
Šis garso įrašas generuojamas automatiškai. Praneškite mums, jei turite atsiliepimų.
Nardymo trumpas:
- Remiantis Federalinės tranzito administracijos ataskaita, paskelbta sausio 8 d., JAV tranzito agentūros pastebėjo, kad keleivių skaičius nuo 2022 m. iki 2023 m. išaugo daugiau nei 17 proc.
- Tačiau bendras tranzito keleivių skaičius išlieka gerokai mažesnis nei didžiausias 2014 m. ir mažesnis nei 2019 m. prieš pandemiją. LPS ataskaitoje šis sumažėjimas siejamas su pavėžėjimo paslaugų didėjimu miestuose.
- LPS nustatė, kad tranzitu vienam asmeniui tenkančių kelionių skaičius sumažėjo aštuoniose didžiausiose JAV miestų zonose nuo 2013 m. iki 2023 m., net jei didelio pajėgumo transporto priemonių, tokių kaip lengvojo geležinkelio ir autobusų greitojo tranzito sistemos, skaičius labai išaugo.
Nardymo įžvalga:
Po Antrojo pasaulinio karo metais išaugo privatūs automobiliai ir atsirado priemiesčių, todėl buvo mažiau priklausomas nuo viešojo transporto. Miestai, valstijos ir federalinė vyriausybė ėmėsi veiksmų, kad išsaugotų gyvybiškai svarbias paslaugas. 1964 m. Miesto masinio transporto įstatymas nustatė federalinį tranzito sistemų finansavimą, o vėlesni teisės aktai padidino finansavimą ir įtraukė naujas programas. Remiantis LPS, 2021 m. infrastruktūros įstatymas į viešojo transporto sistemas investavo rekordiškai 100 mlrd.
Tranzito naudojimas nėra vienodas visoje JAV 2023 m. aštuonios didžiausios miestų zonos – Niujorkas, Los Andželas, Čikaga, Vašingtonas, DC, Bostonas, San Franciskas, Filadelfija ir Sietlas tokia tvarka – sudarė 72 % viso tranzito. keliones JAV
Niujorko metropolinę zoną, apimančią dalis Naujojo Džersio, Long Ailendo ir kai kurių priemiesčių grafysčių, aptarnauja 44 viešojo ir privataus transporto paslaugų teikėjai, kurie 2023 m. surengė beveik 3,2 mlrd. individualių kelionių. Šiame regione keleivių skaičius buvo didžiausias, t. 164 kelionės vienam asmeniui.
Kituose septyniuose didžiausiuose rajonuose keleivių skaičius svyravo nuo 31 iki 66 kelionių vienam gyventojui, o San Francisko-Oaklando (Kalifornijos regione) ir Čikagos individualių kelionių skaičius nuo 2013 m. iki 2023 m. sumažėjo beveik 50 %.
Atlikdama atskirą kelionių vienam gyventojui analizę, naudodama tą pačią duomenų bazę, Amerikos bendruomenės transporto asociacija nustatė, kad vieni didžiausių tranzitinių kelionių vienam asmeniui buvo mažesniuose miestuose ir kaimo bendruomenėse. Šiose srityse „tranzito sistemų misija dažnai yra labiau suderinta su pažeidžiamų gyventojų mobilumo poreikiais, socialinių paslaugų teikimu arba rizikos grupės asmenų ekonominės nepriklausomybės skatinimu“, – pranešime sakė CTAA asocijuotas direktorius Chrisas Zeilingeris. .
Nacionaliniu mastu federalinė vyriausybė 2023 m. skyrė 21 % lėšų tranzito agentūroms, vietos valdžia – 25 %, o valstijos – 26 %. Likusius 28 % sudarė bilietų kainos, reklama ir specialūs mokesčiai. Pajamos iš bilietų mokesčių 2023 m. kompensavo 17,2 % veiklos sąnaudų, ty nuo 32,1 % 2019 m. sumažėjo. Tačiau procentas padidėjo nuo žemiausio 12,7 % 2021 m.
Didžiausias federalinis finansavimas vienai kelionei buvo skirtas priemiestinių geležinkelių ir ne geležinkelių ar autobusų paslaugoms, pvz., paratranzito sistemoms. Remiantis LPS duomenimis, metro, lengvojo geležinkelio, tramvajų ir fiksuoto maršruto vietiniams bei priemiestiniams autobusams reikėjo mažiausiai federalinės paramos.