
Šiandienos statybų naujienose skaitykite apie tai, kaip JAV statybų verslas, palyginti su tarptautiniais kolegomis, ankstesniais metais demonstravo atsparumą, o JAV rangovai vis dar pasitiki 2025 m. 2027 m. pabaigoje Pitsburgo regioninis tranzitas planuoja pradėti antrojo ir paskutiniojo pagrindinio etapo statybas, kuris eis per Uptown ir Oakland.
JAV statybos įmonių perspektyvos 2025 m
Originalus šaltinis: Optimizmas ir susirūpinimas: kaip JAV statybos įmonės žiūri į 2025 m
Pastarieji metai parodė, kad JAV statybų verslas yra atsparus, o statybininkai jaučiasi įsitikinę, kad žengia į 2025 m. Tačiau prekybos ir imigracijos politika, remiama naujosios Trumpo administracijos, kelia susirūpinimą dėl darbo jėgos ir kainodaros.
JK programinės įrangos įmonė „Sage Group“ ir „Associated General Contractors of America“ (AGC), JAV generalinių rangovų prekybos asociacija, turinti daugiau nei 22 000 narių, paskelbė savo metinę perspektyvų ataskaitą („A Year in the Balance: The 2025 Construction Hiring and Business“). Outlook“) sausio 8 d. tiesioginiame internetiniame seminare
Nepaisant optimizmo dėl pagerėjusios reguliavimo aplinkos, verslas išreiškė abejones dėl kelių išrinktojo prezidento Donaldo Trumpo pasiūlytų iniciatyvų.
Trumpui pradėjus eiti pareigas sausio 20 d., optimizmas ir tikslingas susirūpinimas kelia nerimą metų pradžiai.
AGC vadovybė ir rangovai aptarė galimą dvipusį 2025 m.
AGC baiminasi, kad Trumpo tarifai pakenks pastatams ir ekonomikai.
Stiprėjantis prekybos konfliktas tarp Kanados ir Meksikos gali pakenkti JAV statyboms 2025 m.
Nuo praėjusių metų daugiausiai prekių JAV perka iš Meksikos ir Kanados. 2024 m. Kinija nukrito iš pirmos vietos į trečią. Nuo pirmosios jo kadencijos D. Trumpui taikomi muitai Kinijos importui paskatino JAV įmones plėsti gamybos ir tiekimo grandines Meksikoje ir Kanadoje.
AGC vyriausiasis ekonomistas Kenas Simonsonas pareiškė: „Manau, kad beveik visi ekonomistai, bent jau tie, kurie neprisijungia prie (Trumpo) administracijos, sakytų, kad Trumpo tarifai – ypač tokie dideli kaip 25 % mūsų didžiausiems prekybos partneriams – yra labai žalingi. mūsų pačių ekonomikai“.
Simonsonas teigė, kad tokie mokesčiai greičiausiai padidins importuojamų statybinių prekių ir visų importuojamų prekių kainas. Jis prognozavo, kad vietiniai tiekėjai padidins kainas.
„Be to, manau, kad didžiausia muitų žala yra kitų šalių atsakas“, – paaiškino. Tai kenkia mūsų konkurencingumui ir užima rinkos dalį iš JAV įmonių.
„Esu susirūpinęs ir dėl specifinio poveikio statybų išlaidoms, ir, tiesą sakant, tiekimo grandinių sutrikdymo, bet apskritai dėl žalos ekonomikai.
„Tikiuosi, kad kai kurie tarifų pasiūlymai yra labiau derybų taktika nei realybė“, – sakė jis, paminėdamas pirmosios Trumpo kadencijos sėkmę su grasinimais, bet ne veiksmais.
Turner Construction viceprezidentas ir operacijų vadovas Andy Heitmannas teigė, kad jo įmonė ir kolegos gali susidoroti su tokiomis problemomis kaip kylančios importuojamų medžiagų kainos, tačiau dideli tarifai su Kanada ir Meksika gali atidėti ar blokuoti projektus artimiausiu metu.
„Statybos įmonės ir projektuotojai nagrinėja įvairius variantus, tačiau tarifai neabejotinai turi įtakos statybos kainoms“, – teigė jis. „Jei ko nors pastatymo kaina tampa neekonomiška, gali būti uždarytos darbo vietos arba net prasidėti darbai.
Statybos remia legalius imigrantus darbuotojus.
D. Trumpo politika prieš imigrantus – dar vienas susirūpinimas 2025 m. Išrinktasis prezidentas pažadėjo milžiniškas nelegalių imigrantų deportacijas.
Dokumentų neturintys imigrantai sudaro apie 15–23 % JAV statybose dirbančių darbuotojų, o tai gali pakenkti ir taip įtemptai kvalifikuotų darbo rinkai.
Nors „Verdex“ darbuotojai turi galiojančias vizas dirbti JAV, Kirby teigė, kad kai kuriuos Floridos darbuotojus „gąsdina“ didelis deportavimas. Floridos Verdex statybos prezidentas Rexas Kirby entuziastingai vertino tarifus.
„Kadangi pas mus daugiausia dirba imigrantai“, – pažymėjo jis. Jie reguliariai klausia mūsų lauko komandų: „Kas vyksta? Ar jie bandys išsiųsti mane namo?
Kirby patarė patobulinti imigrantų darbo vizas.
Simonsonas sakė, kad AGC lobizuoja kitą vyriausybę dėl trumpalaikių ir ilgalaikių imigracijos ir darbo sprendimų.
„Trumpuoju laikotarpiu raginame naująją administraciją bendradarbiauti su Kongresu, kad būtų sukurtos naujos konkrečioms statyboms skirtos laikinosios darbo vietos“, – sakė jis. „Tai leis įmonėms aprūpinti teisėtus darbuotojus, kad jie neatsiliktų nuo ekonominės plėtros projektų, tokių kaip infrastruktūros gerinimas ir naujų gamybos bei puslaidininkių įrenginių statyba.
Vis dar optimistiškai žiūrima į JAV statybas 2025 m
Nors prekybos ir imigracijos politikos neapibrėžtumas verčia kai kuriuos rangovus nerimauti dėl kainų ir darbo jėgos, AGC perspektyvų ataskaitoje ir internetinio seminaro dalyvių mintyse buvo nurodyta keletas teigiamų dalykų, kurie gali lemti vaisingus 2025 m.
„Firmos tikisi, kad reguliavimo palengvinimas padės paskatinti paklausą, ypač visų rūšių viešojo sektoriaus projektams“, – pridūrė Simonsonas.
Simonsonas teigė, kad AGC pritaria didelių vyriausybinių pastatų projektų taisyklių sušvelninimui.
Simonsonas pasiūlė Trumpui panaikinti prezidento Bideno vykdomąjį įsakymą, pagal kurį reikalaujama sudaryti darbo sutartis federaliniams pastatų projektams, viršijantiems 35 mln. „Ši priemonė iš tikrųjų pašalina du trečdalius statybų darbuotojų iš federalinių projektų, o tai sumažina šalies statybos pajėgumus.
Prezidentas Trumpas taip pat turėtų pašalinti biurokratines kliūtis, kurias jo pirmtakas sukūrė naujomis „Pirkite Ameriką“ taisyklėmis. Sveikiname bandymus atkurti vietinę statybinių medžiagų tiekimo grandinę, tačiau Bideno administracijos strategija daro projektus neįgyvendinamus be vietinių komponentų.
AGC viešųjų reikalų ir darbo jėgos viceprezidentas Brianas Turmailas statybų informaciniame pranešime sakė: „Mes ieškome (būsimo) prezidento, kuris įgyvendintų kai kurias Kongreso jau patvirtintas federalinio leidimų proceso reformas, kurios išlaikytų tuos pačius aukštus standartus. atitikti aplinkosaugos slenksčius projektui patvirtinti, bet paspartinti, kiek laiko užtrunka federalinėms agentūroms atlikti šias peržiūras.
Simonsonas tikisi, kad D. Trumpo vyriausybė supaprastins leidimų išdavimą ir padidins materialines išimtis federalinės valdžios finansuojamoms statybos įmonėms.
Geros naujienos yra tai, kad būsimasis prezidentas turi teisę greitai paspartinti vyriausybės peržiūras, nesumažinant projektų patvirtinimo kriterijų, sakė Simonsonas. Jei prezidentas Trumpas supaprastins leidimų išdavimo procesą, daugelis atidėtų projektų turėtų būti pradėti statyti nedelsiant.
Esmė ta, kad 2025 m. turėtų būti geri metai komercinei statybų pramonei, ypač jei Trumpo administracija bendradarbiaus su mumis siekdama spręsti darbo jėgos trūkumo problemą, išvengti medžiagų kainų infliacijos, panaikinti federalinių projektų darbuotojų apribojimus ir supaprastinti leidimų išdavimą.
Statybos daugiausia dėmesio skirs Trumpui inauguracijos dieną, sausio 20 d., kai jis turės išleisti daug vykdomųjų įsakymų. Dėl griežtų D. Trumpo tarifų ir imigracijos planų naujieji metai gali tapti labiau ponu Haidu nei daktaru Džekilu.
Kitas PAG greitojo tranzito projekto etapas prasideda Oklande, Uptown mieste
Originalus šaltinis: PAG paskelbia statybas Oklande, Uptown mieste, kitam greitojo tranzito projekto etapui
Vėliau šį mėnesį Pitsburgo regioninis tranzitas pradės antrąjį ir paskutinį pirminį PRTX universiteto linijos autobusų maršruto projekto per Uptauną ir Oklandą etapą, kuris turėtų baigtis 2027 m.
2023 m. pabaigoje prasidėjo PAG centro etapas. PAG sostinės programų direktorė Denise Ott sakė, kad į Fifth Avenue ir Sixth Avenue atvykstantys autobusai turės raudonas juostas.
Ponia Ott sakė, kad PAG stato penkias neuždaras Downtown stotis, kad išvengtų sausakimšų šaligatvių. Ji pridūrė, kad stotyse bus kėdės, bilietų pardavimo automatai ir atvykimo ženklai.
PAG generalinė direktorė Katharine Kelleman sakė, kad statybos miesto centre bus atnaujintos pavasarį ir baigsis vasaros pradžioje po žiemos užliūlio.
M. Kelleman sakė, kad antrasis etapas apims šešias mylias tranzito koridoriaus, specialias autobusų juostas, 18 papildomų stočių su patogumais, dvi mylias saugomų dviračių takų, medžių ir pėsčiųjų takų. Ji pridūrė, kad iniciatyva gauna milijonus vyriausybės lėšų, skirtų tranzitui, ėjimui ir važiavimui dviračiu skatinti.
Ponia Ott sakė, kad kuklios, laikinos komunalinių paslaugų žvalgybos darbų zonos bus pradėtos statyti trečią sausio savaitę. Ji sakė, kad ilgalaikių statybų zonose vasario pradžioje bus uždaryti trys ar keturi eismo juostų kvartalai. Ji tvirtino, kad eismas tekės netrukdomomis juostomis ir padidės pėsčiųjų aplinkkeliai.
Ponia Ott sakė, kad Uptown West Station įvažiuojamųjų autobusų juosta bus izoliuota nuo kelio betonine mediana, kad PPG Paints Arenoje sumažėtų asmeninių transporto priemonių išlaipinimas.
„Jei ką nors išleidžiate į PPG Paints Areną, turėsite apsukti gatvę, blokuoti, pakilti į Vašingtono aikštę arba eiti į centrą (Avenue)“, – sakė ji.
Ponia Ott sakė, kad Oklando autobusų linijos darbas bus pakopinis. Ji pridūrė, kad statybos į miesto centrą Penktąja aveniu vyks po pirmosios statybos iš Downtown per Forbes alėją, kurios bus baigtos iki 2025 m.
Mobilumo ir infrastruktūros departamento vyresniojo projektų vadovo Steve'o Autermano teigimu, 40 sankryžų bus modernizuojamos ADA reikalavimus atitinkančiais kelkraščiais, rampomis, gero matomumo perėjomis, prieinamais pėsčiųjų signalais ir kai kuriose vietose išplėsti šaligatviai.
Universiteto linija buvo suplanuota 2013 m., o suprojektuota 2019 m. Ponia Ott sakė, kad projekto dviejų trečdalių suprojektuotas Squirrel Hill ir Highland Park etapas ir iš dalies finansuojamas Homestead-McKeesport etapas yra įmanomas.
Be naujos linijos, ponia Ott sakė, kad PAG nupirko 54 švarius dyzelinius ir 15 akumuliatorinius elektrinius autobusus. Ji pridūrė, kad PAG steigia autobusų įkrovimo stotis East Liberty garaže ir Wilkinsburg stotyje East Busway.
Šios dienos statybų naujienų santrauka
Apibendrinant galima pasakyti, kad galiausiai 2025-ieji turėtų būti sėkmingi metai komercinių statybų sektoriui, ypač jei Trumpo administracija yra pasirengusi bendradarbiauti su mumis sprendžiant darbuotojų trūkumo problemą, užkertant kelią medžiagų kainų infliacijai, panaikinant apribojimus, kas yra leista dirbti su federaliniais projektais ir pagreitinti leidimų išdavimo procesą. Galiausiai visų žvilgsniai bus nukreipti į Trumpą sausio 20 d., jo inauguracijos dieną, nes tikimasi, kad tą popietę bus pasirašyta daugybė vykdomųjų įsakymų.
Tuo tarpu apie 2013 m. prasidėjo Universiteto linijos planavimo etapas, o 2019 m. ji pasiekė galutinį projektą. Pasak ponios Ott, projektas yra maždaug du trečdaliai suprojektuotas ir turi kitą iš dalies finansuojamą etapą, kuris tęsiasi nuo Homestead iki McKeesport. Ateities galimi etapai išsišakos į Voverių kalną ir Highland parką. Ponios Ott teigimu, PAG, be naujos linijos, įsigijo 15 akumuliatorinių elektrinių autobusų ir 54 naujus švarius dyzelinius autobusus. Pasak jos, PAG įrengia autobusų įkrovimo stotis Wilkinsburg stotyje ir East Liberty garaže palei East Busway.