
Vaizdo įrašai yra aukščiausi socialinėje žiniasklaidoje, pavyzdžiui, „Tiktok“, „Instagram“ ir „YouTube“. Ir dabar vaizdo įrašas tampa didesniu „LinkedIn“ verslu.
„Microsoft“ valdomame darbo pasaulyje socialiniame tinkle dar nėra visiškas tiktokas. Tačiau dideliu panaudojimo padidėjimu- šiandien sakoma, kad vaizdo įrašų įkėlimai šoktelėjo 36%, palyginti su praėjusiais metais, o vaizdo kūrimas pačioje platformoje išaugo 100%- „LinkedIn“ prideda daugiau funkcijų, kad būtų daugiau vaizdo įrašų veiklos: nauja pilna Ekrano vertikalus vaizdo įrašų ekranas visiems vartotojams (ne tik mobiliesiems), taip pat daugybę naujų įrankių, skirtų padidinti žiūrovų įsitraukimą.
Atnaujinimai praėjus savaitei po to, kai „Microsoft“ pranešė apie uždarbį, kuris per pastaruosius metus atskleidė „LinkedIn“ augančias pajamas 9% („Premium“ prenumeratos sudarė 2 milijardus dolerių pajamų).
Dabar įmonė turi daugiau nei 1 milijardą vartotojų, todėl tikrai lažinama, kad siekdama uždirbti daugiau pinigų, ji taip pat bus pasinėrė į masto ekonomiją, susijusią su reklama ir mokamos funkcijos.
Vaizdo įrašas neišvengiamai bus pagrindinis to komponentas dėl laikmenos lipnumo ir populiarumo ne tik socialinėje žiniasklaidoje, bet ir „LinkedIn“: praėjusią savaitę ji atskleidė, kad vaizdo įrašų žiūrovai pernai padidėjo 36%.
Naujasis vertikalus tinklalapių vaizdo įrašų sklaidos kanalas yra natūralus vystymasis, atsižvelgiant į tai, kad „LinkedIn“ jau matė tvirtą bendravimą su šiuo formato mobiliuoju telefonu, kur jis pirmą kartą buvo paleistas. Kaip ir mobiliojo ryšio patirtis, naujoji vertikali žiniatinklio patirtis leis žmonėms pasirinkti pavienius vaizdo įrašus, o tada perbraukti arba spustelėti iš jų, kad būtų daugiau vaizdo įrašų.
Tai nėra-dar-viso ekrano žaidėjas, skirtas vaizdo įrašui „A la tiktok“ ar „Instagram“. Pirmą kartą apie šį testą pranešėme 2024 m. Kovo mėn., O „LinkedIn“ patvirtina, kad tai lieka testo ir grįžtamojo ryšio režimu.
Tuo tarpu atrodo, kad „LinkedIn“ tęsia daugybę funkcijų, padedančių padėti ateityje. Pvz., Vartotojai dabar matys naują profilio peržiūros funkciją, kad pamatytų kūrėjo profilį nepalikdami vaizdo įrašo, o sąsajoje pasirodo daug ryškesnis sekimo mygtukas.
„LinkedIn“ taip pat įtraukia daugiau vaizdo įrašų turinio į savo paieškos rezultatus, o nauja vaizdo karuselė pasirodo kartu su kitomis nuorodomis. (Bus akivaizdu pamatyti, kiek pasirinks šiuos rezultatus, o ne tekstines.)
Kūrėjams taip pat yra sukurta keletas analizių, kurios galės sekti vidutinį jų turinio laikrodžių laiką. Tai yra nedidelis žingsnis, tačiau signalas, kad greičiausiai pamatysime daugiau analizės funkcijų, atsiranda artimiausiais mėnesiais – ypač jei visas vaizdo įrašų kanalas pateks į bendrą išleidimą.