Jei dirbate valandinį darbą, naujų darbo vietų ieškojimo galimybių skaičius šiek tiek mažėja. „JobGet“ – Bostono startuolis, valdantis kas valandą darbo paieškos svetainę su integruotomis socialinėmis funkcijomis, a la LinkedIn – įsigyja „Snagajob“, vieną iš savo konkurentų JAV rinkoje.
„JobGet“ teigia, kad tai taps didžiausia darbo platforma, skirta valandiniams ir priekiniams darbuotojams JAV, apimančia 100 mln. žmonių.
Tačiau, kad būtų aišku, tai nėra jo vartotojų skaičius: „JobGet“ neatskleidžia, kiek aktyvių vartotojų turi, išskyrus tai, kad ji dirba su dešimtimis tūkstančių klientų ir padėjo užsitikrinti milijonus darbo vietų. „Snagajob“ teigia, kad kas mėnesį turi 3,6 milijono aktyvių vartotojų ir 40 000 darbo vietų iš 14 000 darbdavių.
Finansinės sandorio sąlygos neskelbiamos. Tačiau tam tikromis aplinkybėmis „JobGet“ paskutinį kartą buvo įvertinta 440 mln. USD pagal „PitchBook“ duomenis, kai 2022 m. ji surinko 52 mln. USD. Duomenų bazėje pažymima, kad šį mėnesį ji taip pat surinko šiek tiek pinigų – neatskleista suma iš „Flow Capital“, nors „JobGet“ tai ginčija. „Flow“ ir „JobGet“ jau buvo pažįstami: šių metų birželį „JobGet“ įsigijo įdarbinimo programinės įrangos tiekėją „Flow“ portfelyje „Wirkn“, taip pat už neskelbtą sumą.
Snagajobui vaizdas šiek tiek drumstesnis. Bendrovė, gyvuojanti 25 metus (taip, nuo pirmojo dot-com bumo), surinko milžiniškus 387 mln. Tačiau paskutinis 178 mln. USD įvertinimas „PitchBook“ datuojamas prieš dešimtmetį, todėl visiškai neaišku, kaip tai susiję su tuo, ko jis vertas dabar.
Kalbant apie tai, kodėl jis dabar buvo parduotas „JobGet“, greičiausiai tai yra neišvengiamos erdvės konsolidacijos dalis.
Per pastaruosius kelerius metus technologijų įmonės pradėjo aktyviai kurti socialines, įdarbinimo ir valdymo priemones, skirtas valandiniams darbuotojams.
Tiek „Microsoft“ komandos, tiek dabar nebeegzistuojanti „Workplace“ iš Meta savo platformas pasiūlė kaip samdomų darbuotojų įrankius, iš dalies siekdamos atskirti juos nuo „Slack“. Kartu su jais dešimtys startuolių, tarp jų ir „JobGet“, sukūrė ir surinko dešimtis milijonų dolerių (naujausi pavyzdžiai: 28 mln. USD TeamBridge; 8,5 mln. USD Bandana; 85 mln. USD Fountain; 175 mln. ir valandinio darbo galimybė.
Tai rodo, kad rinka yra perpildyta ir tikriausiai per daug kapitalizuota, ypač tuo metu, kai staiga visas žaidimas gali pasikeisti dėl AI, o vėlesnių etapų etapų finansavimas nėra toks tvirtas, kaip buvo anksčiau.
Tai taip pat reiškia, kad daugiau įmonių jungiasi, kad padidintų technologijų, į kurias investuoja, mastelį.
„JobGet“, laikydamasi „LinkedIn“ analogijos, daugiausia dėmesio skiria socialinei mechanikai ir apibūdina save kaip sukurtą „TikTok kartos poreikiams“. Viena iš jo funkcijų yra „JobGenie“, kurią ji prilygina puslapiui „For You“, kuris naudoja AI ir kitus įrankius, kad suasmenintų darbo rekomendacijas vartotojams. Jame taip pat įdiegtas momentinis interviu planavimas ir kitos funkcijos, leidžiančios sutrumpinti laiką nuo darbo pradžios iki naujos pozicijos užtikrinimo.
„Turėdami prieigą prie JobGet platformos išteklių, Snagajobs darbo ieškantys asmenys ir darbdaviai ir toliau turės geriausią savo klasėje patirtį ir užmegs prasmingus darbo ryšius“, – pridūrė Keithas Forshew, Snagajob generalinis direktorius. Pažymėtina, kad „Snagajob“ vartotojai puikiai tinka „JobGet“ „TikTok“ funkcijai. Tarp populiarių paieškų yra skaičius, pagrįstas paaugliams skirtais darbais.
„JobGet buvo įkurta siekiant patenkinti realų, neatidėliotiną poreikį: iššūkį, su kuriuo susiduria kasdieniai darbuotojai ieškodami darbo ir su kuriais susiduria darbdaviai ieškodami kokybiškų kandidatų“, – sakė Tony Liu, JobGet įkūrėjas ir generalinis direktorius, pareiškime „Su Snagajob kaip dalis mūsų platforma, mes tęsiame savo misiją sukurti prieinamus būdus kasdieniams darbuotojams įsidarbinti, tuo pačiu suteikdami darbdaviams galimybę greitai ir efektyviai susisiekti su kokybiškais kandidatais.