mobilumo tinklą, aptarnaujantį San Francisko įlankos zoną, ir oro taksi tinklą Pietų Kalifornijoje, kai tik 2026 m., kai Los Andžele vyks FIFA pasaulio čempionatas. Mieste taip pat vyks „Super Bowl“ 2027 m. ir 2028 m. vasaros olimpinės žaidynės.
„Kiekvienoje prioritetinėje rinkoje pereidami prie komercializavimo, glaudžiai bendradarbiausime su pagrindiniais viešaisiais ir privačiais partneriais, kad bendradarbiautume ir mokytume eVTOL operacijų“, – sakė Goldsteinas. „Naudodami orlaivius šiose ankstyvose operacijose galime surinkti esmines įžvalgas ir eksploatavimo patirtį, kad galėtume atsakingai plėsti mastą. Šis išmatuotas požiūris leidžia patobulinti savo procesus ir kartu puoselėti tvirtus pagrindinius ryšius su bendruomenėmis, kurioms planuojame tarnauti.
„Archer“ taip pat planuoja paleisti oro taksi Jungtiniuose Arabų Emyratuose ir bendradarbiauti su „Japan Airlines“ bei „Sumitomo Corp.“, kad aprūpintų orlaivius Japonijos miestams aptarnauti. Joby neseniai atliko bandomąjį skrydį iš Toyota Higashi-Fuji technikos centro Šizuokoje, Japonijoje. „Toyota“ remia Joby nuo 2019 m. ir spalį paskelbė apie papildomas 500 mln. USD investicijas į oro taksi kūrėją.
Goldsteinas sakė, kad „Archer“ gamykla Kovingtone, Džordžijos valstijoje, bus atidaryta artimiausiomis savaitėmis. 350 000 kvadratinių pėdų gamykla yra partnerystė su „Stellantis“, kuri taip pat investavo į „Archer Aviation“.