
Šis garsas yra automatiškai sugeneruotas. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Pramonės pareigūnai ir stebėtojai, savaime važiuojančios robotaksis, greičiausiai pasirodys daugiau miestų ir valstijų šiais metais, jei bus palankesnė federalinė reguliavimo aplinka.
Nepaisant 2024 m. „General Motors“ kruizinių robotaxi verslo, daugiau nei 100 milijardų JAV dolerių finansavimo per pastarąjį dešimtmetį buvo skirta daugiau nei 100 milijardų JAV dolerių finansavimo, teigiama tyrimų ir konsultavimo įmonės „IdTeChex“ 2024 m. Ataskaitoje. Šie operatoriai susiduria su keliomis reguliavimo kliūtimis, tačiau pramonė siekia didesnio aiškumo – ir jie gali tai gauti šiame Kongrese.
„Tai, ką greičiausiai matysite 2025 m., Yra nuolatinė„ Robotaxis “pažanga, kurioje matote tokias kompanijas kaip„ Waymo “, bet taip pat ir kitos kompanijos, tokios kaip„ Motional “ir„ Zoox “, kurios dislokuoja kiekviename mieste“,-sakė Jeffas Farrahas, generalinis direktorius, generalinis direktorius Jeffas Farrahas, generalinis direktorius. iš autonominių transporto priemonių pramonės asociacijos. „Uber“ ir „Lyft“ planuoja planuoti robotaksą bendradarbiauti su šiais ir kitais teikėjais, sakė važiuojančių pakabinimo bendrovės.
Waymo, laikomas šios srities lyderiu, 2017 m. Pradėjo ribotas savarankiško vairavimo operacijas Fenikso metropolijos rajone ir dabar siūlo be vairuotojų „Robotaxi“ paslaugas San Fransiske ir Los Andžele. Bendrovė teigė, kad motociklininkai nuo 2024 m. Kovo mėn. Atvežė šimtus tūkstančių apmokamų kelionių, o 98% motociklininkų teigė, kad jie buvo patenkinti Waymo apklausa. Waymo taip pat teikia keliones kai kuriems ankstyviems motociklininkams Austine, Teksase, ir vėliau šiais metais pradės aptarnauti Atlantą, pranešė atstovas. Abiejuose miestuose „Waymo“ visiškai autonominės transporto priemonės bus prieinamos per „Uber“ programą.
„Robotaxis“ įmonės turi gilias kišenes, leidžiančias joms investuoti į programinės įrangos kūrimą, bandymus kelyje ir brangi jutiklių technologiją. „Waymo“ išsiskyrė iš „Google“ tėvų abėcėlės, „Motional“ yra bendra „Hyundai Motor Group“ ir „APTIV“ įmonė, o „Zoox“ priklauso „Amazon“.
Nepaisant augimo planų ir gebėjimų, išlieka klausimai apie federalinio reguliavimo potencialą, o kai kurie ekspertai ir toliau išreiškia susirūpinimą dėl autonominės transporto priemonių saugos.
Federaliniai reglamentai gali būti
Daugiau nei 35 valstijos leidžia „Robotaxis“ veikti pagal įvairių taisyklių pataisą, o miestai neturi pasakyti, kada ar kur tokios autonominės transporto priemonės gali veikti. Esami federaliniai reglamentai daugiausia taikomi saugai. Avia norėtų, kad federalinė vyriausybė įsitrauktų ir pateiktų standartizuotą AV reglamentą, kuris būtų taikomas visoje šalyje.
„Žvelgiant iš mūsų perspektyvos, mes nematėme beveik pakankamai veiklos iš federalinės vyriausybės, kai kalbama apie autonominius transporto priemonių įstatymus ir reglamentus“, – teigė Farrah. Tai gali pasikeisti šiais metais.
Rep. Bobas Latta, respublikonas iš Ohajo, pirmą kartą pristatė Bipartisan Self Drive įstatymą 2017 m. Jis planuoja jį iš naujo įvesti šiais metais, sakė Latta interviu. „Mes norime, kad tas teisės aktas būtų pateiktas ir kuo greičiau įvestas“, – sakė jis. „Latta“ mano, kad ji turės didesnę galimybę šiais metais perduoti respublikonų Senato kontrolę. „Mes norime gauti aiškią sistemą, kad neturėtume 50 valstijų, o Kolumbijos apygarda pateikia skirtingus reglamentus“, – sakė jis.
Šalininkai robotaktiškai mato kaip prieinamą ir saugų transportavimo režimą. „Daugelyje miestų transportavimo galimybės nėra tokios, kokios turėtų (būti) pagyvenusiems žmonėms ir asmenims su negalia“, – teigė Farrah. „Mes manome, kad galime pastatyti transporto priemones kelyje, kurios yra kur kas labiau prieinamos žmonėms, kurie iš tikrųjų negalėjo tam tikru būdu pasiekti transporto.“
Farrah optimistiškai vertina pramonės augimą. „Tikėčiau, kad pamatysite, kad pirmaujančios„ Robotaxi “erdvės kompanijos ir toliau plečia savo pėdsaką tiek miestuose, kuriuose jau yra dislokuoti, bet ir galbūt užimti keletą papildomų miestų.“

Kruizinė autonominė transporto priemonė su vairuotoju pereina per sankryžą 2023 m. Birželio 8 d., San Fransiske, Kalifornijoje. „General Motors“ uždarė kruizo verslą 2024 m. Gruodžio 10 d.
Justinas Sullivanas per „Getty Images“
Du vaizdai apie „Robotaxi Safety“
„Waymo“ teigia, kad jos robotaksė yra „saugesnė nei net pažangiausios žmonių valdomos transporto priemonės“, cituojant tyrimus, atliktus bendradarbiaujant su „Swiss RE“, pasauline perdraudimo kompanija. Tyrime buvo nagrinėjami „Waymo“ susidūrimų dėl daugiau nei 25 milijonų autonominių transporto priemonių mylių atsakomybės reikalavimai ir palygino tuos, kurie su perdraudimo įmonės reikalavimais iš žmonių vairuotojų yra daugiau nei 200 milijardų transporto priemonių mylių. „Waymo“ savarankiškai važiuojantys automobiliai dalyvavo 92% mažiau kūno sužalojimų ir 88% mažiau žalos turtui žalą nei avarijos, susijusios su žmonėmis valdomomis transporto priemonėmis, rašoma tyrime.
Tačiau kai kurie ekspertai ginčijasi su statistika, kurią skelbia „Robotaxi“ kompanijos. Philipas Koopmanas, „Carnegie Mellon“ universiteto profesorius ir autonominių transporto priemonių saugos ekspertas, paaiškino, kad iki šiol „Robotaxi“ operatorių patirtis reiškia per mažą imties dydį, kad paremtų plačią saugos reikalavimus. Remiantis Nacionalinės greitkelių eismo saugumo administracijos duomenimis, JAV mirtingumas buvo 1,33 žmonių 100 milijonų transporto priemonių mylių visoms transporto priemonėms. „Waymo nuėjo 25 milijonus mylių, todėl jie tik ketvirtadalis kelio iki savo pirmojo laukiamo mirties“, – sakė Koopmanas.
„Waymo“ programinė įranga naudoja mašinų mokymąsi, kad suprastų objektus ir kelių funkcijas. Bendrovė sako, kad išbando savo programinę įrangą apie treniruoklius, uždarytus takelius ir viešus kelius. „Waymo“ savo transporto priemones taip pat aprūpina „LiDAR“-sistema, kuri naudoja lazerius ir jutiklius, kad aptiktų objektus 360 laipsnių matymo lauke. Tačiau „Mašinų mokymasis yra geras tik apie tai, ką jis žino“, – teigė Koopmanas. „Žmonės labai gerai susidoroja su nestruktūrizuotomis situacijomis“, – aiškino Koopmanas ir pridūrė, kad „saugumas yra susijęs su tuo, kas vyksta reto, aukšto sunkumo atveju“, – sakė jis.
Tai buvo tiesiog tokia neįprasta padėtis, kuri galėjo prisidėti prie „Cruise“ mirties. 2023 m. Kruizinė transporto priemonė be vairuotojo smogė pėsčiąjam, kuris buvo įmestas į savo kelią po to, kai nukentėjo nuo kitos transporto priemonės. „Robotaxi“ sustojo, bet tada jis patraukė į kelio pusę su auka, įstrigusi po transporto priemone, sunkiai sužeisdama žmogų. Vargu ar žmogaus vairuotojas tai būtų padaręs, sakė Koopmanas.
Kalifornija liepė kruizui nutraukti veiklą valstijoje, o bendrovė netrukus prisiminė savo transporto priemones iš kitų miestų, kuriuose ji veikė: Finiksas, Hiustonas ir Austinas. 2024 m. Gruodžio mėn. GM paskelbė, kad sustabdys savo kruizinių robotaksų plėtrą.
Atsižvelgiant į šias problemas, Koopmanas tikisi, kad robotaksai plėstųsi po JAV, tačiau lėtai. „Tai bus miesto šlifavimas, ir tai nesirinks taip greitai, kaip kas nors sako, nes kiekvienas miestas yra skirtingas“,-sakė jis.
2021 m. Birželio mėn. NHTSA liepė gamintojams ir operatoriams pranešti apie avarijas, susijusias su transporto priemonėmis, turinčiomis automatines vairavimo sistemas ar pažangias pagalbos vairuotojams sistemas. Nuo 2022 m. Gegužės 15 d. Agentūra buvo gavusi pranešimus apie 130 avarijų, susijusių su automatinėmis vairavimo sistemomis, įskaitant 23 kruizo ir 62 Waymo. Transporto priemonėms, turinčioms pažangias pagalbos vairuotojams sistemas, kurios paprastai apima tokias technologijas kaip automatinis avarinio stabdymo ir juostos centravimo pagalba, 392 avarijos buvo praneštos iki 2022 m. Gegužės 15 d. „Tesla“ transporto priemonės dalyvavo 273 iš jų.

2024 m. Spalio 10 d. „Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas pristatė bendrovės be vairuotojo „Cybercab“ renginį Burbanke, Kalifornijoje. Transporto priemonės gamyba turėtų būti pradėta iki 2027 m., – sakė Muskas renginyje.
„Tesla Motors“ sutikimas
Saugos ekspertai abejoja „Tesla“ savarankiško vairavimo galimybėmis
„Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas sausio 29 d. Paskelbė, kad bendrovė birželio mėn. Austine, Teksase, pradės mokamą, be vairuotojo važiavimo paslaugą, po to seka Kalifornija vėliau šiais metais. Spalio mėn. Renginyje jis teigė, kad jis naudos savo „Model 3 Sedan“ ir „Model Y“ visureigį su išplėstine savo vairavimo programinės įrangos versija kaip robotaksija.
Automobilių saugos ekspertai išreiškė susirūpinimą dėl „Tesla“ „Robotaxi“ planų. Dabartinės „Tesla“ transporto priemonės, kurias galima įsigyti su tuo, ką automobilių gamintojas vadina „autopilotu“ arba „visišku savarankišku vairavimu (prižiūrimu)“, nėra aprūpinti „LiDAR“ ar „Radar“ ir yra laikomos pažangiomis pagalbos vairuotojais sistemomis, „Tesla“ valstijose. Šios sistemos reikalauja, kad žmogaus vairuotojas stebėtų transporto priemonės veiksmus ir būtų pasirengę kontroliuoti.
„Labiausiai nerimaujame su„ Tesla “, – sakė Michaelas Brooksas, Auto saugos centro vykdomasis direktorius. „Visos transporto priemonės, kuriomis jie statomi, remiasi žmonių priežiūra“, – sakė jis.
Bet Muskas nesutinka. Vakar iškviečiant pajamas jis sakė, kad fotoaparatai ir skaitmeniniai nerviniai tinklai ar AI yra aprūpinti „skaitmeniniu akių ir smegenų ekvivalentu ir smegenimis“.
Nepriklausoma automobilių tyrimų įmonė „Amci Testting“ vairavo „Tesla Model 3“ su naujausia prižiūrima „pilno savarankiško vairavimo“ programine įranga Niujorke praėjusių metų spalį. Daugiau nei 300 mylių, bandytojai susidūrė su transporto priemonėmis, kurios be jokios priežasties stebėjo staigų stabdymą, greičio viršijimą gyvenamojoje gatvėje naktį, važiuodami stotelės ženklais ir neteisėtai dešinėje pasukdami raudonus žibintus.
„Brooks“ nėra optimistiškas dėl robotaksės ateities. „Tai gali būti tik bent jau ateinančius 20–30 metų, tai (juos) reikalas pakeičia važiavimo ir taksi vairuotojus.“
Žmonių taksi vairuotojai jau prisitaiko prie savo „Robotaxi“ konkurentų, Dorelio Tamamo, „Curb“ „Curb“ direktoriaus ir „Rideshare Operations“ vadovo, taksi ir važiavimo programos, sakė el. Laiške. Vairuotojai „pasitelkia savo pagrindines stipriąsias puses: suasmenintos paslaugos, vietos kompetencija ir galimybė naršyti po miesto aplinkos sudėtingumą“, – teigė Tamamas. „Šios savybės išlieka gyvybiškai svarbios, ypač scenarijuose, kuriuose reikalaujama žmogaus sprendimo ir empatijos, pavyzdžiui, tvarkyti nenuspėjamą eismą, prisitaikyti prie tokių iššūkių, kaip kelių uždarymas ar oras, ir padėti pagyvenusiems ar neįgaliems keleiviams“.