
Siekdama, kad „Gemini“ pokalbių roboto programa būtų labiau prieinama „vieno langelio“ principu, „Google“ teigia, kad ji bendradarbiauja su „The Associated Press“, kad sukurtų „realiojo laiko informacijos sklaidos kanalą“ Gemini.
Jafferis Zaidi, „Google“ pasaulinių naujienų partnerysčių viceprezidentas, teigė, kad tikslas yra „dar labiau padidinti rezultatų naudingumą“ naudojant „Gemini“.
„Kurdami naujus dirbtinio intelekto pasiūlymus ir gaminį (-ius), nustatome konkrečius informacijos ir duomenų tipus, kurie gali padėti tobulinti mūsų produktus ir paslaugas žmonėms visur“, – rašė Zaidi tinklaraščio įraše. „Šis (naujas sklaidos kanalas) bus ypač naudingas mūsų vartotojams, ieškantiems naujausios informacijos.
Zaidi nenurodė, kada ši funkcija gali pasirodyti „Gemini“ ir ar ji bus matoma naudotojams kiekviename regione, kuriame yra programa.
„Google“, kuri ilgą laiką bendradarbiauja su „The Associated Press“, yra tik viena iš daugelio AI kuriančių įmonių, kurios siekė bendradarbiauti su naujienų organizacijomis, kad pagerintų savo AI technologijų tikslumą.
„OpenAI“ užmezgė partnerystę su leidėjais, įskaitant „Financial Times“, „Axel Springer“ ir „News Corp.“, „The Wall Street Journal“ savininką. Kitur dirbtinio intelekto varomas paieškos variklis „Perplexity“ pradėjo programą, leidžiančią leidėjams uždirbti papildomų pajamų, kai jų turinys nurodomas rezultatuose.
Kai kurie iš šių pasiūlymų turi mokymo komponentą. Leidėjai, tokie kaip Condé Nast, sutiko leisti dirbtinio intelekto pardavėjams, su kuriais jie yra sudarę licencijos sutartį, mokyti dirbtinio intelekto modelius savo archyvuose. Dirbtinio intelekto pramonė šiuos susitarimus iš esmės pateikė kaip paslaugą žurnalistikai, tačiau jie taip pat skirti apsaugoti AI įmones nuo ieškinių dėl autorių teisių pažeidimo.
Daugeliu atvejų leidėjų pasiūlymai iš tikrųjų nepagerino AI įmonių produktų. Neseniai Kolumbijos universiteto Skaitmeninės žurnalistikos centro „Tow Center“ atliktas tyrimas parodė, kad „OpenAI“ dirbtinio intelekto palaikomas pokalbių robotas „ChatGPT“ klaidingai cituoja turinį net iš leidėjų, sudariusių sutartis su „OpenAI“.
Kad ir kaip būtų, baisi naujienų pramonės padėtis greičiausiai paskatins daugiau prekybos vietų, kad užsitikrintų, kokius susitarimus jie gali sudaryti.