
„Instagram“ oficialiai išleidžia „bandomuosius ritinius“, kad kūrėjai galėtų išbandyti naują turinį skelbiant vaizdo įrašus, kurių jų sekėjai nemato. Ši funkcija, kuri buvo pradėta bandyti gegužę, leidžia kūrėjams eksperimentuoti su naujomis idėjomis ir pamatyti, kas veikia geriausiai, nesijaudinant, kaip reaguos jų sekėjai.
Bandomieji ritiniai rodomi nesekėjams, o jei kūrėjas jaučiasi gerai dėl turinio našumo, jis gali pasirinkti bendrinti jį su savo sekėjais.
Ši funkcija gali suteikti „Instagram“ pranašumo prieš „TikTok“, kuri šiuo metu nesuteikia vartotojams būdo eksperimentuoti su įvairių tipų turiniu.
„Instagram“ viceprezidentė ir produktų valdymo vadovė Ashley Alexander interviu „TechCrunch“ sakė, kad šios funkcijos idėja yra suteikti kūrėjams galimybę išbandyti naują žanrą, pasakojimo formatą ar temą be spaudimo atlikti.

„Girdėjome iš kūrėjų, kad jie tiesiog ne visada jaučiasi patogiai arba nelinkę eksperimentuoti su įvairaus tipo turiniu, nes sukaupė sekėjų bazę ir nori būti tikri, kad jos neatstumtų“, – sakė Aleksandras. pasakė. „Girdime iš mados kūrėjo, kad jis galbūt nori pasinerti į muzikinę karjerą, bet jie šiek tiek bijo, nes jų sekėjai priprato prie tos dienos aprangos, taigi, jei jie skelbia vaizdo įrašą, kuriame dainuoja, jie nerimauja, kad gali išjungti tuos žmones“.
Kūrėjai gali bendrinti būgną kaip bandomąją versiją, sukūrę būgną perjungdami parinktį „Bandomoji versija“. Tada ritinys bus bendrinamas su nesekančiais asmenimis ir nebus rodomas jų profilio pagrindiniame tinklelyje arba ritinių skirtuke. Verta paminėti, kad stebėtojas vis tiek gali matyti bandomąją juostą, jei kas nors ja bendrina tiesiogiai su juo.
Po 24 valandų kūrėjai gali matyti, kiek peržiūrų, mygtukų „Patinka“, komentarų ir bendrinimų sulaukė ritinys. Tada jie gali pasirinkti jį archyvuoti arba paskelbti savo profilyje ir bendrinti su savo sekėjais.
Naujoji funkcija per ateinančias kelias savaites bus prieinama visiems, turintiems profesionalią paskyrą Instagram.

Bandomieji ritinėliai yra naudingas priedas kūrėjams, nes daugelis jų mato savo Instagram profilį kaip savo vizitinę kortelę, o tai padidina spaudimą dėl jų skelbiamo turinio. Naudodami šią naują funkciją, jie gali išbandyti naują turinį ir užtikrinti, kad į savo profilį įtrauktų tik labiausiai nušlifuotą turinį, kad neprarastų sekėjų ar prekių ženklų pasiūlymų.
„Kūrybininkai turi daug idėjų, o vienas iš blogiausių dalykų, galinčių nužudyti kūrybiškumą, yra spaudimo jausmas arba jausmas, kad rizikuojant kyla pasekmių“, – sakė Aleksandras. „Ir mes niekada nenorime, kad taip jaustųsi „Instagram“. „Instagram“ turėtų būti vieta, kur galite pasinaudoti visomis drąsiausiomis kūrybinėmis galimybėmis ir būti apdovanoti, kai jos išsipildys.
Aleksandras teigė, kad „Instagram“ tikslas yra diegti naujoves, lenkia konkurentus, o socialinis tinklas nori padėti kūrėjams suprasti, kaip jie gali pagerinti savo turinį ir pasiekti platesnę auditoriją, atpažindami, kas veikia gerai, o kas ne. Bendrovė planuoja tai padaryti su bandomaisiais būgnais ir būsimomis kūrėjams skirtomis funkcijomis.