„YouTube“ išbando integraciją su „Google Gemini“, kad padėtų kūrėjams kurti vaizdo įrašų idėjas, pavadinimus ir miniatiūras. „Google“ priklausanti įmonė paskelbė apie naujos „Brainstorm with Gemini“ funkcijos pristatymą vaizdo įraše, paskelbtame jos „Creator Insider“ kanale.
„YouTube“ atstovas spaudai sakė „TechCrunch“, kad ši funkcija yra prieinama atrinktiems kūrėjams kaip mažo, riboto eksperimento dalis. Prieš nuspręsdama, ar šią funkciją įdiegti plačiau, „YouTube“ atsižvelgs į kūrėjų atsiliepimus.
Naujasis įrankis gali suteikti „YouTube“ pranašumą prieš kitas kūrėjų dažnai naudojamas socialinės žiniasklaidos vaizdo įrašų platformas, nes jis siūlo jiems tai, ko nėra šiose konkuruojančiose platformose. Be to, „Google“ prasminga įtraukti savo AI į savo vaizdo įrašų platformą, kad paskatintų kūrėjus naudoti jos AI įrankius, o ne kitas populiarias platformas, pvz., „OpenAI ChatGPT“.
„Brainstorm with Gemini“ yra panaši į kitą dirbtinio intelekto funkciją, kurią „YouTube“ pradėjo bandyti gegužės mėn. – tai AI pagrįstas turinio įkvėpimo įrankis, suteikiantis kūrėjams vaizdo įrašų temų idėjų, kurios domina jų auditoriją, o tada sugeneruoti pokalbio temų metmenis. pradėti kūrimo procesą.
Atstovas spaudai sakė „TechCrunch“, kad kūrėjai dabar turi galimybę gauti tokią pačią pagalbą, bet su Gemini, kuris yra AI didelių kalbų modelių, naudojamų daugelyje „Google“ produktų, šeimos prekės ženklas. „YouTube“ mano, kad naujasis priedas yra būdas įvertinti, ar kūrėjai teikia pirmenybę įkvėpimo įrankiui, „Gemini“ integracijai ar abiem, kai reikia pagalbos dėl turinio idėjų.
Kūrėjai, dalyvaujantys eksperimente, gali atidaryti „YouTube Studio“, paieškos juostoje įvesti vaizdo įrašo idėją, tada jiems bus pateiktos dvi parinktys: įkvėpimo įrankis ir „Brainstorm with Gemini“ funkcija. Nors įkvėpimo įrankis jau padeda kūrėjams sugalvoti vaizdo įrašų idėjų, „YouTube“ nori patikrinti, ar kūrėjams taip pat naudinga „Dvynių“ mintis.
Nors tokios platformos kaip „TikTok“ ir „Instagram“ šiuo metu daugiausia dėmesio skiria generatyvaus AI naudojimui, kad kūrėjai galėtų kurti skaitmenines savo versijas, „YouTube“ stengiasi naudoti technologiją, kad padėtų kūrėjams kurti savo turinį.